אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
כוחה של אסטרולוגיה

כוחה של אסטרולוגיה


מאת: הרצל ליפשיץ, ז"ל מהאסטרלוגים הבכירים בארץ. כותב הספר "כיצד השפיעו הכוכבים על הצלחותיו וכישלונותיו של היטלר"

מחברים אניטואיציה מולדת למדע קיים


כדי לחזות עתיד חייב אדם, בנוסף לידע האסטרולוגי      שלו - המבוסס על הכוכבים, המזלות ומיקומם על מפת הלידה של כל אדם, עסק או מדינה - להיות מודע ליכולת העל-חושית שלו. זו קיימת בדרגות שונות – ככל שאתה מטפס בסולם כך אתה זוכה ליכולת טובה יותר, המאפשרת לך לצפות נכון, או כמעט נכון, את העתיד.


אנשי מדע מאמינים רק בגורמים או בעובדות שניתן להוכיח אותם. נניח כי טוב ונכון הדבר. האם ניתן להוכיח בדרך מדעית כי אין אלוהים? מה הן העובדות בעקבותיהן אהיה מוכן לקבל את התיאוריה כי אין אלוהים?


באם נסתכל על העולם המופלא המצוי סביבנו - על גודלו של העולם, על המרחקים הבלתי נתפשים בינינו, היושבים על פני כדור הארץ, לבין עולמות רחוקים, נראים ובלתי נראים, לא נוכל שלא לתהות. כל אלו נעים בדייקנות מתמטית מדויקת יותר משעון שוויצרי. האם הגיוני כי כל זה נוצר מעצמו? האם מדעי לומר כי דברים נוצרים מעצמם?


בעולמנו חיים כיום כ-7 מיליארד בני אדם. לכל אחד קול משלו, קול שאינו דומה לאף קול אחר. עיניים השונות מכל עיניים אחרות. זהו עולם של אינסוף הדומה לעצמו אך בעיקר – אינו דומה. כך, קיים סיכוי כי ישנם אנשים הכשירים ומסוגלים יותר לנבא עתיד. בתוך קבוצה זו מצויים האסטרולוגים, המחברים אינטואיציה מולדת למדע קיים – האסטרולוגיה.



דוגמאות לסיוע אסטרולוגי


אחת הסיבות למקרי אונס נעוצה בעובדה שהגבר כובש את האשה, פולש לתחומה או חודר לתוכה ועל-ידי כך מוכיח את אדנותו עליה. בנקודת הקיצון השנייה והנורמלית יותר קיים חיבור גופני אחר בין גבר ואשה, חיבור המוכיח את חובתו או אפילו את אהבתו של הגבר לאישה. האסטרולוגיה יכולה לסייע לנו לקבוע אם קיימת אהבה, משיכה או סתם חיבור מיני בין גבר ואשה על-פי הבתים 5 ו-8, 1 ו-7 של בני הזוג. כל אחד מהבתים מבטא אצל אדם X שפה אחרת לחלוטין ונקרא באסטרולוגיה כעולם ומלואו.


לקול חשיבות מכרעת כאשר אנו מנסים להסביר לזולתנו נושא שנוי במחלוקת. דבר הנשמע משכנע לאדם א' יכול להישמע צורם לחלוטין לאדם ב', גם אם הדברים הנאמרים הנם זהים. עבור אחד נשמעים הדברים תקפים וחסרי פשרות בעוד האחר יוכל לתפוס אותם כדברי סמכות. אדם אשר במפת הלידה שלו מופיע מזל אריה בבית 3 יגיב בצורה שונה לחלוטין למסר הנאמר לו מאדם אשר במפה שלו מזל עקרב, קשת או גדי באותו הבית.


אתה יכול להשתכנע מדבריו של אדם שבבית 3 שלו מופיע מזל בתולה ולא מדבריו של אדם לו מזל תאומים. מזל בתולה בבית 8 מקרין סקס במהלך דיבור שוטף בשפה שונה מאדם אשר במפת הלידה שלו מופיע מזל תאומים או מאזניים. גם כאן יכולה האסטרולוגיה לסייע לנו בהבנת המציאות.



אסטרולוגיה כתחזית


לסיכום, אסטרולוגיה אינה עוסקת בנבואה אלא בתחזית. נבואה מקורה בתחושות בטן עמוקות והיא אינה נשענת על כוכבים, כשם שתחזית מזג האוויר אינה נבואה אלא תחזית, וכך היא גם מוגדרת. בעזרת האסטרולוגיה אנו יכולים לסייע בחיזוי העתיד האישי של כל אדם – התאמת אופיו לזוגיות שלו,לקריירה שלו,עתיד הבריאות שלו ושלל נושאים נוספים.

________________________________________________________________________________


כנסו לאתר לקבלת תחזית אסטרולוגיה חודשית בשיחה אישית עם דניאל רועה- אסטרולוג בכיר והילר ,  ועם מומחים רבים נוספים. ASKme -  נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי האסטרולוגיה והמיסטיקה בטלפון : 072-3401003 שלוחה 55

 

מאמרים נוספים:

מצבנו הקוסמי מעולם לא היה טוב יותר

אסונות הטבע ביפן היו רק יריית הפתיחה

הורוסקופ שבועי-מאת דניאל רועה

מורה נבוכים - המדריך להרווסקופ


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי