אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
שנה חדשה בישראל - תחזית מדינית לעתיד ישראל במזרח התיכון

שנה חדשה בישראל - תחזית מדינית לעתיד ישראל במזרח התיכון


מאת: הרצל ליפשיץ, מהאסטרלוגים הבכירים בארץ. כותב הספר "כיצד השפיעו הכוכבים על הצלחותיו וכישלונותיו של היטלר" | 



לכבוד השנה העברית החדשה וההתרחשויות המדיניות באו"ם ביקשנו מאסטרולוג הרצל ליפשיץ לחזות לנו מה יקרה בתחום המדיני בשנה הקרובה. התחזית, שנכתבה עוד לפני 4 ימים ועולה רק עכשיו לאתר עקב סיבות טכניות, מציגה כבר עכשיו ניתוחים מדהימים בדיוקם לאור הנאומים שנשאו אמש נתניהו ואבו-מאזן באו"ם - החל משינויי התפיסה של אובאמה ועד עתידו של אבו-מאזן.


ישראל


צפוי שיפור עם מדינות קרובות באירופה ובארצות-הברית בתחום הכלכלי. תדמיתה תשתפר ומעמדה יתחזק. במקביל, צפוי נתק ממדינה או מדינות אחרות שאיני יכול לזהות. מצב חיובי זה ימשך לפחות עד יולי 2012.


הבשורה המשמעותית והמרה – בתחילת 2012 נכנס מרס לנסיגה. השפעת נסיגה זו מצביעה לרוב על סיכוי גבוה מאוד למלחמה במקומות רגישים בעולם. המזרח התיכון מהווה מוקד רגיש מאוד למלחמה. מאחר והשפעתו של כוכב נמשכת כ-8 חודשים לערך, ניתן להעריך בבטחון רב למדי כי מלחמה תפרוץ במחצית הראשונה של השנה וכי קיים סיכוי גבוה שנהיה מעורבים במלחמה זו.


בנימין נתניהו


על כתפיו תוטל אחריות כבדה, בה הוא צפוי לשאת בצורה טובה. זאת, למרות ביקורת רבה מצד אנשים הקרובים לו. נתניהו צפוי לעבור מהפך תפיסתי בגישה שלו ולהוביל מהלך שיצליח כנגד כל הסיכויים.


אהוד ברק


יהיה שותף לנתניהו בשינוי שיעבור. שיפור צפוי לחול בתדמיתו. ייתכן ויסבול ממערכת יחסים מבולבלת עם האנשים הקרובים לו. שינוי צפוי במעמדו בממשלה.


אבו-מאזן


נחשב לאדם זהיר ופאסימי שאינו נותן אמון בבני אדם בקלות. צפוי להימצא בתקופה קשה בחודשים הקרובים. בריאותו צפויה להיפגע מהלחץ המופעל עליו מתוקף תפקידו והתנהלותו ונראה כי יסבול מאנרגיה נמוכה. הוא יכול לשרוד בתפקידו עד יוני 2012. לא נראה שיצליח במהלכו להקים מדינה פלסטינאית כפי שהיה רוצה – זאת לא תקום, ודאי לא בשנת 2012.

 


ברק אובמה


יעבור שינוי בתפיסת עולמו וישפר את מערכת היחסים עם ישראל. סיכוי גבוה כי ייבחר מחדש. צפוי לחולל שינוי לטובה במערכת הכלכלית בארה"ב, בעיקר סביב המחצית השנייה של 2012.


ארצות-הברית


שינוי משמעותי יחול במימדי האבטלה לקראת המחצית השניה של 2012. המעצמה האמריקאית צפויה להגביר את מעורבותה במעבק נגד הטרור העולמי ולנתק קשרים עם מספר מדינות איתן ניהלה יחסים דיפלומטיים בעבר. פעולות צבאיות חדשות צפויות במוקד אחד לפחות.


בשאר אסד


צפוי להישאר בשלטון עוד זמן לא מועט. סוף שלטונו לא נראה במהלך השנה הקרובה, ודאי לא במחציתה הראשונה. סיכוי נמוך לכך במחצית השניה של השנה. סיכוי גבוה כי ינסה להתקרב דווקא לישראל במהלך 2012.



שנה טובה לכל בית ישראל.

_______________________________________________________________________________


רוצים שהרצל ליפשיץ יכין מפה אסטרולוגית במיוחד עבורכם? היכנסו עכשיו לחנות המיסטיקה, התייעצו עם הרצל וקבלו ממנו תחזית אישית במיוחד עבורכם.
בין השירותים הניתנים באתר: תחזית אישית חודשית, שנתית ותלת-שנתית, בחינת התאמה מקצועית, התאמה בין בני-זוג ועוד.

 

מאמרים נוספים:
בחירות עוד השנה? לא על-פי מפות הכוכבים

הורוסקופ שבועי - מאת דניאל רועה

מורה נבוכים - המדריך להורוסקופ


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי