אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
פאנג שואי למטבח - מקור השפע בבית

פאנג שואי למטבח - מקור השפע בבית

מאת: אורית, צוות Stars


פאנג שואי למטבח
המטבח נקרא "הלב של הבית". בפאנג שואי המטבח נחשב לאחד החללים החשובים ביותר בבית, בגלל שזהו החדר בו אנו מתקשרים עם האנרגיות המזינות אותנו פיזית (מזון), כלכלית (כסף) ורגשית (משפחה). לכן חשוב שנביט על המטבח לא רק כמקום להנחת המצרכים שלנו ומרכז לאכילה, אלא גם כמקום שבו אנו יכולים להביע הכרת תודה על מתנות היקום שהם בריאות, שגשוג והצלחה.


מיקום המטבח על פי הפאנג שואי
הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המיקום של המטבח. ברור שאתם לא יכולים להחליט איפה יהיה ממוקם כל חדר בבית או ביחס לאחרים, אבל אם אתם בונים בית, מומלץ לקבוע מראש איפה יהיה המטבח שלכם.


המיקום האידיאלי למטבח הוא החלק האחורי של הבית, או לפחות מאחורי קו האמצע של הבית.
אם המטבח שלכם ממוקם ישר עם כניסתכם לבית זה יכול להצביע על בעיות תזונה ואכילה עתידיות, או שתושבי הבית יזכו לעידוד של אכילה אינטנסיבית ומוגזמת.


תרופות שיכולות להועיל במצב זה הם ווילונות שקופים או ווילונות העשויים מחרוזים שתתלו מעל דלת המטבח. דבר נוסף שיכול להועיל, הוא למצוא פריטים שיסיחו את העניין מהמטבח, זו יכולה להיות תמונה צבעונית בפרוזדור או כל פריט מענג ומעניין אחר שימשוך את האנרגיה אליו.


שיפור זרימת האנרגיה במטבח

בכדי להגביר את זרימת האנרגיה במטבח (אשר תשפיע על כלל תחומי החיים) יש לדמיין את המטבח שופע, נעים ומזין. הכירו תודה על המזון והמשפחה האהובה שלכם, זה יעזור לכם לייצר צ 'י תומך וחזק.


דרך נוספת, היא לוודא שתהליך הכנת המזון וההגשה יהיו נעימים לעבודה. אם אתם מבשלים עם סירים שאינכם אוהבים, הצלחות שלכם כבר דהויות או סדוקות, החליפו אותם, היפטרו מכלים שאינם בשימוש. מלאו את המטבח שלכם באביזרים שאתם אוהבים, צבעים ותמונות. 


הכי חשוב במטבח: התנור
בפאנג שואי של המטבח שמים דגש במיוחד על התנור. למקור הבישול יש השפעה גדולה על המצב הכלכלי שלכם גם אם אתם לא בדיוק בשלנים אדוקים. וודאו שהוא פועל כפי שצריך, נקי ויעיל. לדוגמה יש לבדוק אם הכפתורים שלו תקינים, אם הוא מחמם מדי ושורף את האוכל וכו'...

שימו לב אם יש ספייס למבשל, אם הוא יכול לראות את כל המטבח מעמדת הבישול, מה נכנס דרך דלת המטבח.


אש ומים לא מתערבבים:

עקרונות הפנג שואי דורשים שמקורות חמים וקרים יהיו במרחק זה מזה, כך שמיקום התנור שלכם (אלמנט האש) צריך להיות מרוחק ממיקום המקרר/כיור שלכם (אלמנט המים).


פינת העושר במטבח:

בכדי לתמוך בשגשוג של הבית, מצאו את הפינה האחורית שמאלית (אם אתם עומדים בפתח המטבח), הניחו שם קערה או סל עם ירקות ופירות טריים, ענבים סגולים או ירוקים (ענבים נחשבים לסימבול החזק ביותר לעושר).


שפע, שפע ועוד שפע...

עוד טקטיקה טובה על פי תורת הפאנג שואי היא לשמור על כלי האחסון שלכם מלאים, לדוגמא: וודאו שכלי הסוכר מלא יותר מחצי, כך עם שאר כלי האחסון הקיימים מחוץ לארון ובתוכם.

מרגע שתראו סביבכם שפע ומלאות בכל, תודעתכם תנציח את התמונה השופעת, ואף תזמן יותר שפע לחייכם.

בהצלחה!


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars  בפייסבוק.

למאמרים נוספים:
הסוד וסדר ברגע

לחיות מתוך שמחה

התמודדות לתפקיד ראשי

קבלה עצמית ובחירה מודעת

פאנג שואי מימוש עצמי וקריירה


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי