אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מזל בתולה על פי הקבלה

מזל בתולה על פי הקבלה

 



מזל בתולה משתייך לעונת הקיץ המסמלת את המים, את כוח הדאגה והנתינה ומייצגת את ספירת בינה.
חודש: אלול.
כוכב: מרקורי.
שבט: זבולון.
חלונות בזמן: אלול הוא חודש של תשובה.

 

מזל בתולה הוא שילוב של מים (העונה), יסוד האדמה ואנרגיה של קו האמצע. 

השאיפה לשלמות היא המאפיין החזק ביותר של בן מזל זה. היא הופכת אותו לרגיש לפרטים הקטנים, פעמים על חשבון היכולת לראות את התמונה השלמה. כמו כן מקנה לו תכונה זו חוש אחריות מפותח, והוא מבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר. ניתן אפוא להפקיד בידיו משימה תוך ידיעה שזו תבוצע על-ידו באופן מושלם.

מאפיין נוסף שנגזר מהשאיפה לשלמות הוא ביקורתיות חריפה. אלה גורמים לו בחלק מהמקרים להגיע למסקנות נמהרות על הזולת. למרות שהוא חברותי, הוא חסר לעתים טקט ורגישות כלפי הזולת. רגישותו המיוחדת לחסרונותיו של האחר עלולה לגרום לו לשגות בניתוח הנתונים, כיוון שהוא רואה תמונה חלקית בלבד. הוא בעל יכולת חשיבה אנליטית ושיטתית גבוהה ביותר. מאותן סיבות עצמן הוא בדרך כלל גם מסודר ומקפיד על לבוש נאה ועל סביבה מאורגנת.

התיקון
בראש ובראשונה על בני מזל בתולה להימנע משיפוט ומביקורת על הזולת. יש לעצור את תהליך הסקת המסקנות המהיר ולשאול מחדש: האם יש לי כל הפרטים? האם אני רואה את התמונה המלאה? אם לא יעשה כן, עשויה השיפוטיות שלו להפוך ליהירות, והוא עלול לפגוע בזולת.

על בן בתולה להפנות את העין הבוחנת אל תוכו פנימה ולתרגל מתן עזרה או עצה לזולת, אך זאת - רק ממקום של דאגה כנה ורצון אמתי לסייע. עליו לשאול את עצמו מהו הדבר הנכון ביותר עבור האדם העומד מולו, ומהי הדרך הטובה ביותר להביאו לידי קבלת העזרה או העצה שלו.

הגבר בן מזל בתולה
בדרך כלל אינו רומנטי. הוא שכלתן בעל מחשבה קרה, מעשי ונוטה לחומרנות. הוא מחפש גירויים אינטלקטואליים, לכן עיסוק במדעים מדויקים יתאימו לו יותר מאשר עיסוק בתחומי הרגש. הוא בעל חוש להגינות, אך כאמור נוטה לביקורתיות מופרזת.

האישה בת מזל בתולה
מחפשת אהבה אמיתית וטהורה (אין דבר כזה...) ולכן נוטה לרווקות. גם היא ביקורתית ולא ניתן לרמותה. מחפשת גבר שיבין אותה, שיהיה מושלם בסדר ובאינטלקט.

___________________________________________________________________


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars בפייסבוק.
 

לשיחה אישית עם לאה שירה גד, מיסטיקנית המתמחה בנומרולוגיה קבלית, תקשור, תורת השמות והילרית, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 51 .

למאמרים נוספים:

אסטרולוגיה קבלית

מזל בתולה - ילדים ומבוגרים
חישוב נומרולוגי שלי
אסטרולוגיה יומית עד אליך באימייל
אסטרולוגיה יומית עד אליך ב-SMS


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי