אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
מה אומרות כפות ידינו ? האם ניתן לדעת מה הייעוד שלי ? איזה קריירה תהיה לי מוצלחת יותר?

מה אומרות כפות ידינו ? האם ניתן לדעת מה הייעוד שלי ? איזה קריירה תהיה לי מוצלחת יותר?

מאת: לאונרדו דניאל אבלס – מומחה לכירולוגיה      

כולנו מחפשים את הייעוד. את ההרגשה הזאת כשקמים בבוקר ואנחנו שמחים שהולכים לעשות את מה שבאמת ממלא אותנו, את מה שעושה אותנו מאושרים, מן שלווה כזאת שקשה להסביר אותה במילים.

 מה שמדהים הוא לראות איך שרובינו, ורוב האנשים שמגיעים אלי לייעוץ עדיין רחוקים מהאושר הזה שבעשייה היום יומית, מהידיעה הזאת שאנחנו עוסקים במה שבאמת באנו לעשות כאן בחיים האלה.

ובמקום זה ישנה ריקנות.

ריקנות שממלאת אותנו בחוסר שקט פנימי, עצבנות, חוסר סבלנות, חוסר שמחה שברבות הימים יביאו, בלי יוצא מן הכלל, למחלות פיזיות שונות ומשונות.

 

אחר צהריים אחד נכנסתי לחנות והתחלתי לדבר עם המוכרת, אישה בשנות החמישים לחייה. סיפרתי לה שאני כירולוג והיא נתנה לי את ידה שאראה מה אני יכול לגלות עליה.

בידיה ראיתי את הסימן הברור מבחינתי לחוסר הגשמה אישית שנמשך כבר שנים ושמאפיין אנשים עם יכולות רוחניות גבוהות שבחרו להתעלם מיכולותיהם וייעודם ויצרו לעצמם סיבוך בריאותי.

"את צריכה לבדוק את לחץ הדם שלך" אמרתי לה אחרי שבחנתי את כפות ידיה.

"אני יודעת, אני מטופלת בכדורים כבר הרבה זמן" ענתה לי המוכרת, קצת המומה מיכולת האבחנה שלי.

"את יודעת שאת נמצאת במקום הלא נכון בשבילך, שיש לך יכולות הרבה יותר גבוהות ואת בחרת להתעלם מזה ולהתפשר, זה גובה ממך מחיר כבד" אמרתי לה בישירות.

"כן, תמיד רציתי לעשות דברים אחרים אבל לא היה לי אומץ ובאמת התפשרתי", ענתה.

 

כשאנחנו מתפשרים במה שאנחנו עושים בחיים יש לכך מחיר ברוב המקרים.

וכשאנחנו מתפשרים ומוותרים על שמחה במשך שנים, בריאותינו הפיזית נפגעת בצורה שיכולה  לפעמים להיות בלתי הפיכה.

 

לעיתים אנחנו בוחרים את המקצוע הלא נכון, לא בגלל שהתפשרנו במודע, אלא בגלל שהיינו בטוחים ש"זה זה". כי "אמא שלי לחצה שאלמד הנדסת תוכנה", או כי "רציתי להיות טייס כמו אבא שלי" או "רופא כמו דוד שלי" או כי בתחום ההייטק יש מלא כסף וכולם הלכו ללמוד את זה באותם ימים. החלטות שלפעמים נעשות בלי לתת את הדעת למה שהנשמה שלי באמת רוצה. יכול להיות שאני באמת באמת רוצה להיות מהנדס או רופא או עורך דין. אבל יכול להיות שלא.

אז איך יודעים מה באמת מאתים לי?

 

הייעוץ הכירולוגי יכול לעזור לאדם להתמקד בצורה טובה במה שמתאים לו לעשות בחיים. שמעתם פעם על מישהו שלמד מקצוע במשך 3-4 שנים רק כדי לגלות אחר כך שהוא ממש לא אוהב את זה? פגשתי פעם אחת כזאת, בחורה צעירה כבת 26.

כשבחנתי את ידיה ראיתי ידיים גמישות בצורה קיצונית, כמו אלה המופיעות בתמונה מספר 1. לידיים כאלה יש צדדים חיוביים מאוד ומצד שני צדדים שבנסיבות מסוימות יכולים להיות פחות מועילים לבעליה (אומר זאת גם מניסיון אישי...).

הצדדים החיובים הם היכולת של אותו אדם להתאקלם לנסיבות משתנות בצורה מאוד טובה, ללמוד דברים חדשים במהירות ולשרוד שינויים שבשביל אנשים עם ידיים קשיחות היו בלתי נסבלים.

 

מצד שני, ידיים מאוד גמישות מספרות על אדם שהוא חייב לשנות תחומי עיסוק ולעשות כל פעם דברים חדשים, שחייב להיות בתנועה, ושכושר ההתמדה שלו לוקה בחסר, אלא אם כן קיימים אלמנטים אחרים ביד שמאזנים את הנטייה הזאת.

שאלתי את הבחורה בת ה26 מה היא למדה. "הנדסת תכנה" אמרה לי.

"מה??" שאלתי אותה, "את הרי אם צריכה להיות מול מחשב 8 שעות את עלולה להשתגע. איך למדת כזה דבר?". "נכון "היא ענתה לי, "אני לא מסוגלת לעבוד מול מחשב במשרד ולכן אני לא התחלתי לעסוק בזה וכרגע אני שותפה בחנות עם אחותי וזה נותן לי עניין".

אם היא הייתה יודעת את זה קודם, אולי הייתה בוחרת ללמוד מקצוע שיותר מתאים לה.

 

בעזרת ניתוח של מבנה כף היד, המרקם של היד והקווים, ניתן לגלות במה מתאים לאדם לעסוק  ולא פחות מכך, ממה הוא צריך להימנע.

למשל, אנשים עם נתונים בידיים שמבטאים יצירתיות, אל להם לעבוד בעבודה טכנית ושגרתית שלא מאפשרת להם לתת דרור ליצירתיות שבהם.

 

אנשים עם נתונים בידיים שמראים על צורך להנהיג, להוביל ולהשפיע, לא ירגישו טוב במישרות שבהם הם המובלים, פסיביים או שנדרשים למילוי הוראות בלי יכולת להביע את דעתם. תמונה 2 היא הדפס ידו של סמנכ"ל בחברת הייטק. שימו לב שהאצבע המורה ארוכה מהרגיל, גבעת יופיטר מתחת לאצבע המורה – גדולה.

כאשר האצבע המורה ארוכה כמעט כאורכה של האמה (האצבע האמצעית), הדבר מלמד על אדם בעל רצון להוביל, להנהיג, עם אגו גבוה, טיפוס שמתאים לתפקידי ניהול, פיקוד והובלה.

 

 

המורה, כמעט כגודל האצבע האמצעית. אדם כזה שהיה בוחר להיות פקיד במשרד ממשלתי היה סובל קשות בגלל חוסר היכולת שלו לקבוע ולהוביל.

 

בעזרת אבחון כירולוגי, בנוסף ליכולות הנהגה , יצירתיות ודמיון נוכל לדעת אם מתאים לנו לעבוד עם ילדים, בעלי חיים, להיות עורכי דין או אולי מתמטיקאים ואם כבר אנחנו במעגל העבודה, נוכל לגלות האם אנחנו מאושרים במה שאנחנו עושים או אולי, לא ממש.

 

 

 

 

לאונרדו דניאל אבלס הוא כירולוג מוסמך (מומחה לאבחון על פי כפות הידיים), מרצה בכיר בתחומים של פיתוח מנהלים ואפקטיביות אישית בארץ ובעולם, מומחה לשפת גוף, NLP, מאמן להגשמה אישית ומאמן מוטיבציה בינלאומי. לקביעת פגישת ייעוץ: 0507742780. www.facebook.com/LeonardoDaniel.coach

 

 

 

 

 

 

 




רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי