אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מדע או מיסטיקה?

מדע או מיסטיקה?

 


אלו המתמחים בתורת כף היד מוצאים שהאדם מייצר סימנים ברורים או ברורים למחצה – קווים בידו המנבאים את עתידו.

אל חלק מהסימנים הללו התוודעתי גם אני בשעתו בשנות העשרים לחיי, כאשר אדם הבקיא בתורה זו אמר לי דברים שנתגלו כנכונים בדיעבד. מסקרן לשאול – מניין לו לאדם היכולת ליצר סימנים כאלו בכף ידו? כמו בכל עיסוק אחר, ניתן להאמין כי ככל שהאדם מוכשר יותר כך הוא הופך בקיא יותר ויכול להגיע לרמות גבוהות של ידע ואינטואיציה בתחום זה.


מדע מול מיסטיקה


האנרגיה, אשר מקורה בכוכבים, ניתנה לנו על-ידי בורא עולם, כל כוכב והאנרגיה שלו. 11 מקורות אנרגיה שנתן בהם האל הינם אמיתיים ובלתי אפשרי להטיל בהם ספק. הרי נאמר בספר בראשית כי "ביום הרביעי נבראו המאורות הגדולים והכוכבים להאיר ולמשול". צריך רק ללמוד לפתח אותם. מקורות האנרגיה הם המספקים לכל אחד מאיתנו את האנרגיה שקבע בורא עולם: ונוס אחראית לקשר שלנו לאהבה,ליופי, לאמנות וגם לכספים. יופיטר על ההצלחות הגדולות, החוכמה, הצורך בצדק ובאמת. כך הלאה עם שאר מקורות האנרגיה.


קשה להבין את הבסיס על-פיו קמו חכמים מודרנים ואמרו - על-פי זה לא ניתן לנחש או לחזות את העתיד. את רובם ניתן למצוא בין המדענים חסרי הדימיון, החושבים שמה שאין רואים במעבדות למיניהן אינו קיים.
לפני 50 שנה לערך איש לא שיער שנוכל לתקשר אחד עם השני באמצעות מכשיר סלולארי קטן ונטול חוטים מצד אחד של האוקייאנוס לצד השני. אם היה בנמצא אדם כזה, היו מגדירים אותו מיד שיכור או משוגע. בעוד מספר שנים, כאשר ימצאו את התוכנה שתוכל לתרגם את האנרגיה הקוסמית של 11 הכוכבים ו-12 המזלות לדבר מה ויזואלי שנוכל לתפוס בחושינו, יראה האדם כמה פשוט ולא דמיוני הוא סדר האנרגיה הקוסמית.


מי צודק?


ישנם מדענים שאינם מאמינים בבורא עולם ורבים אחרים שדווקא כן מאמינים בו. מי צודק? צודק מי שאינו רק מדען, אלא גם אדם חכם הקרוב לתחום המיסטי.
כיצד נבראו הרי מערכת הכוכבים, השמש והירח, הנעים בדיוק רב יותר מכל מכשיר אחר הידוע לנו בעולם? באם נתייחס לעובדה שישנם כוכבים המרוחקים מאיתנו כמליון שנות אור, ולפלא הטמון בעובדה כי בכף ידו של אדם נחרטים קווים המצביעים על אופיו ועתידו, אלו רק מספר דוגמאות בודדות מתוך אלפים להוכחת הפן המיסטי בחיינו.


מדברים על המפץ הגדול ממנו נברא העולם. בספר בראשית נאמר "ויאמר אלוהים יהי אור ויהי אור". יהי אור - הכוונה לעתיד. האור נוצר ברגע בו נאמר הצירוף. זהו המפץ הגדול, עליו מדברים המדענים. הם פשוט אינם מתארים נכון את התהליך. האם היה מישהו מהם באותו רגע, בכדי לחזות בתופעה?
אם כך - על סמך מה קבעו המדענים כי היה מפץ? גם להם מותר לטעות.


הרצל ליפשיץ הלך לעולמו בתאריך 25.2.2015 יהי זכרו ברוך

___________________


 

מאמרים נוספים:
המזל מסובב את העולם

הורוסקופ שבועי - מאת דניאל רועה

מורה נבוכים - המדריך להורוסקופ


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי