אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל


המושכים בחוטים... מי מכם ירכיב את הממשלה הבאה?

מפה אסטרולוגית אישית למועמדים הבולטים בבחירות 2021


בנימין נתניהו – יו"ר הליכוד וראש הממשלה , 21.10.1949

יליד מזל מאזניים . מספר המזל שלו הינו 9 עובדה המאפשרת לו להתגמש ולהשתנות בהתאם לצורך.

השנה הקרובה תהייה שנת מבחן קשה ביותר עבורו שכן כוכבים כמו סטורן המעכב ומקשה ופלוטו שגורם לשינוי משמעותי משפיעים עליו וייתכן כי יגרמו לו לסיים את הקדנציה שלו מהר מהמצופה לדעתו.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, תמיד יתכנן את הדרך חזרה לפסגה ולא יוותר, אלא בהשפעת כוח עליון כלשהו.

בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו להמשיך ולכהן כראש הממשלה.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי.

ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.  לעיתים בגלל העובדה שהוא בן מזל מאזניים הוא נאלץ להיות תלוי בזוגיות ולכן  יש לרחם עליו לגבי הימצאותו במצבים קשים ברמה המשפחתית. אין לו דרך לפרוץ את המעגל הקיים מלבד להתנהג ולשדר "הכל בסדר".

ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר וחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים.

ואולם, הוא מבחינתו מתכוון לדבריו שלצערו אינם מתפרשים נכונה. הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד, פוליטיקאי מבריק, חכם, כריזמטי  ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים.

הפוליטיקה , הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים. יחסי החוץ שלו הם דוגמא וסמל שעוד ילמדו בספרי ההיסטוריה גם כראש הממשלה שהחזיק הכי הרבה זמן במדינת ישראל.

יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. היכולת שלו להיות קליל ולשנות את דיבורו והתנהגותו בהתאם לנתונים בשטח, גורמים לו להיראות לא אמין ולהגעה למצב הנוכחי של בחירות רביעיות. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.


יאיר לפיד יו"ר מפלגת יש עתיד , תאריך לידה, 5.11.1963, יליד מזל עקרב

מס המזל שלו  : 8 – אדם שמסוגל להתנהל בקלות בסבך הבירוקרטיה, טוב בלקיחת אחריות ומתנהל בהצלחה עם כספים.

יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית וגם פיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא ידע את התשובה ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון, את התשובה המתאימה. המוח שלו חושב ללא הרף עד כדי כך שלפעמים הוא יכול להתיש את עצמו. 

הינו בן מזל עקרב אופייני. בעל כריזמה ונוכחות מרשימה. בכל מקום בו הוא נמצא הוא משאיר את חותמו . אנשים מקנאים בו בגלל כישוריו הרבים וחיצוניותו הנאה שגורמים לאחרים ללכת אחריו גם אם אין לו משהו מיוחד להגיד. האנרגיות הסביבתיות שלו נעימות מאוד ולכן הוא ממגנט אליו אנשים שמחפשים את קירבתו. ביחסים בין אישיים ומקצועיים הוא שומר סוד, עוצמתי ונאמן וכך גם דורש מהאנשים הקרובים אליו. סביר מאוד להניח שזהו לא האדם שתשמעו עליו מעורב בשערוריות שונות כדי לזכות באהדת הצבור או שערוריות אישיות, כיוון שאצלו היושרה והנאמנות היא מעל לכול.

יש לו יכולת להרגיש את הצרכים של החברה וכמובן גם את האנשים החיים בסמוך אליו. יש בו פן יצירתי ומעודן שגורם לו להיות מחובר בצורה מאוד עמוקה לאומנות ולהעריך דברים איכותיים.

יש לו יכולת הבנה וחשיבה מעמיקה לגבי כל תחום בחיים. הוא לא יוכל להיות רגוע עם עצמו עד אשר יגיע לשורש כל עניין ויבין את המניעים הכי עמוקים וכמוסים של האדם אשר עומד מולו.

ייאמר לזכותו שהוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יצירתי , בעל חוש הומור דק ונעים לסובבים אותו הניכר מאוד בכתיבתו ובדרך התנהלותו, בחשיבה שלו הוא תמיד מנסה להבין כיצד הוא יכול להעביר את המסרים שלו בדרך שהקרובים לו ירצו לשמוע ולא יקבלו אנטגוניזם.

יש לו יכולת להפוך רעיונות גדולים לדברים מעשיים וזוהי עובדה חשובה מאוד לאדם שמתכוון להגיע לפסגה. כמו כן, יכולת להוביל ולהנהיג. כשהוא מחליט שהוא רוצה משהו הוא ילך על זה עד הסוף ואין לו בעיה גם להילחם על כך.

העובדה שבחר במשנתו כדי ללכת למען החלש תואמת מאוד את מפתו האישית וגם את העובדה שהוא יודע שיוכל לקרב אליו את החברה הישראלית רק אם ידבר מהבטן ויבוא מהמקום הנכון של דאגה לזולת, צדק חברתי והצגת משנה פוליטית שתתאים לכמה שיותר אנשים בסקטורים השונים.


גדעון סער תאריך לידה 9.12.1966, יליד מזל קשת יו"ר תקוה חדשה

גדעון סער פוליטיקאי מוכר נמצא עכשיו בנקודת מפנה משמעותית בחייו האישיים והפוליטיים.

יום הלידה שלו הינו בסימן מספר 9 שזהו מספר שמלמד על יכולת וחוזקה של אדם לבצע מהלכים משמעותיים בחייו ואין בו פחד לסיים באופן מוחלט את הישן לטובת משהו חדש ונכון יותר.

מספר המזל שלו הינו 7. זהו מספר שמאפיין אנשים שחשוב להם להתעמק בכל דבר, לצבור ידע וחוכמה ויכולים להשתמש גם באינטואיציה הטבעית שלהם בזמן תהליכי קבלת החלטות.

הינו בעל אישיות נעימה , חביבה מאוד ומקובל על הסובבים אותו.

המפה שלו מדברת על איש צדק, ערכי ומאוד הומאני. קשה מאוד לגלות תכונה כזאת בקרב הפוליטיקאים של היום.

 

הינו בעל אישיות חזקה, כריזמטית , עצמאי במחשבותיו ולא ייתן לדעתם של אחרים להשפיע עליו . יש לו חשיבה חוקרת ומעמיקה ועד שלא יבדוק כל דבר לעומק ויבין את ההיבטים מכל הצדדים לא יגיע להחלטה. יש לו טון דיבור שנעים מאוד לשומע. אינו אימפולסיבי ומתלהם ודיבורו הנעים חודר ללב הצבור המקשיב לו. לעיתים הוא נראה מרוחק אך עובדה זו היא רק למראית עין כיוון שאין דבר העובר לידו מבלי שישים אליו לב. הינו רגיש ופגיע.

 

מאחר והכוכב המשפיע על העשייה שלו הוא מארס, הנמצא במפה האישית שלו בהשפעת מזל מאזניים, יושפע מאנרגיה זו ולעולם, לעולם לא ידרוך על אנשים על מנת להגיע למטרה שלו. הוא יחשוב אין ספור פעמים, גם תוך כדי שיחה, איך להיות מתון ולשדר יציבות כדי שלא לפגוע באדם מולו. בחיי הפוליטיקה יהיו כאלה שיחשבו שמידה טובה זו מעידה על הססנות, אך זהו אינו הדבר הנכון להגיד עליו.עובדה זו נובעת מהצורך שלו לבדוק את כל ההיבטים של כל נושא, ללמוד אותם ורק אז להגיע להחלטות . עד היום החלטותיו, דעותיו ומעשיו בתחום פועלו התגלו כנכונות ,הומאניות מאוד ועם דאגה ואכפתיות לגבי הנושאים בהם הוא פועל.

 

בסופו של יום, תמיד ירצה קצת להתבודד לעשות חשבון נפש עם עצמו של מה נכון לעשות ובהתאם לכך יפעל.

הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי