אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
הורוסקופ חודשי - יוני 2011

הורוסקופ חודשי - יוני 2011

 

 



תחזית חודשית  -  1.6.11 - 31.6.11


החודש יעמוד בסימן ליקוי שמש חלקי וליקוי ירח מלא.אלו ישפיעו על כל המזלות, ובמיוחד על בני מזל תאומים, קשת, בתולה ודגים. כוכב צדק ייכנס למזל שור לשנה שלמה - בני מזל שור, עקרב, בתולה, וגדי עשויים ליהנות במיוחד מהשפע שלו. חודש טוב לכולנו.

מומלץ לקרוא גם את מזל האופק.


תאומים - סקרן, זריז, מהיר תפיסה

ליקויי השמש החלקי והירח שיתרחשו בחודש הקרוב עלולים להשפיע על עולמכם האישי והרגשי.
התקשורת עם הסובבים אתכם עלולה להשתבש במיוחד בתחילת החודש, כך שתתקשו לתכנן דברים לטווח המיידי, במיוחד נסיעות. כניסת כוכב ונוס למזל תאומים עשויה להשפיע לטובה על התחום הרומנטי. לקראת אמצע יוני קשרים חדשים ילכו ויתהדקו. כלכלית צפוי חודש יציב, מלבד התקופה שבין ה-9 ל-10 ליוני. מקצועית אתם בולטים מאוד ועשויים לזכות בקידום.

סרטן – חוש כלכלי, אינטואיטיבי, רגיש, אדם אכפתי, משפחתי


ליקוי הירח המלא שיתרחש ב-15 ליוני עלול לערער את עולמכם הרגשי וליצור בלבול וחוסר בהירות. בתחום המקצועי ייתכנו שינויים מפתיעים כמו שינוי עבודה, קידום מהיר ואפילו פיטורים. למזלכם, כניסת כוכב צדק למזל שור ב-4 ליוני עשויה ליצור יותר יציבות בחייכם, במיוחד בתחום הכלכלי והבריאותי.
חברתית אתם נכנסים לתקופה טובה יותר מהחודש. קשרים שיוצרו עכשיו צפויים להחזיק לאורך זמן. בזוגיות ועם המשפחה ישנם עדיין קשיים בסיסיים.

אריה – - גאה, יצירתי, אופטימי, אמנותי, רומנטי


ליקוי השמש החלקי ב-2 ליוני מקשה עליכם, אתם מרגישים שכיבו לכם את האור ואתם מחפשים את עצמכם. התחום שיושפע הכי הרבה הוא התחום החברתי, קשרים עם חברים עלולים להסתיים.
מנגד, הקריירה והעבודה יפצו אתכם החודש - כניסת כוכב צדק לבית הקריירה עשויה לקדם את מעמדכם הציבורי והמקצועי. אתם נחשפים לשפע של הזדמנויות והצעות בתחום העסקי שעשויים לשפר את הכנסותיכם. בזוגיות אתם עלולים להרגיש מעט תקועים, שיחה כנה ואמיתית עשויה להקל.

בתולה - צנוע, מתוק, נאמן, הרפתקני


ליקוי השמש החלקי ב-2 ליוני בבית הקריירה שלכם עלול ליצור שינויים מפתיעים במעמד ובקריירה שלכם. למזלכם מקבץ כוכבים מיסוד האדמה יגביר אצלכם את החוסן הנפשי ויעזור לכם להתאושש במהרה. הצלחה צפויה בתחום האקדמי אצל בני מזל בתולה. הצורך ללמוד ולהרחיב אופקים יגדלויתבטא בנסיעות לחו"ל לצורך עסקים, עבודה או לימודים. ליקוי הירח המלא ב-15 ביוני עלול לערער את הביטחון בבית ועם המשפחה ולהשפיע על היחסים.


מאזניים - ידידותי, שלווה, נייטרלי, מדיני


המוטיבציה שלכם להצלחה בתחום הכלכלי גדלה החודש. החושים שלכם מתחדדים ואתם יוצרים שותפויות בתחום הכלכלי והעסקי. כספים עשויים להגיע מחו"ל דרך מענק, הלוואה או ירושה. בעבודה ייתכנו שיבושים בתקשורת וביחסים עם חברים לעבודה - היו זהירים יותר בלשונכם. ליקוי השמש החלקי וליקוי הירח המלא ב-2 וב-15 ליוני עלולים לשבש את מערכת האמונות שלכם, מה שעשוי לגרום לשינוי בעולמכם החברתי.
הרומנטיקה תהיה במיטבה עם כניסת כוכב ונוס למזל תאומים ב-9 ליוני.

עקרב -  נועז, החלטי, מלא תשוקה ותובנה


הרומנטיקה מיטיבה עמכם מאוד לאחרונה - אתם מושכים מתמיד והילת המסתורין סביבכם תלך ותגבר. כניסת כוכב צדק לבית הזוגיות החל מה-4 ליוני תחשוף את הפנויים שביניכם לשפע של הכרויות חדשות, העשויות להוביל לקשר משמעותי וארוך טווח. ליקוי הירח והשמש במהלך יוני עשויים לטלטל את התחום הכלכלי אצלכם - היו זהירים והימנעו מחתימה על חוזים והסכמים ארוכי טווח.
היחסים עם ילדיכם עלולים להתערער במהלך השליש הראשון של יוני - מילת המפתח היא שחרור שליטה.

קשת-  ישר, אוהב חופש, הוגן, עליז


היכולות שלכם בתחום המקצועי באות לידי ביטוי בצורה יעילה, מקצועית ובטוב טעם. כניסת כוכב צדק, שליט מזלכם, לבית העבודה יאפשר לכם לגדול ולהצליח. שפע של הזדמנויות חדשות יפתחו לפניכם במהלך השנה הקרובה. ליקוי השמש והירח בבית הזוגיות שלכם עלולים לערער את היחסים בזוגיות ועם שותפים. יריבים עלולים לנצל את חולשתכם ולפגוע בכם. בבית ועם המשפחה היחסים עם בני הבית או עם אחד ההורים עלולים להתערער בגלל אי הבנה.

גדי - אחראי, מעשי, חרוץ, רציני, מכבד את החוק


אתם נמצאים באחת התקופות הפוריות שידעתם לאחרונה - כניסת כוכב צדק לבית היצירה יעצים את היכולות היצירתיות והאינטואיטיביות שלכם. הצלחה צפויה לגדיים, במיוחד לאמנים וליוצרים. ליקוי השמש והירח עלולים לערער אתכם מקצועית ובריאותית - הבטחות שניתנו לכם לאחרונה עלולות להשתנות ולערער את ביטחונכם. למזלכם אתם חזקים ותתאוששו במהירות.
בבית ועם המשפחה זוהי תקופה של שינויים ומהפכות המאלצות אתכם לשדרג את הסמכות שלכם. רומנטית, צפויה לכם הצלחה בין ה 17ל 19 ליוני.

דלי - עצמאי, ידידותי, הגיוני


המיקוד אצל בני מזל דלי בחודש הקרוב יהיה סביב בית, משפחה וילדים. כניסת כוכב צדק לבית המשפחה עשוי לחזק את ביטחונכם ואת השקט הפנימי שלכם. היחסים עם בני הבית והמשפחה יתחזקו - אתם משתוקקים לשפר את סביבת המגורים שלכם,  מה שיתבטא בהרחבת הבית, שיפוץ או קניה של ריהוט או בית חדש. עולמכם הפנימי והרגשי עשוי לגדול ולהתרחב. היחסים עם ילדיכם עלולים להתערער בעכבות ליקוי השמש והירח - תצטרכו לפתוח את הלב ולשפר את מיומנויות התקשורת שלכם.

דגים - רחמן, נוטה לחמלה, אינטואיטיבי


בצורה האופיינית לכם אתם משפיעים לטובה על סביבתכם מבלי להתכוון לכך. ליקוי השמש והירח החודש עלולים לערער את ביטחונכם הרגשי ולשבש נושאים הקשורים לבית, משפחה וקריירה. היו סבלניים ואל תכנסו לפאניקה, דברים יתבהרו בקרוב. החל מה-4 ליוני אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית ומשופעת באירועים חברתיים, נסיעות ולימודים. באהבה וברומנטיקה צפוי לכם חודש מוצלח למעט בין ה- 2 ל-3 ליוני, העלולים להתאפיין בבלבול ובקשיי תקשורת. כלכלית אתם מנסים ליצור שינוי יסודי.

טלה - פעיל, יוזם, תחרותי, חסר סבלנות, עצמאי, אימפולסיבי


עם כניסת כוכב צדק לבית הכספים והרכוש שלכם החל מה-4 ליוני תיכנסו לשנה משופעת בהזדמנויות בתחום הכספי. היוזמות של החודשים האחרונים יניבו צמיחה בהכנסותיכם, אך גם בהוצאות.
ליקוי השמש והירח החודש עלולים לטרפד יחסים עם חברים וקרובים - התקשורת עלולה להיות טעונה ומבולבלת עד אמצע יוני. נסיעות עלולות להידחות או להתבטל בשליש הראשון של יוני.
ביחסים עם בני זוג ושותפים מורגשת הקלה משמעותית החודש. יחד עם זאת, ישנם אתגרים בסיסיים שעדיין דורשים התייחסות.

שור - סובלני, קשוח, מעשי, נאמן, רגיש


ליקוי השמש והירח עלולים לערער את עולמכם הפיננסי. יחד עם זאת, אתם נמצאים בתקופה מצוינת ומסוגלים להתמודד עם כל אתגר שיעמוד בדרככם. כניסת כוכב צדק למזל שור למשך שנה שלמה החל מה-4 ליוני עשויה להיטיב עמכם מאוד - סיכוי גבוה כי תהפכו למגנט של שפע. הכנסותיכם צפויות לגדול באופן ניכר, וכך גם משקלכם.
מקצועית, יש לכם הרגשה שמשהו יסודי צריך להשתנות. שפע של הצעות בתחום המקצועי יפלו לחיקכם כבר החודש. אתם נראים מצוין ומחוזרים מכל עבר, אך לא ממהרים למסד יחסים. 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם דניאל רועה, אסטרולוג הילר ומתקשר מומחה,ועם מומחים רבים נוספים בתחומי הורוסקופ  אהבה,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי המיסטיקה

בטלפון : 072-3401003 שלוחה 55 ?

 


הורוסקופ  אהבה

קראו גם על:

מורה נבוכים - המדריך להורוסקופ

הורוסקופ שבועי

הורוסקופ חודשי - מאי 2011



רוצה לחשב את הסיכויים שלך לאהבה? מעוניינת לברר לגבי שותפות עסקית?

כנסו לדף מחשבונים אסטרולוגים וקבלו את כל התשובות


חזרה לדף אסטרולוגיה


רוצים להישאר מעודכנים? לחצו כאן וקבלו קישור ישיר ל-STARS בסלולרי בחינם


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי