אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
הורוסקופ חודשי - ספטמבר 2011

הורוסקופ חודשי - ספטמבר 2011

 

 



תחזית חודשית  -  1.9.11 - 31.9.11



לאחר חודש קשה במיוחד, אמור להיות הרבה יותר נינוח בספטמבר.

מבנה של משולש הרמוני במזלות מיסוד האדמה ייטיב בתחילת החודש עם המזלות בתולה, שור וגדי, בעיקר בנושאי הכספים, העבודה, הקריירה והבריאות. גם בני מזל דגים ייהנו מהמצב – שובו של מרקורי למסלול ישיר מקלה על התקשורת ועל חיי היום-יום, מלבד חריגה קלה בין ה-8 ל-9 בספטמבר.

 

בתולה - צנוע, מתוק, נאמן, הרפתקני


בני מזל בתולה מתחילים את החודש בצורה טובה והרמונית. אתם מצליחים לממש ולתעל את היצירתיות שלכם לאפיקים מעשיים ולטובת הכלל. העשייה שלכם בעבר תשתלם ותתממש בדמות הצלחה מקצועית וכספית הצפויה במהלך החודש.
תלמידים עשויים להתחיל ברגל ימין ועם הרבה ביטחון את שנת הלימודים הקרובה.
בתחום הרומנטי - הימצאות ונוס במזל בתולה, קרוב לשמש ובהיבטים הרמוניים לכוכב צדק, מבשרת על חודש מוצלח בתחום הרומנטי ועל יציבות במערכות יחסים מכל הסוגים.


מאזניים - ידידותי, שלווה, נייטרלי, מדיני


חוסר היציבות ששררה בבית במהלך החודש האחרון מפנה את מקומה ליציבות רבה יותר, לאחר שחלק גדול מכם עבר טרנספורמציה מבחינה רגשית. כספים עשויים להגיע ממקור חיצוני, בדמות הלוואה, מענק, ירושה או דרך בן הזוג.
התקשורת עם ילדיכם עלולה להתערער מעט בין ה-8 ל-9 לספטמבר עקב ציפיות לא מציאותיות. הימצאותה של ונוס, שליטת המזל שלכם, בהיבטים הרמוניים בתחילת החודש מבשרת על הצלחה בעניינים ארציים ובתחום הרומנטי. מומלץ להימנע מביקורתיות ושליטת יתר ביחסים בהמשך החודש.

עקרב -  נועז, החלטי, מלא תשוקה ותובנה


חיי החברה של בני ובנות מזל עקרב משופעים בהיכרויות החודש ועשויים להשפיע על מספר תחומי חיים. מבחינה כלכלית ועסקית, תצרו בתחילת החודש קשרים עסקיים ושותפויות שייטיבו עמכם ועשויים להגדיל את הכנסותיכם הכספיות. מקצועית תוכלו להכיר אנשים חדשים שיקדמו אתכם מקצועית.
מבחינה רומנטית- הפנויים שביניכם נהנים מאווירה תומכת ויציבה, המאפשרת להם ליצור קשרים חדשים או לחזק קשר קיים. בתחום הקריירה תוכלו לתקן מספר ליקויים מהחודש האחרון.

קשת-  ישר, אוהב חופש, הוגן, עליז


מעמדכם המקצועי נמצא בשיא - אתם ממוקדים ומצליחים לשלב מעשיות עם יצירתיות בצורה מעוררת הערכה, בצורה שעשויה להביא לכם קידום במקום העבודה. כלכלית אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד, לאחר חודש לא יציב בלשון המעטה. הצלחה בקריירה צפויה לרבים מכם, במקביל להגדלת ההכנסות הכספיות.
לאחר חודש של קשיי תקשורת עם בני זוג ושותפים תוכלו סופסוף לתקן את הליקויים ואי ההבנות שנוצרו ביניכם ולצעוד קדימה. בין ה-8 ל-9 בספטמבר תיתכן אי בהירות זמנית ביחסים עם בן הזוג.

גדי - אחראי, מעשי, חרוץ, רציני, מכבד את החוק


מקבץ של שישה כוכבים במזלות מיסוד האדמה לאורך חודש ספטמבר משקף תקופה של עשייה ובנית החזון שלכם לטווח ארוך. אתם משלבים יוזמה ויצירתיות עם מעוף אך יחד עם זאת מצליחים להיות מציאותיים.
לאחר חודש אוגוסט רווי בלא מעט קשיים ומאבקים בעולם הקריירה אתם מפנימים את הלקחים - משנים את הדברים שלא עבדו ומצליחים ליצור שיתוף פעולה עם גורמים שונים ביתר קלות. היחסים עם בן או בת הזוג ושותפים מאופיינים ביותר שקט ופחות מאבקי כוחות .

דלי - עצמאי, ידידותי, הגיוני


מאבקי כוחות ותחושה של דריכה במקום בעבודה מתחלפים בתחושה של יותר זרימה, עשייה ושיתופי פעולה מקצועיים מוצלחים. חזרתו של כוכב מרקורי להילוך ישיר ומהיר מאפשרת לחדש ולתקן קשרים רומנטיים שהשתבשו לאחרונה, גם אם בין ה-8 ל-9 לחודש ידמה לכם שלא כך הדבר.
האווירה בבית ועם המשפחה טובה ויציבה - נראה שדברים מתפקדים על הצד הטוב ביותר אצל חלק גדול מכם. כלכלית, זהו חודש המאפשר לכם גדילה וצמיחה בהיבט העסקי. רבים מכם יצליחו ליצור עסקאות ושותפויות חדשות ומוצלחות שעשויות להאריך ימים.

דגים - רחמן, נוטה לחמלה, אינטואיטיבי


אתם נפתחים למגוון חדש של אנשים, העשויים להיטיב עמכם במספר תחומים. בתחום הרומנטי ניכר כי ישנה יותר רגיעה וזרימה ביחסים, גם אם עדיין קיים מעט רצון לחנך אתכם.
שרים קיימים מתחזקים - הפנויים שביניכם יוצרים קשר חדש, העשוי להפוך לזוגיות איתנה עם הזמן.
היחסים עם ילדיכם מתאפיינים בפחות מאבקי כוחות וביותר זרימה ושיתוף פעולה. מקצועית הסדר חוזר לכנו והתקשורת משתפרת. זאת מלבד ל-8 וה-9 לספטמבר, בהם אתם עלולים להיות מבולבלים מעט.

טלה - פעיל, יוזם, תחרותי, חסר סבלנות, עצמאי, אימפולסיבי


יכולת הביצוע שלכם חוזרת לעצמה ואתם מצליחים לפעול כמעט ללא מכשולים והתנגדויות מבחוץ ומבפנים. אתם מתבלטים בתחום הקריירה – בזכות נחישות ויחסים ענייניים והרמונים אתם מגיעים להישגים מקצועיים ומתוגמלים גם כספית.
האווירה בבית ועם המשפחה משתפרת. החל מה-19 בספטמבר צפויים פחות כעסים ומאבקים. התקשורת עם ילדיכם מתבהרת, מלבד ל-8 ול-9 בספטמבר, בהם הציפיות שלכם יהיו לא ריאליות ואתם עלולים להתאכזב. בזוגיות ועם שותפים האווירה טובה יותר ותתאפיין בפחות התנגחויות ומאבקי כוחות.

שור - סובלני, קשוח, מעשי, נאמן, רגיש


אתם מתחילים את החודש ברגל ימין, לכן כדאי מאוד שתדעו לנצל את חלון ההזדמנויות שיפתח בפניכם. כלכלית אתם חדים וקשובים למתרחש ומצליחים למשוך אליכם שפע של לקוחות והכנסות.
חודש זה מהווה זמן טוב להיכנס לשותפויות, מלבד ליומיים, ב-8 וב-9 לספטמבר, בהם כושר השיפוט שלכם עלול להשתבש באופן זמני.
תלמידים בני מזל שור יתחילו את שנת הלימודים ב-1 לספטמבר עם הרבה רוגע, שלווה ובעיקר ביטחון ביכולת שלהם. ניכר כי הם יוכלו לשמר זאת לאורך השנה.
מבחינה רומנטית - חודש נפלא עומד לפניכם.

תאומים - סקרן, זריז, מהיר תפיסה

החודש אתם עשויים לחוש הקלה משמעותית מבחינה כספית. הקשר עם רשויות ומוסדות כמו בנקים ובתי משפט יזרום בקלות יתר. כספים עשויים להגיע לאחר שנתקעו לאורך זמן כהלוואות, מענקים או ירושות.
 האווירה בבית ועם המשפחה טובה וזורמת בהרבה - תוכלו להשקיע זמן רב יותר בסידור ועיצוב מחדש של הבית וברכישות של פריטים חדשים. מקצועית אתם נמצאים בתקופה טובה ועשויים לזכות בקידום. חלק מבני מזל תאומים עשויים להחליט על שינוי קריירה בתחילת חודש ספטמבר.


סרטן – חוש כלכלי, אינטואיטיבי, רגיש, אדם אכפתי, משפחתי


לאחר חודש קשה במיוחד, אתם מרגישים הקלה עצומה. הקשיים, ההתנגדויות ומאבקי הכוחות שחוו חלקכם עם בני משפחתם מפנים עצמם לתחושה של יותר זרימה ושיתוף פעולה. בעקבות זאת תוכלו לקדם את הרצונות שלכם ביתר קלות.
התחום הרומנטי הרבה יותר הרמוני - הפנויים שביניכם עוברים שינוי דרסטי ומוכנים להתחייב לקשר רציני, קשרים קיימים מתחזקים. המהפכה בתחום הקריירה עוברת לפסים מעשיים יותר - חלק מכם יעברו מקום עבודה או יתחילו הסבה מקצועית.

אריה – - גאה, יצירתי, אופטימי, אמנותי, רומנטי


עקב המצאותה של השמש במזל בתולה וריבוי האנרגיות במזלות מיסוד האדמה אתם מתנהלים החודש בצורה מעשית ויעילה יותר מבדרך כלל. כלכלית מדובר בחודש מצוין, במהלכו ילכו ויגדלו הכנסותיכם. מקצועית מעמדכם מתחזק ואתם נהפכים לדמות סמכותית בתחום העיסוק שלכם. הצעות עבודה חדשות יגיעו אליכם ויכולת הבחירה שלכם תגדל.
כוכב מרקורי, אשר חזר להילוך ישיר במזל אריה, מאפשר לכם לתקן את ליקויי התקשורת עם הסובבים אתכם.

 

________________________________________________________________________________


לשיחה אישית עם האסטרולוג דניאל רועה התקשרו עכשיו 072-3401003 (שלוחה 55).

___________________

 

קראו גם על:

מורה נבוכים - המדריך להורוסקופ

הורוסקופ שבועי

הורוסקופ חודשי - אוגוסט 2011


רוצה לחשב את הסיכויים שלך לאהבה? מעוניינת לברר לגבי שותפות עסקית?

כנסו לדף מחשבונים אסטרולוגים וקבלו את כל התשובות


חזרה לדף אסטרולוגיה


רוצים להישאר מעודכנים? לחצו כאן וקבלו קישור ישיר ל-STARS בסלולרי בחינם


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי