אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מהו תקשור

מהו תקשור


האדם הינו עולם שנברא מושלם, חופשי ועצמאי. כידוע האדם נברא בצלם אלוהים ובכל אדם נמצא ניצוץ זה. הנשמה היא זו אשר מכוונת ובד"כ מנתבת את מהלכי החיים, והרצון הפנימי האמיתי הוא הערך העליון. לכן כל החלטה צריכה לנבוע מהכרת האני-הפנימי והאמיתי אשר הוא פועל יוצא של נשמתו, על כל שיעוריה ותיקוניה.

סביבנו ישנם מדריכים רבים ואוהבים אשר רצונם/תפקידם לייעץ לנו איך לנתב את חיינו. הם הכלי המעולה ביותר שקיים ביקום לקבלת החלטות שיש לאדם. איתם עלינו לחבור ויחד עמם ללכת במסע חיינו. ההחלטות אותן אנו מקבלים קשורות ללימודים, עבודה, קריירה וזוגיות. כל שאלה, המהותית והפשוטה ביותר, האם לצאת לפגישות סדנאות או לאירועים שונים, יכולה להיות בעלת משמעות שתשפיע לאורך שנים.

דרך ההתקשרות

התקשורת אל מול המדריכים הרוחניים היא הדרך בה האדם חי בהרמוניה עם נשמתו, מבין את מהותו ומהות חייו ויודע להגיע לבחירה הטובה ביותר עבורו. המפתח נמצא אצלנו. כל אדם יכול ליצור קשר עם מדריכיו הרוחניים - האנרגטיים, אך לשם כך צריך את המוכנות הנפשית ואת הכלים המתאימים.

בו ברגע שמגיע הנשמה לגוף נוצר האדם ולרגע זה מחכים ישויות רבות - מדריכים של אור וגם אלה שאינם מהאור, ואלה מלווים את האדם במהלך חייו ומדריכים אלו אף הם תלויים באדם להתפתחותם הם. גורל, שעור ותיקון תלויים במודעות האדם ובידע הקשור לעברו ומהותו. היכולת ליצור קשר עם ישויות אלו הוא תנאי הכרחי להצלחה בחייו בגלגול זה.


כיצד נעשה התקשור

התקשור נעשה ע"י שיפור, שידרוג  וחיזוק גלי אלפא של המוח בדרך ייחודית ייעודית, בעזרת קשר ישיר אל המדריכים וזה מאפשר לאדם לקבל החלטות נכונות ואיכותיות ביותר עבורו ועבור הסביבה.
 
האדם נעשה הרמוני עם עצמו וכל הסובב אותו וחייו משתפרים ללא היכר, כמו כן נוצרת יכולת מדהימה להבין את התהליכים הקשורים בו ע"י קבלת עצות והדרכות ממדריכיו האישיים, ואלה מועילים בחייו, בקריירה, בדרך ביצוע המשימות, וכן ניתנים לו כלים המלמדים את האדם כיצד להימנע מדברים לא רצויים, וכמובן ניתן לסייע בכך לאחרים.

בתהליך הראשוני של התקשור האדם לומד על הילד הפנימי שבו, אהבה עצמית, שחרור מפחדים מיתון האגו ויצירת קשר מהותי בן האדם לאדמה וליקום.

העולם שמעבר הוא עולם מסודר, אוהב וחכם, הוא מקיף את האדם ונותן לאדם את הכלים על מנת לנתב אותו נכון בעזרתם של המדריכים הרוחניים. הכלים שניתנים ביד המתקשר מסייעים לו בניתוב של עצמו כרצונו, ובאופן עצמאי כ"כ יוכל לסייע לאחרים בעצה כמתקשר של אמת.


_________________________________________________________________________________


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars  בפייסבוק.

לשיחה אישית עם רון תמיר, מומחית לתקשור, נומרולוגיה ופתרון חלומות, ניתן ליצור קשר עם קו המומחים של ישראל בטלפון: 072-3401003 שלוחה 21 .


למאמרים נוספים:
גורל
נוסטרדמוס

אצלי הכל בסדר

על אמון, הקשבה ודו שיח עם הבריאה


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי