אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מסרים בתהילים ממערת אליהו הנביא

מסרים בתהילים ממערת אליהו הנביא

9.4.15

 

מסרים בתהילים

 

מסרים כללים ואישיים ממערת אליהו ערב פסח שני תשע"ה

 

מאת גילה בויום

 

 

ערב פסח חג שני התשע"ה 2015, חג שמיוחס לקריעת ים סוף, ולכן קוראים בו את שירת הים.

אני מחליטה לפקוד את מערת אליהו הנביא, מתפללת ומבקשת, לקבל מסרים, ולקבל גם אישור לכך, אז אני מחליטה להתרכז ולפתוח בספר תהילים.

זה לא הפעם הראשונה שאני שם, ובכל פעם המסר שונה.

הנה למשל מפסח שנת 2013 - http://www.oryada.com/kohen.htm

הנה על מערת אליהו כפתח להרחבת המודעותhttp://www.oryada.com/eliyahoo.htm

הנה סרטון ספונטני משנת 2007 עם קולות וצלילים:

http://flix.tapuz.co.il/v/WebPages/Player2.aspx?m=1453985

מסר משנת 2011- מסר מאוד קיצוני שהרוב טרם קרה ומקווה שלא, וגם דברים שקרו אחרת:

https://www.facebook.com/notes/10150171504894341/

  ברקע עוד מהדהדת בעיני הכתבה שכתבתי על ליקוי הירח השלישי מתוך ארבע של ירח אדום כדם. הגיגים ומובאות אותם העליתי על הכתב במאמרי:

www.oryada.com/red-moon1.htm

וכך אני מנהלת לי דיאלוג עם הדברים. השאלות והתשובות זה במחשבות ובתהילים, אבל בחרתי להביא את זה כמו דיאלוג ישיר.

הפעם, אני לא רוצה ללכת בדרך התיקשור, אלא בדרך של פתיחה בתהילים. פשוט לשאול שאלות ולקבל תשובות בפסוקי תהילים שנפתחים ספונטנית.

 

בדיאלוג עם ספר התהילים

 

אני – רוצה לדעת שבאמת יש לנו כאן תיקשורת, אבקש פסוק מתאים. אני רוצה הוכחות שיש כאן באמת תיקשור.

תשובה- פרק קל  פסוק א'-שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְ־הוָ־ה: ב אֲדנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:

אני- טוב אני מבינה שיש לי כאן תקשורת שאני יכולה להמשיך לשאול, שאולי מישהו כאן שמקשיב לי, אז אבקש לדעת מהם הזמנים אשר צפויים לעם ישראל.

 

תשובהפרק קט"ז -  פסוק יג  כּוֹס־יְשׁוּעוֹת אֶשָּׂא וּבְשֵׁם יְ־הוָ־ה אֶקְרָא

 

אני- ואוו, זה ממש הוכחה שאני כאן במערת אליהו הנביא והנה יש לי תקשורת עמך. זה ממש הפסוק שקוראים בהבדלה בשבת, ולפני ההבדלה הרי שרים לאליהו הנביא, שיבוא במהרה בימינו.

בכל אופן, אז על איזה ישועות מדובר, מה נראה בשנה הקרובה?

 

תשובה- פרק ע"א – פסוק ז כְּמוֹפֵת הָיִיתִי לְרַבִּים וְאַתָּה מַחֲסִי־עז

 

אניואוו, איזה פסוק חזק. הוא מדבר כאן על מופתים בעיני העולם כולו. אבל ברשותך חיפשתי לפסוק זה פירושים נוספים, כי בכל זאת יש כאן את הפן האישי, של כיצד אדם יחיד יכול להיות מופת לרבים, ולא תאמין מה מצאתי ב-NET.

אני כולי נרגשת. מצאתי בדיוק דרשה של הרבי מלובביץ על פסוק זה, וזה בדיוק איגרת מפסח שני, לכבוד כנס של נשות חב"ד שיתקיים בשבועות. שם הוא אומר:

http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/ig/27/10393

 

 

מופת הייתי לרבים ואתה מחסי עוז.

אחת הנקודות בזה היא שכל אחד ואחת מישראל בתור פרט, ועמנו בני ישראל בתור עם, נוסף על השלמות שעליהם להשיג בשביל עצמם, יש להם אחריות לסביבה וצריכים לשמש מופת לרבים.

לכאורה יש מקום לחשוב: איך יכול עם קטן, המעט מכל העמים, להיות למופת ולדוגמא לכל יושבי תבלשעה שהעולם כל כך שקוע בחומריות ומתרשם מכמות יותר מאיכות?

וכן יש מקום ליהודי שומר תורה ומצווה לחשוב: איך יכול אני, יחיד בין רבים, לפעול מה שהוא?

והמענה על זה בסופו של פסוק הנ"ל: ואתה מחסי עוזפירושו, שאין יהודי בא מכוח עצמו, אלא מכוחו של הקדוש ברוך הוא ובכוח ועוז מלמעלה שמקבל על ידי תורת ה' ומצוות ה'.

 

חכו חכו, ומי יביא את המופת, אליבא דהרבי מלובביץ- אנחנו הנשים, המכונות בית יעקב:

 

וכמו אז בשעת מתן תורה, כאשר הקב"ה ציוה למשה רבנו לפנות תחילה לנשי ישראל ("בית יעקב") ואחר כך לדבר עם האנשים ("בני ישראל"), כן גם עתה יש לנשי ובנות ישראל תפקיד חשוב ביותר בהחזקת התורה והפצת התורה במצוותי' בחיי היום-יום. ובמיוחד, בשים לב שהמדובר הוא בהשפעה – מופת לרבים – הרי בזה הרגש החם פועל יותר מאשר השכל הקרוהרי הנשים בכלל ניחנו בעדינות וברגש שבלב יותר מהאנשים.

 

 

אז למה בעצם אתה מתכוון?

שהמופתים יהיו דרך כל אחד מאיתנו?

שכל אחד ואחד הוא מופת בעיני עצמו וצריך לעשות את חייו למופת בעיני עצמו ולאחרים?

איך זה בכלל יהיה?

 

תשובהנו גילה באמת, וכי באיזה תקופה אתם חיים, תגידי את?

 

אני- נכון, אנו חיים בתקופה של הכל רשת תיקשורת ענקית אחת, וכיום בעידן הפייס והסמארטפון יש לכל אחד הזדמנות להשמיע דעותיו ולהישמע, בדיוק כמו לשליט רם ונישא. בנקודה זו אני בהחלט מסכימה עימך.

הבנו גם ממאמרי על הליקויים שעל כל אחד מאיתנו להתחבר לרוחניות ולעשות שלום בתוך חייו. אני מבינה שצריך לפתח את הרגש שבלב, ולהכיל אנרגיה נשית, והנה באמת הרבי מלובביץ - אני אוהבת אותך אמר נכון, אבל אליהו אני רוצה לדעת על איזה מופתים מדובר בפועל.

 

תשובה- פרק ל"ה פסוק ח  תְּבוֹאֵהוּ שׁוֹאָה,    לֹא-יֵדָע: וְרִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר-טָמַן תִּלְכְּדוֹ;    בְּשׁוֹאָה, יִפָּל-בָּהּ.

 

אני - אז אני מבינה מפסוק זה שהכוונה היא לאומות העולם, לאובמה, ולהסכם עם האירנים, שהם עומדים להילכד ברשת אשר טמנו לעצמם?

 

תשובה- כן בהחלט, הם יפלו ברשת שהם טמנו לעצמם. ויהיה זה בעוד שנתיים ימים, וכבר בחודשים הבאים יתברר שאמת היו דברי האזהרות הישראליות.

 

אני אבקש אישור לדברים. זה דברים קיצוניים, ואני מבקשת אישור.

 

תשובה- פרק קי"ז – הפרק הכי קצר – שני פסוקים בלבדא  הַלְלוּ אֶת-יְהוָהכָּל-גּוֹיִם;    שַׁבְּחוּהוּ, כָּל-הָאֻמִּים.
ב  כִּי גָבַר עָלֵינוּ, חַסְדּוֹ--    וֶאֱמֶת-יְהוָה לְעוֹלָם: הַלְלוּ-יָהּ.

 

אני- קיבלתי את האישור שלי. הנה דיברת על עמים והנה נתת לי פסוק  על שיש בו  גויים ואומות עולם, וגם את המילה אמת. הבנתי את הרמזים.

אבל אני מבינה שבד בבד עם איומי המלחמה, תגבר האמונה גם של הגויים לחפש את דבר אלוהים, מגמה שבאמת יש לה עליה בזמן האחרון. אבל בכל זאת אבקש לדעת יותר במפורט, מה הולך להיות עימנו, ומה יהיה הקשר שלנו עם הגויים?

 

 

תשובהקחי את כל פרק נ"ח בתהילים, ודעי לך שנ"ח = נח, שזה 7 מצוות בני נח, המצוות של אומות העולם, אז הנה יש לך מכאן אישור שדברי הכזב הם אצל אומות העולם. אבל יש כאן נקודה נוספת שנוגעת אליכם:

 בָּאָרֶץ--חֲמַס יְדֵיכֶם, תְּפַלֵּסוּן.

 

את מבינה?

ארץ חמס זה עזה והגדה המערבית ושלטון החמאס. זה אומר במפורש שאתם תגלו את הסודות שלהם בריגול משוכלל, ואת סודות שולחיהם שזה איראן, הכל ייחשף.

 

אני- אבל תן לי פסוק לגבי מה יהיה היחס של אומות העולם אלינו.

 

תשובה- פרק ס"ט – פסוקים כ"א ועד כ"ד

כא  חֶרְפָּהשָׁבְרָה לִבִּי--    וָאָנוּשָׁה:
וָאֲקַוֶּה לָנוּד וָאַיִן;    וְלַמְנַחֲמִים, וְלֹא מָצָאתִי.
כב  וַיִּתְּנוּ בְּבָרוּתִי רֹאשׁ;    וְלִצְמָאִייַשְׁקוּנִי חֹמֶץ.
כג  יְהִי-שֻׁלְחָנָם לִפְנֵיהֶם לְפָח;    וְלִשְׁלוֹמִים לְמוֹקֵשׁ.
כד  תֶּחְשַׁכְנָה עֵינֵיהֶם, מֵרְאוֹת;    וּמָתְנֵיהֶם, תָּמִיד הַמְעַד.

 

כי אתם עם לבדד ישכון, ועל יחת לבכם, ואתן לכם אותות ומפותים.

 

אניאני מבינה מדבריך שישראל תצעק בגרון ניחר כנגד הגרעין האירני, ונהיה בכלל מבודדים בין העמים, שהם ישקו אותנו חומץ במקום יין, כי עיניהם חשוכות מראות, אבל אני בכל זאת מבקשת לדעת, האם תהיה מלחמה באזורנו?

אני מאוד מקווה שלא, מצד אחד אמרת שנפלס ידינו בארץ החמאס, אז מה, שוב מלחמה, מה התשובה?

 

תשובה- קחי פסוקים מאוד חשובים מפרק ע"ו:

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינֹת; מִזְמוֹר לְאָסָף שִׁיר.
ב  נוֹדָע בִּיהוּדָה אֱלֹהִים;    בְּיִשְׂרָאֵל, גָּדוֹל שְׁמוֹ.
ג  וַיְהִי בְשָׁלֵם סוּכּוֹ;    וּמְעוֹנָתוֹ בְצִיּוֹן.
ד  שָׁמָּהשִׁבַּר רִשְׁפֵי-קָשֶׁת;    מָגֵן וְחֶרֶב וּמִלְחָמָה סֶלָה.

 

אני- וואו, אני מבינה מכך, שנהיה בשלמות, אני מבינה מכך שאתה בהחלט מתכוון לסוכות, (אז יהיה הליקוי הרביעי של ירח דם), ובאמת מצאתי שמשייכים פסוק זה לסוכות.

 

הנה לפי הגר"א:

"ויהי בשלם סוכו ומעונתו בציון" (תהילים עו , ג)

ביאר הגר"א שיש שתי מצוות שהאדם נכנס בו בשלמות בכל גופו במצוות סוכה , ובמצוות ישוב הארץ וזהו ויהי "בשלום "סוכה וארץ ישראל .

 

חוץ מזה אתה מתכוון שבציון יהיה שלום, נכון?

 

תשובה- כן. אבל שימי לב לפסוק לשבר רשפי אש, ומגן וחרב, מה את מבינה מכך?

 

אני- וואלהרשפי אש זה הטילים אשר משוגרים עלינו ואנו נשבור אותם על ידי מערכת כיפת ברזל, ושרביט קסמים אשר נכנסה לפעולה. ומגן וחרב יחד זה בניית כוח הרתעה, והתקופה המשמעותית, היא בהחלט עד סוכות, כי אחרי זה יהיה שלום וגם שלמות, האם הבנתי נכון?

 

תשובה- בהחלט הבנת נכון, שעד סוכות תיבנה הרתעתכם ותיודע אמיתותכם.

 

אניאז תהיה לנו מלחמה, כן או לא?

 

תשובה- פרק ע"ט

ו  שְׁפֹךְ חֲמָתְךָ--    אֶל הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר לֹא-יְדָעוּךָ:
וְעַל מַמְלָכוֹת--    אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ, לֹא קָרָאוּ.

 

אני- כלומר אתה טוען שהמלחמה תהיה בגויים בינם לבין עצמם ולא אצלנו, הבנתי. אבל אני רוצה פרק בעל מסר מסכם לסיום.

 

תשובה- פרק כ"ט

 

פרק זה מכיל סיכום לדברים, ויש בו פסוקים שאת לבד תדעי להדגישם. ונפרש אותם יחדיו.

 

 

תהילים פרק כט

א  מִזְמוֹרלְדָוִד:    הָבוּ לַיהוָה, בְּנֵי אֵלִים; הָבוּ לַיהוָה, כָּבוֹד וָעֹז.
ב  הָבוּ לַיהוָה, כְּבוֹד שְׁמוֹ;    הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה, בְּהַדְרַת-קֹדֶשׁ.
ג  קוֹל יְהוָה,    עַל-הַמָּיִם: אֵל-הַכָּבוֹד הִרְעִים;    יְהוָה, עַל-מַיִם רַבִּים.
ד  קוֹל-יְהוָה בַּכֹּחַ;    קוֹל יְהוָה, בֶּהָדָר.
ה  קוֹל יְהוָהשֹׁבֵר אֲרָזִים;    וַיְשַׁבֵּר יְהוָה, אֶת-אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן.
ו  וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ-עֵגֶל;    לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן, כְּמוֹ בֶן-רְאֵמִים.
ז  קוֹל-יְהוָה חֹצֵב;    לַהֲבוֹת אֵשׁ.
ח  קוֹל יְהוָהיָחִיל מִדְבָּר;    יָחִיל יְהוָהמִדְבַּר קָדֵשׁ.
ט  קוֹל יְהוָה, יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת--    וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת:
וּבְהֵיכָלוֹ--    כֻּלּוֹ, אֹמֵר כָּבוֹד.
י  יְהוָהלַמַּבּוּל יָשָׁב;    וַיֵּשֶׁב יְהוָה, מֶלֶךְ לְעוֹלָם.
יא  יְהוָה--עֹז, לְעַמּוֹ יִתֵּן;    יְהוָה, יְבָרֵךְ אֶת-עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם.

 

על המים ומים רבים- רמז לחג שני של פסח, וקריעת ים סוף.

שובר ארזים וארזי הלבנון – שלום בגבולכם הצפוני בארץ הלבנון וחיזבאללה.

להבות אש- בניית כוח הרתעה.

יחיל מדבר, מדבר קדש- יהיה סדר בארץ מצרים ובמדבר סיני.

למבול ישב- יעשה סדר בין אומות העולם, כי המבול קשור לנוח, ל-7 מצוות בני נוח ולאומות העולם.

פסוק י"א - לא דורש ביאורים. שיהיה לכם גם עוז וכוח לעמוד נגד אומות העולם וגם ברכה לשלום.

 

 

 

מערת אליהו מסרים אישיים

 

 

עסקנו בעם ישראל ואני רוצה מסרים לפרט, איזה פרק תיתן לי:

 

תשובהאתן לך את פרק כ"ה וגם הצצה לפרק כ"ו.

 

שימי לב. כ"ה זה לכבוד יום בריאת העולם כ"ה באלול וכבר דיברת על זה בעבר, שזה לפני ראש השנה.

אבל אז יש את סוכות כאשר סכה= ס+כ"ה, כלומר הסוכה זה רמז לעולם הנברא המגן על האדם.

 

כ"ו זה כנגד 26 שזה שם ה'.

 

אז הבה ונראה מה יש לנו בפרק כ"ה

 

תהילים פרק כה

 

א  לְדָוִד:    אֵלֶיךָ יְהוָה, נַפְשִׁי אֶשָּׂא.
ב  אֱלֹהַי--בְּךָ בָטַחְתִּי, אַל-אֵבוֹשָׁה;    אַל-יַעַלְצוּ אוֹיְבַי לִי.
ג  גַּם כָּל-קֹוֶיךָ, לֹא יֵבֹשׁוּ;    יֵבֹשׁוּ, הַבּוֹגְדִים רֵיקָם.

ד  דְּרָכֶיךָ יְהוָה, הוֹדִיעֵנִי;    אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי.
ה  הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ, וְלַמְּדֵנִי--    כִּי-אַתָּה, אֱלֹהֵי יִשְׁעִי;  אוֹתְךָ קִוִּיתִי,    כָּל-הַיּוֹם.
ו  זְכֹר-רַחֲמֶיךָ יְהוָה, וַחֲסָדֶיךָ:    כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה.

ז  חַטֹּאות נְעוּרַי, וּפְשָׁעַי--    אַל-תִּזְכֹּר: כְּחַסְדְּךָ זְכָר-לִי-אַתָּה--    לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה.

ח  טוֹב-וְיָשָׁר יְהוָה;    עַל-כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ.
ט  יַדְרֵךְ עֲנָוִים, בַּמִּשְׁפָּט;    וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ.

י  כָּל-אָרְחוֹת יְהוָה, חֶסֶד וֶאֱמֶת--    לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ, וְעֵדֹתָיו.
יא  לְמַעַן-שִׁמְךָ יְהוָה;    וְסָלַחְתָּ לַעֲו‍ֹנִי, כִּי רַב-הוּא.

יב  מִי-זֶה הָאִישׁ, יְרֵא יְהוָה--    יוֹרֶנּוּ, בְּדֶרֶךְ יִבְחָר.
יג  נַפְשׁוֹבְּטוֹב תָּלִין;    וְזַרְעוֹ, יִירַשׁ אָרֶץ.
יד  סוֹד יְהוָה, לִירֵאָיו;    וּבְרִיתוֹ, לְהוֹדִיעָם.
טו  עֵינַי תָּמִיד, אֶל-יְהוָה:    כִּי הוּא-יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי.
טז  פְּנֵה-אֵלַי וְחָנֵּנִי:    כִּי-יָחִיד וְעָנִי אָנִי.
יז  צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ;    מִמְּצוּקוֹתַי, הוֹצִיאֵנִי.
יח  רְאֵה עָנְיִי, וַעֲמָלִי;    וְשָׂא, לְכָל-חַטֹּאותָי.
יט  רְאֵה-אֹיְבַי כִּי-רָבּוּ;    וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי.
כ  שָׁמְרָה נַפְשִׁי, וְהַצִּילֵנִי;    אַל-אֵבוֹשׁ, כִּי-חָסִיתִי בָךְ.
כא  תֹּם-וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי:    כִּי, קִוִּיתִיךָ.

 

כב  פְּדֵה אֱלֹהִים, אֶת-יִשְׂרָאֵל--    מִכֹּל, צָרוֹתָיו.

 

 

אני – וואו, נתת לי פרק מיוחד שיש בו 22 אותיות, ואני מבינה שזה לפי האלף בית כמעט, אז אסמן את אותיות הא' בית בו, ומה ההבדל בין פרק זה לבין פרק קי"ט הפרק הארוך ההוא שקוראים באזכרה, הפרק של אותיות הנשמה?

 

תשובה- ההבדל הוא שפרק זה, יש בו כבר יותר שלמות, הוא פרק שבו כבר נתקיימו כל הגאולות, זה פרק שכתוב בלשון עבר, בו כל הכתוב כבר יתקיים, כלומר זה פרק של שורש הנשמה בעוד שקי"ט זה פרק שמדבר בלהביא עצמנו למצב של נפש חיה, כדי להתחבר לכוח הנשמה. לכן כל אחד יכול לקחת מפרק זה את אותיות שמו, כדי שיבין את דגש העבודה הרוחנית שיש לו. אז אני נותן לך גילה לפרש את הדברים בתיקשור אינטואיטיבי, אני סומך עליך, ראי כל פסוק והאירי אותו בלבך.

 

א-               אמונה ללא מיצרים. חיבור של כוחות הנפש לאמונה.

ב-                ביטחון והגנה, אין האויבים יכולים לאדם זה, נשמה שחווה ניגודים וביקורת בעולם הפיזי.

ג-                 תיקון לא קל, של לחיות בעולם של אי וודאות וספקות, ולחפש האמונה האמיתית. להישמר מחיים ריקניים.

ד-                נשמות שבאו לחפש את הדרך האמיתית. הן בעלות אמונה, אבל לא יודעות באיזה דרך ללכת.

ה-                חיפוש אחר התחושה האמיתית. חיבור לאני הפנימי. השגחה אישית, צירופי מקרים והנחייה מלמעלה.

ו-                 נשמות צמאות ללימוד ומחפשות את הישועה.

ז-                 מידת החסד בקבלה שזה קו ימין, ומידת הרחמים שזה קו אמצעי, תיקון המידות.

ח-               השתחררות מקרמה, ומהתיקונים. לפי מסר מהרבי, - http://www.oryada.com/rabi-messer4.htm

ט-               להתגבר על תאוות וחטאים. לדעת להבדיל בין חטא לדרך הישר.

י-                  נשמות שלמדו את מידת הצניעות של דוגמת האות י' וחודש אלול ומזל בתולה.

כ- להבין שכל מה שקורה לנו בין אם חסד ובין אם קושי זה אמת, ולקבל כל דבר כשיעור.

ל- הכרה בחטאים ועוונות, כדוגמת האות ל' חודש תשרי יום כיפור. מצד שני לדבוק בדבר ה'.

מ- נשמות של מורים רוחניים שאחרים רוצים ללמוד מהם.

נ- ברכות ארציות של פרנסה, פוריות ודור המשך.

ס- גילוי סודות כמוסים של תורות הנסתר. מחפשים את החיבור הרוחני לאברהם אבינו ומה פשר העם הנבחר.

ע- חיבור לה', כדי לא למעוד בהחלטות ומעשים לא נכונים ופזיזים. חיפוש אחר הנחיה מלמעלה.

פ- בקשת תחנונים בשל תחושת בדידות וחוסר.

צ- הגנה מלמעלה, הימלטות מצרה ברגע האחרון.

ק- קשור לאות הקודמת, אבל גם הצלה ממצוקות קשות, שזה נפילה בנפש.

ר- הגנה בעולם החומר. הכרה בכך שאדם לעמל יולד, ושיש לו אויבים. סליחה על חטאים כי בני אנוש אנו.

ש- הצלה ושמירת הנפש ולא להתבייש באמונה ברוחניות, גם אם זה לא מקובל על הסביבה.

ת- הכרה בשלמות הבריאה, בדרך הישר, ולגלות את זה.

 

הפסוק האחרון, עובר מן הפרט אל הכלל, וטוב יעשה כל אחד אם יעשה התחברות (מדיטציה), על פסוקי שמו כדי לחזק את כוח נשמתו כאן בחיים האלה.

 

אבקש ברכות אישיות לכולם ולעצמי, אבקש להוציא ממש פסוקים עם נימה אישית, של ברכות בחיי היומיום. אבקש ברכות אישיות לי, ופסוקים שכל אחד יכול להגיד ממש למטרות אישיות. אני יודעת שאני מנסה אותך, אבל אם אתה עימי, תן לי פסוקים משמעותיים "בשלוף".

 

תשובה- בסדר הנה, הבה ואוכיח לך שאין מקרה אלא הכל ה' רקם

 

ברכה להתגבר על אויבים  פרק ל"א  פסוק ה'-   תּוֹצִיאֵנִי--מֵרֶשֶׁת זוּ, טָמְנוּ לִי:    כִּי-אַתָּה, מָעוּזִּי.

 

ברכה לאמונה וממש לחוש את ה' ולהתחבר לכוח הנבואה – פרק מ"ב פסוק ג  צָמְאָה נַפְשִׁי, לֵאלֹהִים--    לְאֵל חָי:  מָתַי אָבוֹא;    וְאֵרָאֶה, פְּנֵי אֱלֹהִים.

 

ברכה לפרנסה- פרק קכ"ח- שיר המעלות – פסוק ב-   יְגִיעַ כַּפֶּיךָ, כִּי תֹאכֵל;    אַשְׁרֶיךָ, וְטוֹב לָךְ.

 

ברכה לפריון – שוב שיר המעלות ג  אֶשְׁתְּךָכְּגֶפֶן פֹּרִיָּה--    בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ: בָּנֶיךָכִּשְׁתִלֵי זֵיתִים--    סָבִיב, לְשֻׁלְחָנֶךָ.

 

ברכה לנישואיי ילדים ולנכדים-  משיר המעלותו  וּרְאֵה-בָנִים לְבָנֶיךָ:    שָׁלוֹם, עַל-יִשְׂרָאֵל.

 

ברכה לרפואה וכנגד כאבים-  פרק ו' פסוק ג חָנֵּנִי יְהוָה, כִּי אֻמְלַל-אָנִי:    רְפָאֵנִי יְהוָה--כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי.

 

ברכה להצלחה במשפט- פרק כ"ה פסוק - יב אֱמֶתמֵאֶרֶץ תִּצְמָח;   וְצֶדֶק, מִשָּׁמַיִם נִשְׁקָף.

 

הערה- כל הפסוקים הללו נפתחו לי באופן ספונטני.

 

מצד שני לא ביקשתי פסוקים לזוגיות, (מתאים לי), וכשחיפשתי בנט פרקים ופסוקים לזוגיות טובה מתהילים, לא מצאתי. היו המלצות, אבל לא הצלחתי למצוא את הקשר בין התוכן לבין זיווג.

 

ממליצה לכן על פרק מ"ה בתהילים, שהוא "פרק המשיח", וראו ביקור במערת אליהו בדיוק לפני שנתיים בפסח 2013, והנה במאמרי על הכהן וחיבור בין האותיות נ' לה', בסוף המאמר פירוש לפרק מ"ה.

לדעתי זה פרק מצויין לזיווג כי הוא מקרב לכל אחד את הזוגיות הקוסמית שלו:

http://www.oryada.com/kohen.htm

 

 מזה שנים רבות חוקרת גילה בויום ממקימי המיסטיקה בישראל את סודות הקבלה, התורה והאותיות. כמו כן הרב אליהו גבאי והיא עורכים ערבי תיקשור עם הרבי מלובביץ.

גילה הינה מתקשרת, ובמיוחד אוהבת היא את התיקשורים שכוללים את השילוב בין פסוקי התורה וצופן האותיות.

http://www.oryada.com/kartis.htm

 

 




רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי