אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
קלפי טארוט ואינטואיציה

קלפי טארוט ואינטואיציה



יהודי וגוי נוסעים ברכבת. היהודי אוכל דג מלוח, הגוי מתבונן. לבסוף פונה הגוי ליהודי ושואל: "תסלח לי רב יהודי, מדוע היהודים אוכלים דג מלוח?". עונה לו היהודי: "אנחנו אוכלים דג מלוח כי אנחנו חכמים". "האומנם?" שואל הגוי, "אתה מוכן לתת לי חתיכה קטנה כדי שגם אני אטעם ואהיה חכם
?", "לא" עונה היהודי, "אז אני מוכן לקנות ממך", עונה הגוי. "לא ולא, זה לא למכירה", משיב היהודי.

וכך הם מתווכחים ומתמקחים, עד שלבסוף מסכים היהודי למכור לו חתיכת דג מלוח ב-400 רובל. הגוי טועם ואוכל בתאבון אך אינו מרגיש שנוי בתחושת החוכמה שלו. "איני מרגיש חכם", הוא מכריז. היהודי מושך בכתפיו ועונה "תשמע , אני את שלי עשיתי".

 

 

הרכבת מגיעה לתחנה. בדיוק במקום שקיים שוק. יורדים מהרכבת והגוי רואה לנגד עיניו דוכנים שלמים עם ירקות ודגים. הוא ניגש לדוכן ושואל: "כמה עולה דג מלוח"?

"רובל אחד", משיב הרוכל. "מה???" נזעק הגוי. מוצא את היהודי הנינוח כולו, מטלטל אותו וצועק: "אתה מכרת לי חתיכה פצפונת ב-400 רובל, הרי יכולתי לקנות דג שלם ברובל אחד!!!" אתה רואה מחייך היהודי, "רק אכלת חתיכת דג קטנה ומיד החכמת".

  

אכן זה המחיר שאנו משלמים בחיים כחכמים שלאחר מעשה. לו היה הגוי שואל בקלפים: האם נכון וכדאי לי לקנות את חתיכת הדג ב-400 רובל, מה אתם חושבים היו הקלפים עונים לו, או מה היתה האינטואיציה שלו  משיבה?

 

כולנו חכמים, כולנו חוזים, וכולנו נביאים כי שם המשחק כאן הוא לזהות את המציאות שבה אנו חיים. אנו נושאים עמנו לאורך הדרך את החוכמה הזאת אך מתעלמים מקיומה, מאותה חוכמה מתגלמת במוחנו האינטואיציה.

 
מהי  אינטואיציה? 
האינטואיציה היא היכולת של המוח לראות דברים כתחושה פנימית, ולהביא אותם אל מודעותנו כידיעה ודאית. האינטואיציה רואה צעד אחד קדימה ומכוונת אותנו בספונטניות כיצד להגיב על המציאות באופן הנכון ביותר, אם נסכים. 

הקשבה לאינטואיציה יוצרת קו פעולה ישר שמגיב על המציאות באופן המתאים ביותר. הידע האינטואיטיבי מגיע אלינו בתחושות, בתמונות ובסימנים, וכן גם הקלפים המתארים סיפור מחיינו. אותו סיפור הכי מזדקר, הכי עכשווי.

 

הפניה לקלפים היא הפניית שאלה יזומה לאינטואיציה, וכשם שמכשיר הרדיו קולט את גלי הרדיו ומתרגם אותם לקול וצליל, כך קלפי הטארוט מפיקים מתת-המודע את תחושותינו לגבי מצבינו בהווה, מהיכן הגענו ולאן אנו הולכים.


לשיחה אישית עם זהבה שוורץ, מטפלת ויועצת באמצעות קלפי טארוט, ניתן ליצור קשר עם קו המומחים של ישראל בטלפון: 072-3401003 שלוחה 22


למאמרים נוספים:
קלף טארוט יומי עד אליך ב-SMS 

דע את עצמך

סוגי פריסות
סמלים בקלפי הטארוט

תאריך לידה ואינטלגנציה רגשית


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי