אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
כוכב סטורן (שבתאי) מתחיל בנסיגה - על איזה מזלות הוא משפיע ואיך ?

כוכב סטורן (שבתאי) מתחיל בנסיגה - על איזה מזלות הוא משפיע ואיך ?

 


נסיגה נוספת מתחילה השבוע, והפעם, כוכב סטורן ( שבתאי) שנחשב גם מורה ומחנך.

 

בשבוע הקרוב יגיע הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול, למעלה, בה ייעצר ויתחיל במסעו האיטי אחורה.

למרות שכבר עכשיו הכוכב נמצא במעלה התחנה, הרי שרק ב– 14 בפברואר  ייעצר הכוכב סופית על מעלת הנסיגה, והפעם במזל עקרב עד לתאריך ה- 20 ביולי.    

 

כבר כחודשיים לפני כניסת הכוכב לנסיגה, מתחילה תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד תהיה הפעם למזלות הבאים: עקרב, שור, דלי , אריה, טלה ותאומים, ובעיקר למי שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל.  

 

רק בחודש יולי הקרוב ניתן יהיה לסכם את התקופה ואף להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים.

כל המאורעות שיתרחשו, ייגרמו תחת השפעה כוכבית זו, ובמשך כל מהלך הנסיגה, אך בעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה הכוכב נכנס למעלת הנסיגה או יוצא מהנסיגה.

 

למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם.

בימים אלה, לפני נסיגת הכוכב עדיין ימשיכו להתרחש מאורעות שייתכן ויטרידו אתכם במשך כל תקופת הנסיגה, ואולם סביר להניח שלאחר תקופת כניסת הנסיגה כבר לא יתרחשו אירועים חדשים - וכול מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה,  רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות, וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

 

מטרת הכוכב הוא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב, ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד, וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת, כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב בא ללמד אותי ?" ולא מחשבה קורבנית  כמו " למה זה קורה לי או למה מגיע לי לסבול"?, יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכ

ב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

 

שאר המזלות שלא ציינתי אותם, לא יחושו באנרגיה זו באופן ישיר, אך ייתכן דרך קשר לאנשים שכן חווים את האנרגיה הסטורנית.

 

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת, שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה, הרי שבסופו של דבר זהו בעצם הכוכב הטוב והמחזק ביותר, שרק בהשפעתו אנו מבצעים את השינויים ההכרחיים בחיינו, והוא למעשה שליח היקום שדוחק אותנו לפינה עד אשר נעשה את השינוי המיועד. מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"...הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.


כנסו לאתר לקבלת תחזית אסטרולגיה לפי תאריך לידה בשיחה אישית עם צילה שיר אל  אסטרולוגית ויועצת זוגית,  ועם מומחים רבים נוספים . ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי האסטרולוגיה והמיסטיקה בטלפון : 072-3401003 שלוחה 28 ה


מאמרים נוספים:

מבוא לעולם האסטרו - טארוט

מה אומרים הכוכבים של אייל גולן ?

הורסקופ ואסטרולוגיה קבלית 

אסטרולוגיה סינית

 

 

 

 


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי