אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מזלות האש ובני מזל דגים

מזלות האש ובני מזל דגים


מזל דגים השייך למזלות המים מקיים מערכת יחסים מרתקת עם מזלות האש. מזלות האש, להזכירכם הם: אריה, קשת וטלה. האריה הוא המלך הבלתי מעורער של המזלות, ומתוך בני מינו, מזלות האש ברור שהוא המלך.

הדגים נחשבים למלך של מזלות המים. ואכן, היחסים בין אריה ודגים הם יחסים בין שני מלכים המכבדים זה את זה, בדיוק כמו שני מתמודדים מצטיינים החשים הערכה זה כלפי זה. זאת ועוד: האריה נחשב למזל נדיב והוא מזהה מיד את מלך הנדיבים, הלא הוא מזל דגים.

האריה, שסולד בדרך כלל מכל שמץ של קטנוניות, שמח מאוד לפגוש את הדג שקטנוניות אינה מופיעה כלל בלקסיקון שלו. ומה קורה במפגש של הדג עם בני מזל קשת? הקשת, תאב הלמידה והידע, מוצא עניין רב מאוד במפגש עם הדג שדואג ללמוד ולהתחדש כל הזמן. גם הקשת שייך למזלות הנדיבים ומגלה בדג מישהו הדומה לו מאוד.

הדמיון הזה הוא הבסיס להתחברות בין השניים. המפגש לובש אופי אחר לחלוטין כאשר הדג נפגש עם מזל טלה. הטלה נחשב באסטרולוגיה לצעיר מבין המזלות. הוא המזל הראשון בגלגל המזלות. הוא הילד של הגלגל. לעומתו, הדג נחשב לאחרון מבין המזלות. הוא הזקן היודע כל. בעל הנסיון. אם תרצו, הטלה הוא התלמיד והדג הוא המורה. אם הטלה מצליח ללמוד מן המורה, הלא הוא בן מזל דגים, אזי נוצרת מערכת יחסים בין השניים.

הטלה לומד מהי נתינה ומהי סבלנות וסובלנות, והדג שנהנה מתפקיד המורה נשאר בשטח. אם הטלה הצעיר וקצר הרוח מגלה חוסר סבלנות ולא מעוניין בשיעור הנתינה, הדג ימשיך בדרכו ויחפש תלמידים אחרים ללמד אותם את משנתו.

רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars בפייסבוק.

לשיחה אישית עם עליזה גבאי קרשבסקי, מומחית בקריאה בקלפים, קריאה בקול, אסטרולוגיה מדיומלית, תקשור ופתרון חלומות, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 30  .

למאמרים נוספים:
המזלות המיסטיים
התאמה זוגית בין מזלות

אסטרולוגיה קבלית
אסטרולוגיה יומית עד אליך באימייל
אסטרולוגיה יומית עד אליך ב-SMS

 


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי