אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
הכוח הטמון בשם הפרטי

הכוח הטמון בשם הפרטי



איך השם שלנו משפיע עלינו, האם מותר להחליף שם פרטי, ומהן המשמעויות של האותיות בשמנו עפ"י המקורות? על כך בכתבה הבאה


שם האדם הוא ביטוי גמור לכל חלקי מהותו והנהגותיו של האדם. שינוי שם האדם גורם לשינוי מזל. היות והשם מסמלת את נפשו של האדם, שינוי השם יגרום לו להתחדשות. על פי רוב, זוכה המשנה - כלומר: המוסיף שם לחיים הרבה יותר טובים.
האותיות בשם מעידות על תכונותיו הדומיננטיות של האדם, וכמו כן צירופן הכולל של כל האותיות בשמו.

מה אומרים המקורות?
חז"ל מציינים כי הוספת שם "קורע גזר דינו של אדם".

הזוהר הקדוש מציין "מוחלת עוונותיו".

בגמרא נאמר: "משנה מזלו".
בכתבי רבנו נחמן מברסלב ניתן למצוא ש"השינוי הוא לטובה".


כללים חשובים לפני שינוי השם:

1. אסור לשנות את שם לידתכם. מותר רק להוסיף שם (על ידי מומחה שבקיא בסוד האותיות).
2. לנשים שסובלות מבעיות פריון ומתקשות להביא ילד, יש פתרון. האות ה' מביאה שפע להולדה (לא  לשנות לבד - הדבר עלול להשפיע לרעה ביחסי הזוגיות).

3. אסור לבחור בשם מלאך, למעט בשמות כמו מיכאל וגבריאל (הארי הקדוש ז"ל).

4. אין לקרוא בשמות של נפטרים צעירים או של אנשים שמתו באסון, או של אנשים שמזלם היה רע.

5. שם משפחה מבטא יותר את אופי המשפחה הסובבת, ולא משפיע על תכונותיו ומזלו של האדם הפרטי.

6. ניקוד שמו של האדם קובע מאוד לא פחות מהאותיות. הניקוד מוביל את האותיות (תיקוני הזוהר).

7. הוספת שם לשם קיים (בעזרת מומחה לאותיות) משנה גורל.

8. שם טוב לעסק מביא ברכה ושפע לעסק.

9. שינוי שם האדם גורם לשינוי התנהגותו, והוא עדות על מצבו החדש (עין בראשית יז').

 
לפניכם הסברים על שמות המתחילים באותיות הבאות:

א'

דומיננטי מאוד, החלטי, יציב, רוחני, רחב אופקים, אוהב לעזור, אמיץ ויוזם דברים.


ב'

שקט באופיו, ביתי, ביתו בית חם. נוטה לתנועה. לאות ב' יש מסרים כפולים, ברכה, מחלוקת ושינויים.

יש קצת איטיות ורצון למשניות. נטיה לדחות דברים.


ג'
מסמלת גדולה וחשיבות. דיבורו
חזק, נוטה לשלום ולאחד בין נפרדים, נטיה לצמצום הדין. אם יהיה לו חופש פעולה יצליח. נותן עצות טובות, עוזר לזולת גם עם יפסיד בעצמו. כושר הבעה מעולה, סקרן, חביב וזריז.


ד'

מסמלת הכנעה ודלות. יודע להכניע את עצמו ללכת קדימה, להשיג ולנצח. לא מוותר בקלות. נצרך לחוב רב. חכם עם חוש הומור, אוהב לעזור, בעל חוש אסתטי, עדין וחסר מנוחה. רגשי ומתלהב. תמיד מלא רעיונות, נוטה להתווכח בעוצמה.


ה'

מסמלת את הדיבור. טיפוס שמדבר הרבה ומבין מהר. מרשים, מחפש להגשים ציפיות. האות ה' מסמלת שפע וברכה. טובה לפריון.


ו'

מסמלת אדם יציב, אמיתי. בעל בטחון, חזק. האות ו' מביעה את עניין התוספת. מאוזן, אוהב חברה -
אורחים, עקשן, נוטה לנוחות ותאוות, קשה לו להשתנות, בבגרותו יתקרב לרוחניות.


ז'

מסמלת תזוזה, הליכה, נסיעה ותקשורת. עזות מצד הזכר. לאדם, מביאה תקשורת ותנועה, רצון לדעת הכל, לקרוא על הכל. אינו מעמיק. יודע להתנסח יפה. מרגע שמשהו הפסיק לעניין אותו יחפש דברים אחרים. רגיש מאוד, מבחין בין אמת לשקר, אוהב מלחמות, פיזית, מתפלסף ובעל לשון חדה.

ח'

מסמלת את הטוב והרע באופן קיצוני. לדוגמא: חולה, חכם ,חטא, חיטוי, (טהרה). לאדם, מביאה עצמאות, רגישות, אהבת הטבע, רכושנות. פועל ללא חת, ולפעמים ההיפך, עלול לפעמים לא להזיז את עצמו. דברן, גם לפעמים שטויות. לעיתים נתפס בשתיקה.

ט'

אדם ששואף לטוב ביותר, גאווה וביטחון עצמי מופרז, בעזרת השתדלות רצינית יכול לתקן את זה.

אמין ויציב, צנוע ועניו, נקי, שומר מרחק, בעל יכולת משחק רבה מאוד, אוהב להיות במרכז העניינים ולמשוך תשומת לב.


י'

מסמלת חוכמה והגיון בריא, אוהב ללכת על גדול, ביקורתי, פניו עדינות ביותר, עובד מסור, אמין, עניו וצנוע. קיצוני ביחס לזיווגו, או שנצרך ביותר או פרוש ביותר. לעיתים נודניק או כפייתי, בדרך כלל נחוש והחלטי, יודע לחדור היטב לעומק העניין.


כ'

שקט ולפעמים מסתורי. משתדל להשתלב בחברה. חסר לו דומיננטיות ויוזמה. הצלחתו מגיעה כאשר יבחין ויוכל להבין שהוא חייב לעשות שינוי בחיים, גם בחשיבה וגם בעשיה, ואז יצליח. מרגיש שהעולם שלו עומד על עמדותיו, וגאה.


ל'

למ"ד - לשון לימוד, אהבה ללימודים, פתוח לקבל, מקבל דברים הגיוניים, לעיתים מתעקש, מסתכל מגבוה על אחרים ויודע להשתלב ולחיות בהרמוניה עם אחרים. טוב לב ונוטה לוותר, מבין כל מיני צדדים של סיכסוך. מבחין גם בצד האחר וגם בהשקפות שונות, יודע לאחד, לשלב, ולהשלים בין כולם. כשרון רב להנהיג או לנהל. אדם נוח עם הרבה דרך ארץ.


מ'

טיפוס זורם, נע הרבה, פעלתן ונעים, אוהב שמחה ואופטימי. נאמן, מזדהה עם הזולת, רחמן. עלול בקלות להמשך לסמים או שתייה חריפה. בעל קירבה רוחנית.


נ'

חושיו מפותחים היטב, יצרים רבים וסוערים, עקשן ומרדן, שובר מוסכמות. אם יחכים, יתן תשובות לשאלות קשות ביותר. ישר, רוחני, נוטה למלחמות וצרות. או שאוהבים אותו או ששונאים. מצבי רוחו משתנים בקיצוניות, אם יקבל הרבה חום ואהבה, ישתנה. יכולת להגיע לעומק רוחני גבוה מאוד. קיימת בו עוצמה רבה שמוקרנת סביבו אי אפשר להיות אדיש כלפיו. מתלהב לפעמים, "שוכח" כיצד להתנהג.


ס'

בעל ביטחון עצמי, שואף קדימה להשיג מטרתו, קשה לעצור אותו. נוטה לשינה רבה. קסם ונטייה לשקט נפשי ורוגע שגורם לו להיראות נאה. בעל רגש רב, שומר סוד, אופי סגור, בדרך כלל עקשן ורגיש, אוהב חופש, שונא מסגרת שמלחיצה, לוקח לו זמן להסתגל, לפעמים רואה את השלילי בחיים. לפעמים סובל מהתפרצויות כעס, אך יש לו יכולת להרגיע את הרוחות. אם יהיה בנתינה רבה, יהיה בריא בנפשו ומלא אהבה לבריות.


ע'

חשיבה לעומק, לטוב או לרע, עומק פנימי אולי גם מסתורין. יודע לתת הרבה או לקבל הרבה, או שניהם יחד. אם ישתדל במידת הענווה יצליח מאוד, אם יתגאה יושפל מאוד. נטיה לכעס או להיות פגיע, אינו שוכח מהר את מי שפגע בו. יציב ועקשן בדרך שבחר לו. אהבה פנימית לבריות.


פ'

אדם פתוח עם הרבה רגש, יודע להביט בטוב המצוי בכל פרט מהנבראים. הוא לא יאמר מה דעתו על האחר. טיפוס עם כוח לפרוץ קדימה ולהפתיע, לטוב או לרע.

צ'

טיפוס צדיק, נמשך לאנשים מפורסמים ורמי מעלה, יצליח רק שיעבוד קשה. נוטה לבלוט או להראות את ההישגים שלו. בעל תאווה לאכילה.


ק'

או צדיק או חקיין מעולה, לעיתים שתי התכונות מצויות בו. יש בו כמה מידות והיפוכן. הרבה תלוי לאן יטה את עצמו, יודע להצחיק ולצחוק. בעל מנגנון מיוחד שנותן לו כוח להתמיד ולהחזיק מעמד זמן רב. אם יגייס את כוחות נפשו לטוב יצליח מאוד. נטייה לשינה או להיפך, לעירנות.

ר'

טיפוס פעיל, נמשך לעסקים, חושב היטב לפני שפועל, לעתים נחפז ופזיז, אוהב לעשות דברים חדשים. יכולת ילודה ופריון, לא נשבר הרבה מתחיל מחדש בעל מרץ רב.


ש'

טיפוס דומיננטי שדורש הרבה תשומת לב, מתלהב מאוד, בדרך כלל אהוב וממשיך לחפש אחר רגש ואהדה. מחפש גם רכוש וצבירת הון או יציבות בפרנסתו ובמעמדו. עקשן, אוהב להכיר מכלול של דברים. טיפוס אמיתי שיאמר לזולת מה הוא חושב עליו.


ת'

טיפוס צנוע, מסתכל תמיד על הסוף והתכלית שבכל עניין, חקרן, שואף לדעת דברים נסתרים. נטייה לעיתים קרובות להיתקע בלי יכולת לזוז, אם יבנה את האישיות שלו, יזכה בנקל לשליטה וחוזק פנימי.

 
לשיחה אישית עם לאה שירה גד, מיסטיקנית המתמחה בנומרולוגיה קבלית, תקשור, תורת השמות והילרית, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 51  .


למאמרים נוספים:
תורת האותיות ע"פ הקבלה
שמו של האדם
תאריך לידה ואינטלגנציה רגשית
סוד האותיות 
חישוב נומרולוגי שלי


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי