אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
המדריך לקריסטלים חלק א'

המדריך לקריסטלים חלק א'

מאת: אורית, צוות Stars | צילום: sxc.hu

איכויות וסגולות של מינרלים

אקנטייט Acanthite
סגולות ריפוי גופניות: מסוגלת לשמירה על בריאות הגוף, מפתחת את המודעות באדם לתחזוקה ושמירת המצב הבריאותי. מתאימה לטיפול בשפעת, הצטננות, דלקות ויראליות ובקטיריאליות. הגנה על המערכת החיסונית. מסייעת לספיגת ויטמינים.

הרובד הנפשי/מנטלי: האקנטייט עוזרת לשמור על איזון רגשי, מסייעת בתהליך הוויסות של האנרגיה הרגשית והאינטואטיבית. מצויינת בזמן משבר ומצוקה. תורמת להתגברות על מכשולים ולשיפור התחושה הכללית.

השפעה רוחנית: האקנטייט עוזרת לאדם לזהות את שורש המחלות בגופו, בעיקר מחלות פנימיות/כרוניות. בעבר שימשה האבן להתעוררות רוחנית, ומפתחת את היכולת לקבלת ידע פנימי. בהסטוריה הלוחמים נשאו אותה לשמירה והגנה.


אגת (שבו) Agate
את האגת ניתן למצוא במגוון צבעים, צורות וטקסטורות. האגת נחשבת לאבן מצויינת לחיזוק האדמה, ברומא העתיקה ענדו את האגת להגדלת השפע בחיים.


סגולות ריפוי גופניות: האגת מצויינת לטיפול בבעיות ראיה, במיוחד לחיזוק.

הרובד הנפשי/מנטלי: מגבירה את הראיה האנליטית, ומגדילה את יכולת הדיוק. מגבירה את הבטחון העצמי, אומץ ותמיכה. מקשרת את האדם ליקום ולטבע, מרגיעה רגשית ומנטרלת תחושת סטרס. לכן משתמשים בה לפיתוח העין השלישית.

השפעה רוחנית:
אבן האגת עוזרת לאזן בין אנרגיית היין-יאנג. מביאה לאיזון כללי בין החלק הפיזי, האמוציונלי והמנטלי, בעזרת האנרגיה האתרית. עוזרת לניקוי אנרגיות שליליות או חוסמות. תורמת לאיזון ההילה, ולהתבוננות פנימית.

אמטיסט Amethyst
האבן אחלמה הינה אבן משתיים עשרה אבני החושן של הכוהן הגדול (מסמלת את שבט גד). האמטיסט הינה סוג של קוורץ וצורתה כגוש/גביש.

סגולות ריפוי גופניות:
מעצם העניין שהאמטיסט מקושרת לצ'אקרה העין השלישית ולצ'אקרת הכתר, יש ביכולתה לעזור בבעיות של המערכת העצבית והמערכת האנדוקרינית. מועילה בבעיות סטרס, מתח ולחץ. טובה להפרעות מנטליות מגוונות. עוזרת לבעיות שמיעה, עיכול, קיבה, עור, שיניים ולב. מצויינת לניטרול קרינה.

רובד הנפשי/מנטלי:
האמטיסט תורמת להשגת שלווה ועוצמה, יציבות ומרץ. מנטרלת בלבול מנטלי ורגשי. האמטיסט מסייעת לרגיעה ולשליטה במצבים של עצבנות ורוגז. אבן תומכת במצבים של בעיות עייפות וחרדות.
 

השפעה רוחנית:
אבן רוחנית מאוד מסייעת לטרנספורמציה של אנרגיות, עוזרת לגישור בין אנרגיות חלשות/חזקות. מסייעת לניקוי ההילה. משלבת בין הגוף המנטלי/רגשי/פיזי.
תורמת לאדם לפתח וייעל את עוצמתו הרוחנית ואף מובילה אותו למציאת האמת הפנימית שבתוכו. אמטיסט ברובה עוזרת להגיע למצב של ענווה וקבלה.

אמזונייט Amazonite
האמזונייט מגיעה בצורה של גושים או מנסרה.

סגולות ריפוי גופניות:
בעזרת האמזונייט ניתן לטפל בבעיות של מערכת העצבים, תורמת לשחרור חסימות ועכבות. עוזרת לבעיות של חילוף חומרים, בעיות שיניים, ספיגת סידן, שרירים וכאבי ראש.

הרובד הנפשי/מנטלי:
האמזונייט היא אבן מצויינת לטיפול בדאגות/חרדות/פחדים. אבן שמעודדת תקווה ואמונה ועוזרת במצבים של בדידות. האבן עוזרת לחיזוק הקשר האנושי והטבעי.

השפעה רוחנית:
האמזונייט יכולה לחבר ולמזג בין גברים שונים, משלבת בין הגוף האסטראלי והאתרי, לבין הגוף הפיזי, בין האנרגיות הזכריות והנקביות, משמשת אבן לטכסים.


אוונטורין Aventurine
צבעה של האוונטורין הוא מנוקד.

סגולות ריפוי גופניות:
האוונטורין מרגיעה את מערכת העצבים, תורמת לאנשים עם בעיות לב, בעיות באיזור הרביה ובשרירים.

הרובד הנפשי/מנטלי:
האוונטורין הינה אבן מעולה למישור הנפשי, זו אבן מרגיעה המובילה למצב שלווה נפשית ותחושת רוגע. מסייעת לשחרור אנרגיות שליליות, מעודדת אופטימיות, עוזרת לטיפול בילד הפנימי. יכולה להועיל במצבים של חסימה רגשית, ושיפור התקשורת הרגשית.

השפעה רוחנית:
האוונטורין מאזנת בין האנרגיה הנשית והגברית, יין ויאנג. תורמת לאיזון רגשי-מנטלי בהילה.
כמו כן היא מרפאה טראומות ומצוקות רגשיות.

אזורייט Azurite
נחשבת לאבן הרקיע, אחת האבנים המשמשות לפיתוח העין השלישית, מקובלת בקרב התרבות מאיה וילידי אמריקה.


סגולות ריפוי גופניות:
תורמת לספיגה נקייה יותר של מינרלים כגון: נחושת, אבץ וסידן. מועילה לבעיות שרירים/עצמות/צלעות. מאזנת מצבים חסרים של המערכת העצבית.


הרובד הנפשי/מנטלי:
האזורייט מתאימה לאנשים הנמצאים במסגרת לימודים, תלמידים/סטודנטים. מועילה לפיתוח המחשבה, העמקתה והבנת מידע. מגביהה את היצירתיות באדם. מסלקת מחשבות מדאיגות/טורדניות. מעלה את הבטחון העצמי ועוזרת בקבלת החלטות.


* מתוך הספר: "קריסטלים" מאת קוני איסלין. 


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars  ב
פייסבוק.


למאמרים נוספים:
המדריך לקריסטלים חלק ב'

המדריך לקריסטלים חלק ג'
קריסטלים ותכונותיהם

הקריסטל שלי
אבנים וקריסטלים


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי