אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מגן-דוד - על מה ולמה?

מגן-דוד - על מה ולמה?




כולנו מכירים את אחד הסמלים הבולטים של מדינת ישראל - מגן הדוד.
לרוב אנו מתייחסים לסמל זה באופן מובן מאליו. ברגע שהתעמקנו בו לרגע, לרוב עולות בראשנו שתי שאלות מרכזיות - מדוע בעצם נקרא מגן הדוד כפי שנקרא, מגן-דוד? מדוע לא מגן-משה או מגן-אברהם?


השנייה - בצורתו, לא נראה מגן הדוד כלל כמו מגן. לצורך הגנה בקרב היה הגיוני יותר כי היה בנוי המגן בצורת ריבוע או עיגול, כך שלא יהיו בו נקודות תורפה דרכם תוכל לעבור חרב היריב. מגן הדוד המחורר והרעוע, כיצד יקרא זה מגן?

משולשים רבותיי, משולשים


במהלך שנות עבודתי כאסטרולוג נתקלתי במספר בני אדם שבמפת הלידה שלהם נראו 3 כוכבים שיצרו צורת משולש, חצי מגן דוד. אנשים אלו, ברי מזל, ניצלו ממוות יותר מפעם אחת. 2 משולשים - משולש על-גבי משולש - מגן דוד מלא, הינו המזל בהתגלמותו - זה נוצר במפת הלידה כאשר 6 כוכבים המשובצים במפה יוצרים את הסמל. אז מדוע דווקא על-שם דוד, אם כן?


סיפורו של דוד המלך


מסופר בתנ"ך על דוד הקטן שנשלח לסייע ולהביא מזון לאחיו בקו החזית במלחמת ישראל מול הפלישתים. שם התעמר גוליית הענק בלוחמי ישראל, מבלי שהצליחו לפגוע בו. דוד, כידוע לנו, קלע אבן אל רקתו של גולית והרג אותו, תוך ניצול נקודת התורפה היחידה שהייתה לענק הפלישתי. הפגיעה הבודדת הזו הביאה את הפלישתים לנוס כל עוד רוחם בם וסידרה לבני ישראל ניצחון מוחץ בקרב מכריע. פגיעה אחת, מרחוק, במטרה בגודל חסר סיכוי - זה מזל מארץ המזלות.


המלחמה ההיא שינתה לא רק את גורל ישראל אלא גם את גורלו של דוד - נער צעיר, בן זקונים שבא מבית עני בשום מקום, נטול אדמות או צאן. מלחמה זו שינתה את מסלול חייו והפכה אותו למלך. מלך בר-מזל:

- הוא לחם את כל מלחמות ישראל ויצא ללא שריטה.
- אבשלום רצה להרגו ולא הצליח.
- שאול רצה להרגו ולא הצליח.
- הוא עבר על 3 איסורים בעשרת הדיברות - לא תחמד, לא תנאף ולא תרצח, ועדיין הותיר אותו אלוהים בחיים. האיסור היחיד שהוטל עליו היה כי לא הוא יבנה את בית המקדש אלא בנו שלמה.

 

אחרית דבר


נראה כי המזל עטף אותו מכף רגל ועד ראש משך כל ימי חייו. נראה כי במפת הלידה שלו נוצר אותו סימן מזל, שהיה מורכב מ-6 כוכבים ויצר את סמל מגן הדוד. זה מה שהגן ושמר עליו משך חייו ולא כל אותם סיפורים ואגדות אחרים.זו הסיבה כי מגן הדוד נקרא כך ולא בשם אחר. השם נותר כסמל, המוכיח את עוצמתו של המבנה הגיאומטרי ששמר על דוד כל ימי חייו.


אני קובע זאת לאחר היכרות עם אותם בני אדם שבאו לייעוץ אצלי וניצלו ממוות בטוח, אותם אנשים שהחזיקו במפת לידה בה הכוכבים מסודרים במשולש אחד - זה הספיק להם כדי להינצל. לדוד היה מגן דוד מושלם במפה - כך הפך מאחרון החקלאים למלך הגדול בתולדות ישראל ומזרעו יצא המשיח.


_______________________________________________________________________________


רוצים שהרצל ליפשיץ יכין מפה אסטרולוגית במיוחד עבורכם? היכנסו עכשיו לחנות המיסטיקה, התייעצו עם הרצל וקבלו ממנו תחזית אישית במיוחד עבורכם.


לשיחה אישית עם הרצל ליפשיץ, אסטרולוג בכיר ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל המומחים בטלפון: 072-3401003 שלוחה 59 בעלות 9.9 ש"ח בלבד לדקה.


בין השירותים הניתנים באתר: תחזית אישית חודשית, שנתית ותלת-שנתית, בחינת התאמה מקצועית, התאמה בין בני-זוג ועוד.

 

 

מאמרים נוספים:
מדע או מיסטיקה?

הורוסקופ שבועי - מאת דניאל רועה

מורה נבוכים - המדריך להורוסקופ


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי