אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
זוגיות בעידן החדש

זוגיות בעידן החדש

מאת: כרמלה קלדרון


העידן החדש מציב בפנינו אתגרים לא פשוטים, ואחד מהם הוא אתגר הזוגיות העכשוית. הזוגיות במתכונת הישנה עוברת משבר לא קטן המתבטא בריבוי מקרי הגירושים, בצעירים שאינם מעוניינים כלל בזוגיות או ביחידים המתקשים למצוא זוגיות.


כדי להבין זאת - בואו נבחן מהי זוגיות נכונה. המילה זוג בנויה משתי אותיות הפוכות זו לזו המחוברות  ביניהן באות ו', שהיא ו' החיבור והן יוצרות יחד כעין כלי. זוהי הזוגיות האידיאלית. שני "יצורים" שונים והפוכים במהותם החוברים יחד על מנת להפוך לכלי קיבול אחד.


הבה נבדוק את השוני בין המינים:

הגבר:
חזק, גדול, אקטיבי, שעיר, קשה, ממוקד, נטייתו כלפי חוץ הבית - יאנג.
כדי להיות מאושר הוא זקוק לרוך, קבלה, חום, הכלה, כבוד, פירגון והערכה. אם נצייר גבר בצורה סכימטית - נקבל משולש שקודקודו כלפי מטה ובסיסו בצורת חוד.

האשה
:
מקבלת, רכה, חמה קטנה מופנמת, חלשה פיזית ונטייתה כלפי הבית פנימה - יין. אם נצייר אשה בצורה סכימטית -  נקבל משולש שקודקודו למעלה ובסיסו רחב.

 

כדי להיות מאושרת היא זקוקה שהגבר שלה יתן לה תחושה שהיא שמורה ומוגנת. שהיא שייכת. היא זקוקה להרבה תשומת לב, מחמאות (מה לעשות) ומתנות. הרגשה וידיעה שיש לה על מי להישען ועל מי לסמוך.


אם נניח את שני המשולשים אחד על גבי השני נקבל מגן דוד. וזהו שנאמר: "והיו לבשר אחד ..."

 

כדאי לשים לב להבדלים, לכבד אותם, ולשמור עליהם - דבר שרק יוסיף ולא יגרע מאף אחד במאומה.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו במערכת זוגית, היא לבדוק מהי אהבה אמיתית? אחדים נוטים לטעות בה ולהחליף אותה בהתאהבות או משיכה מינית. אך זו טעות גורלית. לא ניתן לבנות זוגיות בת-קיימא על בסיס גופני בלבד. חייבת להיות בתוך הזוגיות גם מטרה משותפת, וגם כבוד והערכה הדדיים. יש צורך ביצירת אינטימיות המכילה בתוכה חברות וידידות אמת וקירבה חזקה.


הסקס הוא דבר חשוב מאין כמוהו, אבל הוא אינו השחקן היחידי במשחק שנקרא זוגיות. אהבה אמיתית היא רצון לגרום אושר לבן הזוג בכל דרך אפשרית. אהבה היא נתינת כבוד, הערכה ואיכפתיות אינסופית. מרבית האנשים מחפשים "מה ניתן לקבל מבן הזוג" ולא מה אפשר לתת לו כדי שיהיה מאושר.
 

כמובן שאין כאן המלצה להפוך לקרבן שרק נותן ואינו מקבל. איזון. לפעמים יש נטייה לבחון את הזוגיות בקונספט מאד צר ועכשוי. כדאי לבדוק ולהסתכל קדימה מעבר לרגע ולבחון - האם יהיה לנו טוב יחד גם בעוד עשרים שנה? ומה יקרה בעוד ארבעים שנה? זה נותן פרספקטיבה נכונה.

לאחר שהוחלט על המשך הזוגיות כדאי ונכון לגבר לשמר חלק ממהותו ולתת לאשה את מה שהיא זקוקה לו מטבע ברייתה. ועל האשה לשמר את מהותה ולתת לגבר את מה שנחוץ לו.

 

זהו השלד שעליו ניתן לבנות גם בעידן החדש זוגיות טובה ונכונה, אך כאמור זהו רק השלד. חשוב לדבר בפתיחות ולתאם ציפיות מראש ולמנוע על ידי כך אכזבות מיותרות.

 

לשיחה אישית עם כרמלה קלדרון, יועצת רוחנית, מטפלת בהילינג, ריפוי אנרגטי ופירוש חלומות,
ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון: 072-3401003 שלוחה 41 .


למאמרים נוספים:

מיהו בן זוגי?

בקיץ הזה תלבשי לבן

מודעות ומערכות יחסים

גברים ונשים מצא את ההבדלים

תפילה לזימון זוגיות מתאימה




הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי