אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
בשעה טובה

בשעה טובה



באיזה חלק מהיום נולדתם? תשובתכם יכולה לספר המון דברים עליכם ואפילו לשמש כמפתח לאושר גדול יותר עבורכם. קבלו ניתוח אישי וטיפים לאושר



באיזה חלק מהיום נולדתם? תשובתכם יכולה לספר המון דברים עליכם, ואפילו לשמש כמפתח לאושר גדול יותר עבורכם. אתם בוודאי כבר מכירים את המזל האסטרולוגי שלכם המבוסס על תאריך הלידה שלכם. ובכן, יש לי הפתעה עבורכם! אתם יכולים להפיק הרבה מאוד מידע חשוב אודות עצמכם מתוך היכרות עם החלק של היום שבו נולדתם.

בדומה למזל האסטרולוגי, גם חלק היום שבו נולדתם יכול לשמש לכם כמפה להכרת אישיותכם. למעשה, הפסיכולוגים חקרו ומצאו כי הכישרונות והמזג של אנשים מתואמים במידה רבה לחלק היום שבו הם נולדו. היתרון הגדול במידע כאן הוא בכך שאין צורך לדעת את שעת הלידה המדויקת, וגם בלעדיה אתם יכולים להגיע להבנת עצמכם באופן מפתיע, שיסייע לכם אפילו בהשגת שלווה ואושר גדולים יותר.


משעה 6 בבוקר עד הצהריים 

אתם שאפתנים!  

כדבר הפתגמים: "הציפור המשכימה קום - לה התולעת", "המשכים קום שפר עליו גורלו".
אנשים שנולדו בשעות האלו הם שאפתנים והישגיים. אתם בעלי מוטיבציה גבוהה להצליח בכל מה שאתם מציבים לעצמכם כמטרה, אותה תתאמצו להשיג בכל בנחישות. אתם בעלי כישרונות וכישורי הנהגה מולדים, ואוהבים לקחת פיקוד. אתם לא רק תצטרפו לעולם הפוליטי, אלא תתקדמו לתפקיד ראש הממשלה!

הסוד שלכם לאושרכם

תתנדבו! לא רק שהפעילות הזאת תסייע לשריפה יעילה של האנרגיה המבעבעת שלכם, אלא שבהיותכם לעזר לאחרים תשכיח מכם במהרה את הבעיות שלכם, שלעתים נובעות מעודף זמן ולכן בעודף התעסקות ב"בעיותיכם".


השמיעו את עצמכם

יש לכם צורך גדול להיות בתוך העולם: שיתוף העולם בדעותיכם הוא מפתח להרגשת שביעות רצון וסיפוק בחייכם. אם כן, הצטרפו לקבוצות פוליטיות או אחרות, מחקרים מראים שאנשים שמרגישים שדעותיהם נשמעות ונלקחות בחשבון נמצאים בפחות לחץ מכאלה שלא.


משעת הצהריים עד 6 בערב
אתם אנשים חברותיים, אוהבים להיות בין אנשים ועם אנשים!  

אין זה מפתיע שיחסים בין-אישיים משחקים תפקיד חשוב בחייכם, מכיוון שאתם מרגישים צורך עז להיות בחברה. למעשה, הרגעים האהובים עליכם ביותר הם אלה שאותם אתם מבלים עם משפחתכם וידידיכם.

אתם מוכרים כמי שמוכנים לוותר ולהתפשר על מנת שכולם יהיו מאושרים (כאשר תכונה זו מתבטאת באופן שלישי עלולה לעבוד לרעתכם). עם האופי הנדיב והאכפתי שלכם, אין זה מפתיע שאתם בדיוק אלה שכולם פונים אליהם לעזרה ובוכים על כתפיהם.


הסוד שלכם לאושרכם

טלפנו לחבריכם וידידיכם. אם אתם זקוקים לעצה, אל תהססו להתקשר לחבר/ה. ההתקשרות עם מישהו תרומם את רוחכם מיד.


הקפידו שלוח השנה שלכם יהיה מלא

הקפידו למלא את לוח השנה והיומן שלכם מלא בפעילות חברתית, כגון: פגישות קפה, ארוחת-צהריים או ערב, משחק עם חברים, טיול עם חברים וכו'...


משעה 6 בצהריים עד חצות
אתם יצירתיים! 

מה שמאפיין את האנשים שנולדו בשעות אלו הם תשוקה, יצירתיות וכישרונות אמנותיים. יש משהו מן הילד הביישן בכם, בייחוד בגיל צעיר וגם תחושת הפלא של הילד, מה שמאפשר לכם את התשוקה שביצירתיות בכל גיל. יש לכם אופן מיוחד ומקורי לביטוי עצמי. אתם נהנים מפעילות יצירתית, כגון: כתיבה, ציור, פיסול, בישול, שירה, ריקוד וכיו"ב.


הסוד שלכם לאושרכם

השתדלו לתכנן לעצמכם פרקי זמן שקטים. הישמרו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי אחריות. אחריות היא ערך נעלה, אך כאשר אדם קורס תחתיה היא הופכת לחסרת ערך. אנשים יצירתיים כמוכם לא אוהבים שישימו אותם במסגרות כובלות ושגרה משעממת. אתם זקוקים לחופש אישי, חופש מחשבה ופעולה. אתם זקוקים להרבה פרוייקטים קטנים או גדולים שיעסיקו אתכם כל הזמן, כך תוכלו להתענג ולהינות מן היצירתיות.

הקפידו שהיצירתיות שלכם תזרום חופשי

אתם יכולים להצטרף לסדנת תיאטרון, או ללמוד משחק מקצועי, למשל. אתם יכולים להצטרף לסדנת ציור או להקת זמר בעירכם, זאת שיש לכם ערוץ ליצירתיות והדמיון שלכם יספק אתכם ותהיו מאושרים וגם ירחיק אתכם ממתחים.


מחצות עד שעה 6 בבוקר
אתם רוח חופשית!

אתם אוהבים לעשות כיף, שמח, תמיד מחפשים הרפתקאות ולעשות משהו חדש ומקורי. רבים שואפים באופן סודי להיות כמוכם. אתם נאמנים לעצמכם, אינכם חלק מן העדר, נשמעים לקולכם בלבד. לכן, רבים חושבים שאתם שונים באופן מקסים - אחרים עלולים לקנא בכם והם יגידו שאתם מוזרים או אפילו תימהוניים, אבל אתם בדרך כלל תמשיכו להיות נאמנים לעצמכם.
 
הסוד שלכם לאושרכם

נסו משהו חדש. שעמום הוא האויב הגדול שלכם, גם שגרה. לכן, הימנעו מלוח זמנים מחייב וקיצוני מדי. השאירו מקומות פנויים לזימון הזדמנויות לדברים חדשים ומרתקים.


תכננו חופשה

תכננו חופשה למקומות אקזוטיים, או לפחות לסיני. שמירה ותכנון, ולו רק במחשבה. מקום מילוט אקזוטי שאליו אתם עורגים יעודדו וירוממו את רוחכם החופשית. מחקרים מוכיחים כי: ציפייה למשהו חיובי בעתיד מעודדת ושומרת על רמת אנדורפינים גבוהה, אפילו בזמנים שבהם מתמודדים עם מצבים מלחיצים.


בברכה
אלה שונייה 
© כל הזכויות שמורות לאלה שונייה


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars בפייסבוק.

לשיחה אישית עם אלה שונייה, יועצת ומומחית לנומרולוגיה, אסטרולוגיה בורמזית, טארוט, פילוסופיה ופתרון חלומות, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 37  .

 

מאמרים נוספים:

חישוב נומרולוגי שלי
שמות בנומרולוגיה ובקבלה
היכולת העסקית ע"פ הנומרולוגיה

מקצועות ונומרולוגיה
תחזית נומרולוגית יומית עד אליך ב-SMS


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי