אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
משמעות החיות בתורת הפאנג שואי

משמעות החיות בתורת הפאנג שואי

מאת: אורית צוות Stars


בעלי החיים הם גלאי אנרגיה מעולים, יש להם חושים מחודדים ואת היכולת לשחרר ולהניע את זרימת הצ 'י במרחב שלנו. זה מעניין לראות את החתול יושב לו בנקודה מסויימת בבית גם אם מעולם הוא לא ישב שם, ואת הכלב שלכם בוחר ספציפית את מקום מושבו על פי ה"אינטואיציה" שלו.


הפאנג שואי מעניק משקל רב למיקום החיה ועמדתה. השימוש בסימבוליקה של בעלי החיים יכול להתבטא בכמה אופנים: פסלים, תמונות, ציורים ואלמנטים הקשורים לאותה החיה.

כך שאם אתם מעוניינים להזמין אנרגיה של פריון, אין צורך שתביאו פיל הביתה, אך בהחלט תוכלו לתלות תמונה שלו או להניח פסל במקום גלוי.


מיקום סמל החיה חשוב מאוד על פי תורת הפאנג שואי והוא משפיע על התוצאות. תורה זו מרבה להשתמש בפסלים קטנים או תמונות של חיות מסוימות למטרות ריפוי או הגנה מפני אנרגיות שליליות והשפעתן על המרחבים שאנו נמצאים בהם, בבית, במשרד במקום הלימודים ועוד.


הנה כמה דוגמאות של בעלי חיים שיחוללו שינויים אנרגטיים באיזורי מרחב שלכם:


עטלפים יכולים להרתיע אנרגיה שלילית ולספק הגנה אם הם בצורת סמל או תמונה. 


חתולים מסוגלים לראות בחושך ובכך להגן מפני רוחות רעות.  


דרקון העומד בכניסה הקדמית יגן על הבית שלכם ועל בני המשפחה. סימבול של דרקון הוא נורא פעיל ולכן לא מומלץ למקם אותו בחדר השינה או במקום שאתם דורשים אנרגיה שלווה ומרגיעה.


כלבים מסוג פו (שילוב של האריה ודרקון) באים בזוגות (זכר ונקבה) ויש להניחם ליד דלת הכניסה או השער בכדי להגן על המרחב שלכם. שימו לב, מקום הזכר משמאל והנקבה מימין. 


האריה ידוע בתור מלך הג 'ונגל, והוא ממלא תפקיד משמעותי בפאנג שואי כסמל לאיתנות פיננסית. האריה הוא המגן האולטימטיבי נגד הפסדים כספיים בלתי צפויים, מונע את זרימת העושר החוצה, ומשפר את המזל הכלכלי. גם הם באים כזוג (זכר ונקבה) ולא צריכים למקם אותם בכניסה הראשית, עם זכר משמאל (משקיפה) ונקבה מימין.  


ינשוף מציע הגנה מפני רוחות רעות ובעיות בריאות. ניתן למקם אותו בכל אזור שבו אתה מעוניין להתמקד. אם אתם רוצים להשפיע על הכלל בבית, הניחו אותו במרכז הבית או במרכז כל חדר.


העגורן הוא סמל חשוב ביותר. הוא מייצג את חיי הנצח, אושר ואריכות ימים. ניתן להניח אותו למטרת  בריאות טובה, בטיחות, תהילה ועושר.


הנמר הוא מגן הנשמות. הנמר הלבן הוא סמל של הגנה, אבל בגלל שהוא מסמל הגנה חזקה יש להניחו מחוץ לבית.


הפיל הוא סמל לנאמנות, חוכמה, אריכות ימים ואלגנטיות. פיל שהרגליים הקדמיות שלו בחזית, יעצור את ההשפעות השליליות מלהתקדם. זוג פילים יסמלו  פריון בבית, ומזל טוב עבור תינוקות.


ברווז המנדרין הוא בעל אינסטינקט מיוחד. יש לו יכולת למצוא תרופות לבעיות הבריאות שלו. לכן יש לו חשיבות גבוהה אצל אנשים המחפשים תרופה שיכולה לרפא אותם.

זוג ברווזי מנדרין
שימשו במשך מאות שנים כסמל המסורתי ביותר של אהבה בפועל בתורת הפאנג שואי. הברווזים מסמלים אהבה, רומנטיקה, מסירות, נאמנות, חיבה, נאמנות בן הזוג. בחיים האמיתיים, ברווזים מנדרין תמיד נראים כמו זוגות אוהבים. הברווזים משמשים כסמל משמעותי בפרט לרווקים בכדי למצוא שותפים לאהבה וזוגיות מאושרת.

הקרנף בפאנג שואי הוא הסמל האולטימטיבי להגנה מפני שוד, תאונות, אויבים, פוליטיקה במשרד ומתחרים. קרן הקרנף מברונזה מסמלת את האפשרות להילחם בכל אנרגיה שמטרתה ליצור אלימות במרחב שלכם.


הצב יספק הגנה וחיזוק האנרגיה כאשר מומלץ להניחו במושב האחורי של הבית, בעמדה האחורית במשרד, או באזור האחורי של הגינה שלכם.

הצרצר נחשב לסמל של החיים, הוא מסמל נצח והגנה. במשרד הוא יכול להגן על אלו הזקוקים להגנה מפני קנאה ובבית מפני חברים שהם אויבים סמויים.


התרנגול
הוא סמל סיני חשוב המבשר על נאמנות בחיי הנישואין ועוזר לבעיות בתקשורת הזוגית.


איזה כיף, הם יכולים להקיף אותנו ולהועיל לנו בחיים תמיד...וזה לא מצריך מאיתנו אפילו להאכיל אותם!


למאמרים נוספים:

חמשת האלמנטים על פי הפאנג שואי

פאנג שואי למטבח - מקור השפע בבית
התאמה זוגית ע"פ האסטרולוגיה הסינית
פאנג שואי קסמים ויצירת מציאות
הצבעים על פי הפאנג שואי


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי