אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
הורוסקופ מזל טלה

הורוסקופ מזל טלה

הורוסקופ שבועי לתאריך: 6/2/2011-12/2/2011


בני מזל טלה הופכים השבוע למוקד חברתי. יש לכם יכולת השפעה עצומה על האנשים סביבכם. גם אם לא תהיו מובנים על ידי מספר אנשים, הרוב עשוי להסתכל עליכם בהערצה.
הצורך שלכם בחופש ובפריצת גבולות עלול להקשות על בן הזוג שמעוניין לשמור על המסגרת ועל איפוק. מקצועית זהו שבוע המאפשר לכם לבצע פריצת דרך.

חזרה למזל טלה»

 

תחזית אסטרולוגית שנתית 2011:

שפע 
מחודש פברואר 2011 ייכנס כוכב השפע למזל שלכם, ומאחר ותהליך כזה מתרחש אחת ל-12 שנים, הרי שהשנה תהיה שעתכם הגדולה. ייפתחו בפניכם שלל אפשרויות שמהן תצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם ותוכלו להעשיר את חייכם האישיים. עד אז יש לכם כמה חודשים שבהם מומלץ לכם להיות קשובים לקול הפנימי שלכם ולפעול בעצתו.
קושי
השנה הקרובה עומדת  להיות מאוד משמעותית עבורכם, שכן כל נושאי הזוגיות/ שותפויות והיחסים הבין אישיים יעמדו למבחן בשנה זו. בשנה זו תאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ובמידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תיתכן פרידה. אלה מכם שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש גם ביניכם ובין האנשים הקרובים לכם ביותר.


עוד על מזל טלה:

מזל טלה הוא מזל הרגש, הדחף והתשוקה. בני המזל מאופיינים בהיותם טיפוסים אמוציונליים ואימפולסיביים. הטלאים רוצים להיות תמיד במקום הראשון, לנצח, הם לא מסתפקים בפחות מזה ויש בהם מידה של "הכל או כלום".


לטלאים כושר מנהיגות הנובע מהכריזמה, הקסם האישי והאישיות המושכת שלהם. הם מסוגלים לסחוף אחריהם אנשים ומצליחים מאוד ביזמות ובהתחלות פרויקטים. לרוב, יאבדו עניין לאחר השלב הראשון של הפרויקט ויחפשו את הפרויקט הבא. כשם שמזל זה הוא הראשון בגלגל המזלות כך גם בבני המזל קיים הצורך להיות ראשונים והאהבה להתחלות.


הטלאים בעלי בטחון עצמי גבוה, צועדים ללא פחד אל עבר הלא-נודע. הם נהנים מאתגרים והתמודדויות חדשות, בעיקר בגלל שהם מצליחים בהם. טיפוסים אנרגטיים, דינמיים ומאוד אקטיביים שאוהבים ליצור וליזום. יש להם התלהבות גדולה מן הדברים שהם עושים, ולכן לא יעסקו בעניין שלא יוצר בהם להט וריגוש.


הטלאים אוהבים להיכנס לויכוחים סוערים וחריפים בהם הם משמיעים את דעתם, אפילו אם היא לא מקובלת. הם לא קלים לשכנוע ואוחזים בדעתם בעקשנות. תמיד יאמרו את המילה האחרונה. הטלאים ידברו "דוגרי" בגובה העיניים וישימו את הדברים על השולחן. אינם בעלי חוש דיפלומטי ולעתים יחשבו כחסרי טאקט. הם פועלים מתוך דחפים ויצרים עזים המונעים מהם להפוך לצופים מן הצד. הם מעונינים להיות פעילים במרכז ההתרחשות, שם קורים הדברים המעניינים. פעולותיהם לעיתים פזיזות, אך הם לא יתחרטו על העבר.

הכוכב
מרס (מאדים) הוא הכוכב השולט במזל טלה. מרס הוא אל המלחמה במיתולוגיה הרומית. צבעו האדום של הכוכב מתקשר עם הדם הנשפך במלחמה ועם התשוקה המאפיינת בני מזל זה. אל המלחמה מסמל בטלאים את נכונותם לצאת למאבק. הם מלאים עוז, אומץ ואגרסיביות שיעזרו להם בשדה הקרב.

בילוי ופנאי
ישקיעו את כל מרצם בספורט תחרותי ופיזי כמו פוטבול, כדורגל ואומנויות לחימה.

אהבה
כמו בחיים כך גם באהבה: טלאים הם טיפוסים מלאי תשוקה ויצרים שינהלו מערכות יחסים לוהטות ומעניינות. הם אוהבים לשחק בתפקיד המפתים ונהנים מיצירת קשרים חדשים. זקוקים לטיפוסים שמתאימים לקצב הדינמי שלהם ושיאמרו להם כמה הם נפלאים. טלאים הם יצורים מיניים שיכולים להיות בקלות דון ז'ואנים או פאם-פאטאלים.

מפורסמים בני מזל טלה
יוהן סבסטיאן באך, ליאונרדו דה וינצ'י, וינסנט ואן גוך, רנה דקארט, אמיל זולא, יגאל ידין, ולדימיר נבוקוב, ריטה, וורן בייטי, סנדי בר, ציפי שביט, מרלון ברנדו, פרנסיס פורד קופולה.


 

לשיחה אישית עם צילה שיר אל, אסטרולוגית ויועצת זוגית מוסמכת, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון: 072-3401003 שלוחה 28 .


 

קראו עוד:

התאמה זוגית מזל טלה

פריסת זוגיות לפי קלפי טארוט

אסטרולוגיה יומית עד אליך באימייל
אסטרולוגיה יומית עד אליך ב-SMS

מזל טלה לפי הקבלה

 





רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי