אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
ההילה של האדם

ההילה של האדם

מאת: דינאי רונה


לכל אדם, צמח או חי יש הילה.
ההילה היא סך כל ה"גופים האנרגטיים" שיש לאדם. סך כל האנרגיות שנמצאות בגופנו ומקיפות אותו. החיבור של האנרגיות השונות יוצר את ההילה. ההילה מקיפה את הגוף הפיזי ובולטת ממנו. גודל ההילה משתנה בין אדם ואדם, לפי יכולתו לשאת ולהעביר אנרגיה או במילים אחרות - לפי רמת המודעות שלו.

 
ההילה היא השדה האלקטרו-מגנטי המקיף כל חומר (חי צומח או דומם) הטעון באנרגיה חשמלית. ההילה נוצרת מסחרור מרכזי-האנרגיה בגופנו. צבע ההילה ניתן לה ע"י תדר המרכזים (הצ'אקרות) השולטים בגופנו (ובחיינו).


ברייקי, כמו גם בשיטות ריפוי אנרגטיות אחרות, אנו יכולים לסרוק ולחוש את ההילה, לזהות מקומות בעיתיים וחסימות ולטפל בהם.
החסימות הללו מונעות מאנרגיית החיים (קי, צ'י, פראנה) לזרום באופן תקין בגופנו ולתמוך בתפקודו. הרייקי נותן לנו את האפשרות לטפל בחסימות אזורים חלשים אלו ע"י הזרמת אנרגיית חיים חיצונית אל אזורים אלו בתוך ההילה. ע"י כך אנו מנתבים את האנרגיה מחדש ומאפשרים לגוף לשוב ולקלוט את אנרגיית החיים באופן טבעי ותקין. 
 

בתוך שדה ההילה נמצאים, מלבד הגוף הפיזי, גם כל גופיו האנרגטיים העדינים של האדם-הגוף הרגשי, הגוף השכלי - מחשבתי והגוף הרוחני, ברייקי אנו מטפלים בחסימות בכל אלו.


הפן המדעי:

בגוף האדם זורמת אנרגיה. חלק משדות אנרגיה זו ניתנים למדידה ע"י המדע המודרני. למשל, שדה האנרגיה של הלב, שנמדד באמצעות מכשיר ה-א.א.ג. (ויכול אגב להימדד אפילו ברגליים), שדה האנרגיה של המוח יכול להיקלט גם הוא ע"י מכשירי הרפואה (ושוב, אינו נמצא רק במוחנו).

השרירים, העצבים וכל תא ותא בגופנו יוצרים ומתקשרים ביניהם באמצעות אנרגיה.


גופנו הינו מוליך אנרגיה גדול. אחד מחוקי הפיזיקה המבוססים היטב, החוק על שם "אמפר", קובע כי "גוף מוליך אנרגיה" בין עם מדובר בחוט חשמל, באנטנה או בכל מוצק או נוזל אחר, מתוקף היותו מוליך אנרגיה נוצר מסביבו "שדה אנרגיה מגנטית" או "הילה".


גוף האדם הינו מוליך אנרגטי וככזה "חוק אמפר" נוגע גם אליו. כיום המדע מסוגל למדוד מספר שדות אנרגטיים שונים כאלו בגופנו. המדע נתן לשדות אנרגטיים אלו, המקיפים את גופו של האדם, את השם "שדות ביו-מגנטיים".


המצלמה ה"קריליאנית" שהומצאה לא מכבר, מסוגלת לצלם שדות אנרגטיים מסביב לחלקים בגופו של האדם, כמו גם שדות אנרגטיים המקיפים את הצומח והחי. בזמן קצר יחסית, שינתה הקהילה המדעית את דעתה ממחשבה ששדות כאלו אינם קיימים - אל הביטחון שהם אכן קיימים ושהינם חשובים מאוד מבחינה מדעית ורפואית. 
 

כיום ישנם מכשירים רפואיים שונים המסוגלים "לשדר" רטיטות או תדרים אנרגטיים שונים, ומשמשים לריפוי והאצת תהליכי ריפוי טבעיים בגוף. במדידות שנערכו, התגלה שידיהם של מטפלי רייקי משדרות אף הן "רטיטות" (תדרים של אנרגיה) שונות, רטיטות שידיו של אדם שאינו עוסק בתחום אינן משדרות.

 

למאמרים נוספים:
הילות

הקרנה חוץ גופנית
מימד אחר
מיסטיקה ורוחניות

 


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי