אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
פירוש שמות לבנים חלק ראשון מ-א' עד ט'

פירוש שמות לבנים חלק ראשון מ-א' עד ט'

 

 


שם האדם ומשמעותו:

 

שמו של אדם - כמו כל מילה - מורכב ממספר אותיות.

 

על פי קבלת  כל אות מעשרים ושתיים אותיות הא"ב מהווה ערוץ אנרגיה רוחנית - כעין צינור להשפעה רוחנית מהעולמות העליונים, לעולמנו הפיזי.

 

זוהי הסיבה שאנו מוצאים התייחסויות במקורות (בתלמוד ובעיקר בקבלה) לתורת השמות, מכיוון ששמו של האדם, הינו ערוץ האנרגיה וצינור ההשפעה של האדם, ולכן הוא משפיע רבות על מהותו של האדם.

 

האר"י הקדוש מגדיר את קריאת שמו של התינוק ע"י ההורים כ"נבואה קטנה". ההשראה הנבואית הבלתי מודעת, היא זו המכוונת את ההורים למציאת וקריאת השם המדויק עבור בנם.

 

שמות בנים - מאותיות  א - מ

שמות שמתחילים באות א.

 

 

אבי - בשם זה יש הרבה לוגיקה, יכולת לצפות מהלכים קדימה, דקדקנות וביקורתיות. בשם זה יש הרבה יציבות ועקשנות לדרך מסוימת. אדם בעל שם זה קשה מאוד להניעו מדרכיו. בשם אבי יש יכולת מדיומית גבוהה. בשם אבי יש יכולת מנהיגות והובלה להניע דברים. יש פה חשיבה קונקרטית, איסוף נתונים, תקשורת טובה. רגליים על הקרקע. רגישות פנימית מאוד גבוהה.

 

אביאל - שם זה הוא בעל אנרגיות מאוד גבוהות, רצון לעשייה מרובה, קושי ל"שבת", חושב שיכול לעשות הכל. מנהיגות ויכולת הובלה. "איש צבא" בנפש. אדם בעל חשיבה יצרית וסמכותית, ישאף להנהיג ולהוביל מהלכים בחייו. אדם זה יהיה בעל אגו גבוה ופגיעות גבוהה. אדם שפועל גם על פי איסוף נתונים כדי להגיע למסקנה אבל מה שיניעו בסופו של דבר זה הרצון לקבוע ולהנהיג. אדם זה ידע גם להתחשב באחרים וידע ללמוד לקח ממקרה עבר.

 

אביב - אדם בעל שם זה יהיה משפחתי והרמוני, ידע להסתדר עם כולם, נושאים הקשורים למשפחה יהיו בראש סדר העדיפויות שלו. פועל על פי איסוף נתונים ורגישות רבה. יהיה לו הרבה מן הנשיות והרגישות.

 

אביגדור - אדם בעל שם זה ישאף להוביל ולהנהיג, יהיה בעל חוש אסתטי גבוה, הרבה רגישות, חשיבה גבוהה על ה"אני" שלו. יכול להידבק בקלות במחלות, בפנימיות שלו יש שילוב של רגישות, טוב אבל גם אי שקט ורצון לריב.

 

 

אבידור - לאדם זה תהיה אינטואיציה חזקה, יכולת טיפולית גבוהה, יכולת למידה גבוהה, חשיבה שונה מהאחר, זקוק לשינה טובה, שקט נפשי גבוה. רגישות פנימית גבוהה, יהיו לו הרבה תכונות נשיות. פגיעות גבוהה.

 

אבידן - אדם בעל נחישות רבה וירידה לפרטים, שם לב לכל דבר, יכולת לצפות מהלכים מראש, עיקש לדרכו ולדעותיו. אנליטי מאוד. יכולת ביקורתית גבוהה. יחפש ריגושים אך תמיד ידע לשמור את הרגליים על הקרקע. פועל על פי איסוף נתונים. ינהל את דרכיו על פי לוגיקה.

 

אביה - אדם זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, רצון להוביל, אינטואיציה טובה, חיפוש ריגושים ופרסום. אדם זה יראה את האור והידע. התנהלותו תהיה על פי איסוף נתונים ונחישות להגשמת המטרה.

 

אביהו - אדם זה יהיה משפחתי מאוד והרמוני, יסתדר עם כולם, קנאי בנושאים הקשורים למשפחה. יהיה בו רצון פנימי לחופש אך ישים את המשפחה בראש מעייניו. הרצון להרפתקנות יהיה בתוכו אך תמיד ידע לווסת רצון זה.

 

אביהוד - אדם זה ירצה לנהל ולהוביל, יהיה לו קשה לקבל מרות מאנשים אחרים, אנליטי מאוד. ישלב את החופש עם המשפחתיות. מידי פעם יחפש את הריב והמדון. יכולת לצפות מהלכים מראש.

 

אביחי - אדם זה ישים לב לפרטים, בעל יכולת ביקורתית גבוהה מאוד, פועל על פי איסוף נתונים. סמכותי וישאף לקבל סמכויות לעצמו. בעל יצרים פנימיים חזקים. עקשן לדרכו ולדעותיו.

 

אבי-חן - אדם זה יהיה בעל אנרגיות גבוהות, יצרים גבוהים, ישאף לקבלת סמכויות. צורך להנהיג. יפעל על פי איסוף נתונים אבל ישלב את היצרים בהחלטותיו. אדם זה יוכל לעסוק בהכל לכן יהיה מבולבל ולא רציונלי בהחלטותיו.

 

אבינועם - אדם זה יהיה עקשן מאוד, קושי לקבל מרות, יצרים חזקים. הרבה אנרגיות לעשייה. שאיפה גבוהה לקבלת סמכויות. איש צבא בנפש. אדם זה יהיה מורכב מאוד מצד אחד שלווה פנימית מצד שני הרבה אנרגיות כלפי חוץ, ישאף להרבה ריגושים אך גם יהיה משפחתי והרמוני.

 

אביעד - אדם זה ישים את המשפחה במקום הראשון, תמיד ינסה להתפשר ולפשר בין אנשים. יהיה בעל משמעת גבוהה בכל נושא העבודה. יהיה לו שלווה פנימית. יהיה בעל אינטואיציה חזקה מאוד. ביקורת מאוד גבוהה ויכולת לצפות מהלכים קדימה.

 

אביעם - אדם זה ישים את המשפחה במקום הראשון, תמיד ינסה להתפשר ולפשר בין אנשים. יהיה בעל משמעת גבוהה בכל נושא העבודה. יהיה לו שלווה פנימית. יהיה בעל אינטואיציה חזקה מאוד. ביקורת מאוד גבוהה ויכולת לצפות מהלכים קדימה. לאיש זה יהיה את המרץ, הכח וההצלה. תהיה לו הגנה גבוהה מאוד.

 

אביר - אדם זה יהיה משפחתי והרמוני, רגישות גבוהה מאוד, נשי במקצת, חושב הרבה, דימיון מאוד מפותח, יצירתי מאוד. התנהלותו תהיה מבוססת על רגישות ואגו.

 

אבירז - אדם זה יהיה ביקורתי מאוד, חרוץ מאוד, יהיה מבורך, תהיה בו הקדושה, אנרגטי, רצון לשינויים וחוסר שקט אך תמיד יהיה עם הרגליים על הקרקע. יחפש את היציבות.

 

אבירן - אדם זה יהיה רגיש מאוד, יהיה בו מין הנשיות, חשיבה מרובה, יצירתיות, חיפוש ריגושים. חזק ויצירתי, יכולת לתכנן ולבצע ברמה גבוהה. בעלי רגשות סוערים ומשיכה למיסטיקה.

 

אבישי - אדם זה יהיה בעל אנרגיות גבוהות, יצירתי, דימיון מאוד מפותח, רגישות מאוד גבוהה מצד אחד סמכותיות ודומיננטיות מצד שני. בפנימיות שלו יש קדושה, כח ועוצמה. אדם שבד"כ משיג את מטרותיו. יש בו הצלה והגנה. פועל בעיקר על פי איסוף נתונים ורגישות.

 

אביתר - אדם זה יהיה נחוש מאוד במעשיו, משיכה לאסתטיקה, חרוץ מאוד, יעשה כל עבודה על הצד הטוב ביותר. יכולת הובלה ומנהיגות. קשה להניעו ממעשיו ומדעותיו. לא מזלזל בשום עבודה.

 

אבנר - אדם זה בפנימיות שלו יש רגישות וחיפוש אחר פרסום, חרוץ מאוד, ינסה להוביל מהלכים בחייו. לא אוהב שאומרים לו מה לעשות. אדם מאוזן, חשיבה קונקרטית, אדם טוב לתקשורת.

 

אברהם - אדם זה מחפש ריגושים, תמיד צריך להיות התנועה, נמשך לפרסום, נמשך לקיצוני לכן צריך להיזהר לא "ליפול". לאדם זה יהיה את האור והידע. יש בו הבנה גבוהה לחיים. למרות זה הוא גם יודע להישאר עם הרגליים על הקרקע ויחפש גם יציבות בחייו.

 

אברון - אדם זה יהיה בעל אינטואיציה חזקה, יחפש את השקט והשלווה, רגיש מאוד בפנימיות שלו, יכול לימודית גבוהה, צריך להיזהר ממיגרנות - לכן יש צורך בשתייה מרובה. בעל דימיון מפותח מאוד.

 

אבשלום - אדם זה יהיה נחוש מאוד, חשיבה אנליטית, שמירה והצלה במרכיב שמו. יש בו יכולת יצירתית גבוהה. חרוץ מאוד, אוהב לעזור לאנשים. יש בו נדיבות והתחשבות בזולת.

 

אדיב - אדם זה ישאף לכסף וסמכויות, בעל יצרים גבוהים, יכולת הובלה, אוהב לתת הוראות ולנהל. בפנימיות ישאף למריבות קטנות. יהיה בו אגו גבוה.

 

אדיר - אדם מאוד דומיננטי, מבין עניין מהר, משיכה לכסף וסמכויות, יכולת ניהולית גבוהה, איש צבא באופיו. מתבסס על איסוף נתונים, אנליטי מאוד בהתנהלותו.

 

אדם - אדם זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה (זמר), אינטואיציה גבוהה, נחישות גבוהה, חריצות, יכולת ביקורתית גבוהה, אדם שמבקר עצמו תמיד. יכולת לקרוא מהלכים קדימה. שם לב לכל דבר.

 

אדר - אדם עם שלווה גבוהה מאוד, אינטואיציה חזקה מאוד, בפנימיות שלו יחפש את ה"ריב הקטן", יש בו רגישות, אוהב את הלבד שלו, יכולת לימודית גבוהה. חשיבה שונה מהאחר.

 

אהוד - אדם עם שלווה גבוהה מאוד, אינטואיציה חזקה מאוד, בפנימיות שלו יחפש את ה"ריב הקטן", יש בו רגישות, אוהב את הלבד שלו, יכולת לימודית גבוהה. חשיבה שונה מהאחר. הרבה נחישות, בפנימיות שלו יש בו משפחתיות אך גם רצון לחופש ולריגושים חזקים, יחפש את הפרסום.

 

אהרון - אדם זה קשה להניעו מדעותיו, חרוץ מאוד, לא יפסיק עד אשר יגשים מטרותיו. יש פרסום בשמו, הרבה תנועה, רגישות גבוהה. יכולת ניהולית ומנהיגות גבוהה.

 

אוהב - אדם זה יחפש ריגושים באופן תמידי, יחפש להיות בתנועה, יעשה הרבה שינויים בחייו, משתעמם מהר מדברים, יחפש את השונה והקיצוני. יהיה לו קשה להישאר במקום קבוע.

 

אוליאל - אדם זה יהיה מאוד משפחתי, בעל נתינה גבוהה מאוד, יצירתי ובעל ידיים טובות. אדם קל דעת, קל לסחוף אותו למקומות לא רצויים. יש בו נדיבות והתחשבות בזולת.

 

אומר- השם אומר מציין כי הוא יהיה ילד עם יכולת רוחנית גבוהה, ישים לב לכל דבר, מאוד פרקטי, מחושב, רגליים על הקרקע, עקשנות ונחישות, בעל חשיבה קונקרטית, יפעל על פי איסוף נתונים, תהיה לו יכולת להוביל מהלכים קדימה. תהיה עליו הגנה ושמירה, תמיד יחפש את האיזון.

 

און - אדם יצירתי מאוד, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, בעל נתינה גבוהה, אהבה לילדים ולבעלי חיים, ינסה לחבר בין אנשים, יחפש את התנועה בחייו. יכולת תיכנון וביצוע ברמה גבוהה.

 

אוניל - אדם זה יחפש את השלווה, יאהב להיות עם עצמו, זקוק לשינה טובה, אינטואיציה טובה, בפנימיות שלו יחפש את הריגושים והתנועה. תהיה לו יכולת למידה גבוהה. סיכוי למופנמות והתכנסות.

 

אופז - אדם זה יהיה לו יכולת לצפות מהלכים קדימה, יהיה חרוץ מאוד, מצד אחד אנרגטי אך מצד שני רצון לשקט ויחפש את הלבד שלו. יכול התבטאות, חושניות, תאווה, התענוג והפאר. אך תהיה בו גם את הקדושה.

 

אופיר - אדם זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, בפנימיות שלו יהיה בעל תאווה גבוהה, רדיפת התענוג והפאר. כושר דיבור גבוה, חושניות. תהיה לו אינטואיציה חזקה ויכולת להנהיג.

 

אופק - אדם זה יהיה בעל שלווה מצד אחד אך בעל אנרגיות פנימיות חזקות לכן יש צורך לדעת להתמודד עם תכונות קיצוניות אלו. אדם זה יהיה נחוש להשיג מטרותיו. אדם זה יהיה פרקטי, רכושני ומיני.

 

אור - אדם זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, רגישות גבוהה, דימיון מפותח, יצירתי, פגיעות גבוהה.

 

אוראל - אדם זה יהיה עם רגליים על הקרקע, יהיה בעל נחישות גבוהה, יצירתי, פועל על פי איסוף נתונים ורגישות גבוהה. תהיה לו יכולת לצפות מהלכים קדימה.

 

אורון - אדם זה יהיה בעל רגישות גבוהה, דימיון מפותח, צריך להיזהר מאוד ממחלות מידבקות. ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. יהיה טוב בתיווך בין אנשים.

 

אורי - ילד זה יהיה בעל יכולת הובלה, רגישות פנימית גבוהה מאוד,יצירתי ובעל דימיון מפותח, יכולת לפשר בין אנשים. אדם חיובי המנסה להביא חידושים לעולם. יש בו הרבה ורעיונות, דייקן וחרוץ מאוד. חייב סדר בתחום מגוריו.

 

אוריאל - אדם זה יחפש את החופש והריגושים, יהיה הרבה בתנועה. יצירתי, יצירתי ובעל דימיון מפותח. אדם זה צריך להיזהר מפיתויים שעלולים להגיע אליו. אדם זה יתנסה בהרבה דברים על גבול הקצה.

 

אוריאן - אדם זה יהיה בעל אינטואיציה טובה, יכולת לימודים גבוהה, יחפש את הלבד שלו, יהיה זקוק למנוחה מרובה. בפנימיות שלו יש רגישות רבה.

 

אוריה - אדם זה ישים את משפחתו בראש סדר העדיפויות שלו. יסתדר עם כולם, ינסה לחבר בין אנשים. למרות היותו אדם משפחתי הוא יחפש את החופש והמרחבים שלו.

 

אורן - אדם זה יחפש להיות בתנועה, חיפוש אחר ריגושים, בפנימיות שלו יהיה מאוד משפחתי ורגיש ולמעשה בחייו ינסה לגשר בין הרצון למשפחה לבין הרצון לחופש ולעצמאות.

 

אושר - אדם זה יצירתי מאוד ובעל נתינה גבוהה מאוד, אהבה לילדים ולמשחק. בפנימיות שלו יש הרבה קדושה, כח ועוצמה. אדם שבד"כ משיג את מטרותיו.

 

אושרי - אדם שעיקש למטרותיו ולדרכו, בפנימיות שלו יש הרבה קדושה, כח ועוצמה. אדם שבד"כ משיג את מטרותיו. יכול מנהיגות והובלה, יחפש להיות עצמאי בהתנהלותו.

 

אחינועם - אדם זה יהיה בעל יצרים גבוהים, יחפש ריגושים באופן תמידי, יהיו הרבה אנרגיות מצד אחד אך מצד שני יחפש מנוחה ושקט נפשי. אדם זה יהיה בעל אינטואיציה חזקה. למרות חיפוש הריגושים יהיה בו צד שינסה להשאיר אותו עם רגליים על הקרקע.

 

איל - אדם זה יחפש להיות בתנועה מתמדת, יצירתי ובעל ידיים טובות, אגו גבוה, מנהיגות. אדם זה יהיה בעל הרבה אנרגיות ויהיה לו צורך להימנע מפיתויים.

 

אילאי - אדם זה יהיה בעל שלווה גבוהה, התנהלות על פי איסוף נתונים. אגו גבוה, לא אוהב שאומרים לו מה לעשות לכן ישאף להיות עצמאי. בפנימיות שלו יהיה יצירתי מאוד ובעל נתינה גבוהה.

 

אילון - אדם זה יהיה בעל שלווה גבוהה, התנהלות על פי איסוף נתונים. אגו גבוה, לא אוהב שאומרים לו מה לעשות לכן ישאף להיות עצמאי. בפנימיות שלו יהיה יצירתי מאוד ובעל נתינה גבוהה. בעל דימיון מפותח. יכולת לפשר בין אנשים.

 

אילן - אדם זה יהיה חרוץ מאוד, יצירתי מאוד ובעל נתינה גבוהה, אהבה לאנשים. יש בו יכולת הובלה גבוהה. בעל יכולת תיכנונית גבוהה.

 

אירם - ילד זה ישאף לסמכויות וכספים בגיל צעיר, יפעל על פי אינסטינקטים גבוהים, רצון להגיע הכי רחוק שאפשר, ירגיש שהוא מסוגל לעשות הכל ולכן יש לכוונו כבר בגיל צעיר, אנרגטי. יכולת הובלה והנהגהת, תהיה עליו שמירה והגנה, בפנימיותו יהיה רגיש.

 

איתי - אדם זה יהיה בעל שלווה פנימית גבוהה, יכולת לימודים גבוהה, פועל על פי איסוף נתונים אך לאט לאט יגלה את היכולות הגבוהות שלו בתחום המיסטיקה.

 

איתמר - אדם זה יאהב להיות עם החבר'ה, רומנטי, יצירתי, פועל על פי איסוף נתונים. בפנימיות שלו עיקש לדרכו וקשה להניעו ממעשיו. יש בו יכולת לראות מהלכים קדימה.

 

איתן - אדם זה יהיה בעל רגישות גבוהה, מצד אחד יחפש ריגושים ומצד שני יהיה עם הרגליים על הקרקע. חושב הרבה ובעל דימיון מפותח מאוד. אדם זה ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם.

 

אלדד - אדם זה יהיה בעל ידיים טובות, אופי אגוצנטרי, חרוץ מאוד. קשה להניעו מדרכו, נחוש מאוד. יכולת לצפות מהלכים קדימה.

 

אלון - אדם זה יהיה טיפוס משפחתי אך יצטרך לאזן זאת עם הרצון שלו לחופש ולתנועה. בפנימית שלו יש רגישות ונתינה גבוהה. משיכה לשונה וללא מובן.

 

אלחנן - אדם בעל יכולות אנליטיות גבוהות, חרוץ מאוד, חיפוש אחר חופש וריגושים. בפנימיות שלו יש הרבה יצרים וחיפוש אחר סמכויות וכספים.

 

אליאב - אדם זה ירדוף אחר סמכויות וכספים, הרבה יצרים, רצון להנהיג ולהוביל. יש בו הרבה רגישות ולכן יהיה גם במקומות שיעזרו לו לפשר בין אנשים. יש צורך להיזהר לא להיסחף המרדף אחר הכסף הקל.

 

אליהו - אדם זה יהיה בעל שלווה חזקה, מצד אחד משפחתי ומצד שני זקוק ומרחב שלו, יצירתי מאוד, אינטואיציה חזקה, אוהב לעזור ובעל נתינה גבוהה.

 

אליעזר - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, בעל ידיים טובות, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90 , שלווה פנימית גבוהה, יכולת טיפולית גבוהה ואינטואיציה טובה. תהיה לו ברכה.

 

אליפז - ילד זה יהיה רגיש מאוד, יתווך בין אנשים, דימיון מאוד מפותח, אנרגטי, רצון לשינויים וחוסר שקט. בפנימיות שלו יהיה חושני, רדיפה אחר התענוג והפאר.

 

אלירז - ילד זה יהיה תנועתי מאוד, רצון לחופש, יחפש ריגושים, אנרגטי. בפנימיות שלו יהי מאוד רגיש, יצירתי ובעל דימיון מפותח.

 

אלירן - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, בעל ידיים טובות, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90 , שלווה פנימית גבוהה. פנימיות מלווה ברגישות גבוהה וביצירתיות. יחפש תמיד את השונה.

 

אלישע - ילד זה יהיה משפחתי ויסתדר עם כולם. בעל ביקורת עצמית, תהיה לו שאפתנות, רכושנות ועקשנות. פנימיות שלו יהיה אדם בעל עוצמה כדי להשיג את מטרותיו.

 

אלכס - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, דימיון מפותח, רגישות גבוהה מאוד, פחד להיפגע. יחפש את האמת, חוש צדק ונאמנות ואהבת החופש. תהיה לו נטייה להיות אדם סוציאליסטי.

 

אלמוג - ילד זה יהיה אנרגטי מאוד, יצרים גבוהים, משיכה לסמכויות וכספים. יצירתי מאוד, תהיה בו הרבה רוחניות, שפע חומרי, מזל גאולה והצלחה.

 

אלעד - ילד זה יהיה משפחתי מאוד, בעל יכולת אינטואטיבית גבוהה, מידי פעם יחפש את ה"ריב הקטן". יהיה שאפתן ויעשה הכל כדי להגשים את מטרותיו.

 

אלרום - ילד עם שקט נפשי, יכולת טיפולית גבוהה, אינטואיציה חזקה, מצד אחד אנליטי מאוד אך מצד שני יכולת רוחנית גבוהה, רגישות פנימית גבוהה ודימיון מפותח.

 

אמיר - ילד זה ישאף לסמכויות וכספים, אנרגטי, יכולת אנליטית גבוהה מאוד. רגישות גבוהה, עקשנות פנימית גבוהה. יכולת לראות את הפרטים הקטנים.

 

אמנון - ילד זה יהיה בעל נתינה גבוהה מאוד, יצירתיות גבוהה, יחפש את החופש, תהיה הרבה תנועה בחייו, עיקש לדרכו, מצד אחד עם רגליים על הקרקע אך מצד שני יחפש את הקיצוני.

 

אסף - ילד זה יהיה הרמוני ויסתדר עם כולם, יחפש להיות עצמאי, יחפש את הכסף הקל. בפנימיות שלו יהיה מאוד משפחתי.

 

אפיק - ילד זה יהיה מאוד רגיש, פגיעות גבוהה, אנרגטי, אגו גבוה, ישאף להיות עצמאי, דומיננטי וסמכותי. יכולת להנהיר ולהוביל מהלכים.

 

אפק - ילד בעל חשיבה קונקרטית, איסוף נתונים לפני שהוא פועל, פרקטי מאוד, רכושני ומיני. בפנימיות שלו יחפש את התענוג והפאר.

 

אראל - ילד זה יחפש את השקט והלבד, אינטואיציה טובה ויכולת לימודית גבוהה, זקוק לשינה טובה. נדיב מאוד, מתחשב. פועל על פי איסוף נתונים ורגישות.

 

ארבל -ילד זה יהיה סמכותי ודומיננטי, יחפש להגיע רחוק במהירות, תהיה לו יכולת הובלה ברמה גבוהה, יפעל על פי האינסטינקטים, אנרגטי מאוד, רגישות מאוד גבוהה, יצירתי מאוד. יכולת כתיבה ברמה גבוהה, מחבר בין השכל לרגש,

 

ארז - אדם חרוץ מאוד ובעל ידיים טובות, לא מפחד מעבודה קשה, רגישות פנימית גבוהה. אנרגטי מאוד, חוסר שקט ורצון לשינויים. יחפש את הפרסום.

 

אריאל - ילד זה יהיה מאוד דומיננטי, יחפש את הסמכות. איש צבא באופיו. מצד אחד תהיה לו יכולת להנהיג ומצד שני רגישות גבוהה. פועל על פי איסוף נתונים לפני שמגיע למסקנות.

 

אריה - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, יחפש את השונה, ימשך לדברים קיצוניים. פועל על פי איסוף נתונים אבל תמיד יחפש משהו קיצוני.

 

אריק - ילד זה יחפש להיות בתנועה, חיפוש אחר ריגושים, אגו גבוה, פועל על פי לוגיקה, יהיה פרקטי, רכושני ומיני.

 

אשר - ילד זה יהיה משפחתי מאוד ויסתדר עם כולם, בעל נתינה גבוהה, בפנימיות שלו תהיה לו הרבה עוצמה. אדם שבד"כ משיג את מטרותיו ותהיה לו הצלה והגנה.

 

שמות שמתחילים באות ב...

בארי - ילד בעל שם זה יהיה משפחתי מאוד, תהיה לו רגישות מאוד גבוהה, ינסה תמיד לפשר בין אנשים. ילד זה יהיה נשי במקצת, יהיה לו קשר חזק למשפחה, תהיה בו הרכושנות בעיקר בנושאי משפחה, יקבל מאוד את דעות הוריו. לילד זה יהיו רעיונות וחידושים, כח, דייקנות וחריצות. בפנימיות שלו יהיה מאוזן, תהיה לו חשיבה קונקרטית, יתנהל על פי איסוף נתונים ורגישות. ילד זה יהיה בעל כושר מנהיגות ובעל תנופה להצלחה.

 

בועז - ילד זה ישים לב לכל דבר, יוכל לצפות מהלכים קדימה, יהיה רגיש מאוד, ילד זה יספוג עלבונות עד אשר יתפרץ ויוציא הכל. יהיה ביקורתי מאוד, עיקש לדרכו. אנרגטי מאוד, יעשה הרבה שינויים ויהיה בו הרבה חוסר שקט. בפנימיות שלו תהיה לו משמעת עצמית, רכושן וימשוך אליו את החברה. תהיה לו ביקורת עצמית גבוהה, שאפתן מאוד, הרבה פעמים יצליח על חשבון האחר. אמביציה מאוד חזקה להצלחה.

 

בוריס - ילד זה יהיה אנרגטי, שאיפה חזקה לסמכויות וכספים, יצרים מאוד חזקים. קשר חזק למשפחה, רכושן. יהיה לו חוש לצדק. בחייו יתקל בהרבה מצבים שהדברים ילכו לו קשה. בפנימיות שלו יהיה בעל משמעת עצמית גבוה, ילד עם רעיונות וחידושים. ילד זה יהיה בעל כושר מנהיגות.

 

בכור - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, בעל ידיים טובות, נתינה גבוהה מאוד, אהבה לאנשים, רגישות מאוד גבוהה, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, יהיה במצבים סבוכים ורגישים. ינסה תמיד לפשר בין אנשים וימנע ממריבות. תהיה לו תנופה להצלחה.

 

בן - ילד זה יהיה עם שלווה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, בעל אינטואיציה גבוהה, חשיבתו תהיה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, רוחני ובעל יכולות טיפולית גבוהה. חייבים את השקט והפינה כדי להטעין מצברים. יהיה לו מראה נשי במקצת. קשור למשפחתו, יקבל מאוד את דעות הוריו. יכולת ביצוע ברמה גבוהה, נמשך למיסטיקה ולנסתר.

 

בן אור - ילד זה יהיה עם שלווה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, בעל אינטואיציה גבוהה, חשיבתו תהיה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, רוחני ובעל יכולות טיפולית גבוהה. חייבים את השקט והפינה כדי להטעין מצברים. תהיה לו משמעת עצמית, משיכה ליופי.

 

בני - ילד זה יוכל לעשות הכל ופה מקור הבעיה. יצטרך להתמקד. ראייתו חומרית, סמכותי, מאוד אנרגטיים וחייבים להיות בפעילות. מתאים להם צבא, חוקים, כספים ועסקים. בעלי יכולת תיכנון ברמה גבוהה, משיכה למיסטיקה ולנסתר. ילד בעל רעיונות, כח, דייקנות, חריצות וסדר.

 

בנימין - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה מאוד, באו להראות לאנשים את דרך החיים, אוניברסליים ויחפשו להיות בתחום הפוליטי. בפנימיות שלהם יהיו חרוצים, משמעת עצמית, ביקורת עצמית גבוהה, יכולת לצפות מהלכים קדימה, נחישות מאוד גבוהה. מצד אחד יחפשו ריגושים וינסו ללכת על הקצה אך מצד שני יחפשו את היציבות והאיזון.

 

בר - ילד זה יהיה פרטני מאוד, ישים לב לכל דבר, ביקורת מאוד גבוהה, פרפקציוניסט ובעל עקרונות. בעלי כושר אילתור ולכל דבר יש להם תשובה. יכולת לצפות מהלכים קדימה, יכולת להרגיש דברים. יהיה קרוב למשפחתו, רגישות גבוהה ואנליטיות.

 

בראל - ילד זה יוכל לעשות הכל ופה מקור הבעיה. יצטרך להתמקד. ראייתו חומרית, סמכותי, מאוד אנרגטיים וחייבים להיות בפעילות. מתאים להם צבא, חוקים, כספים ועסקים. דימיון מפותח, יצירתי, תהיה בו נדיבות, משכיל ואינטלקטואל.

 

ברוך - ילד זה יהיה יצירתי, יצליח לבטא את כישוריו, דברים מסתדרים בדקה ה 90. ילד בעל רגישות מאוד גבוהה, חושב הרבה. יש בו מין הנשיות. קשור מאוד למשפחתו.

 

ברעם - ילד זה יהיה קנאי למשפחתו, קינאה כלפי בנות הזוג. יבקשו מבנות זוגם שתתאמנה את עיסוקיהן לעדיפות משפחה. תהיה לו אינטואיציה חזקה, תהיה בו תכונה אימהית, יהיה לו מרץ, כח להצלה והגנה אין סופית, אינטואיציה חזקה.

 

ברק - ילד זה צריך "אוויר", חופש שינוי ומרחבים. בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, טובים בשיווק ומכירה. תמיד דואגים שידעו שהם קיימים. מתאים להם מדיה, יחצנות, חו"ל ועיתונות. בעלי רגישות גבוהה. פרקטי, רכושני

 

שמות שמתחילים באות ג....

 

גבע - ילד זה יהיה יצירתי, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, רגיש מאוד, רוחני, שפע חומרי, מזל, גאולה והצלחה. תהיה לו ביקורת עצמית גבוהה, שאפתן. יעשה הרבה כדי לרצות את החברים, לפעמים יגרר אחר מעשים פחות טובים כדי לרצות את האנשים מסביבו. רגישות פנימית חזקה מאוד.

 

גברי - ראייתו תהיה חומרית ויצרית, משיכה לכספים ולסמכויות, מרגיש שיכול לעשות הכל ופה יש מקום לבעיות מכיוון שיצטרך להתמקד למרות הקושי. אנרגטי מאוד. מתאים למשטרה, חוקים, עסקים וכספים. יהיה לו שפע חומרי ורוחני. יצירתי מאוד, אוהב את החבר'ה, מוביל ומקדם רעיונות. רגישות פנימית חזקה.

 

גבריאל - ילד טוב ויצירתי, רגישות גבוהה מאוד, חושב הרבה, דברים מסתדרים בדקה ה 90 , יכולת מנהיגות, כושר למידה גבוה, יצליח לבטא את כישוריו. יעשה הרבה דברים כדי לרצות את חבריו. קשור למשפחתו. פגיע מאוד.

 

גד - ילד זה יהיה בעל חשיבה שונה מהאחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, רוחני ובעל יכולת טיפולית גבוהה, חייבים את השקט והפינה כדי ל"הטעין מצברים". בעל אינטואיציה גבוהה ויכולת לצפות מהלכים לפני שהם קורים. הגורל יפרגן לשפע חומרי ורוחני, מזל, גאולה והצלחה. מידי פעם יחפש את המריבות הקטנות.

 

גדי - ראייתו תהיה חומרית ויצרית, משיכה לכספים ולסמכויות, מרגיש שיכול לעשות הכל ופה יש מקום לבעיות מכיוון שיצטרך להתמקד למרות הקושי. אנרגטי מאוד. מתאים למשטרה, חוקים, עסקים וכספים. תהיה לו יכולת הובלה, יכולת להביא רעיונות חדשים, דייקן וחרוץ. בפנימיותו יחפש את האינטריגות.

 

גדעון - ילד זה יהיה בעל חשיבה שונה מהאחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, רוחני ובעל יכולת טיפולית גבוהה, חייבים את השקט והפינה כדי ל"הטעין מצברים". בעל אינטואיציה גבוהה ויכולת לצפות מהלכים לפני שהם קורים. הגורל יפרגן לשפע חומרי ורוחני, מזל, גאולה והצלחה. מידי פעם יחפש את המריבות הקטנות. ילד זה מצד אחד ינסה לפשר בין אנשים ומצד שני יחפש את ה"ריב הקטן" עם אנשים. יאהב להיות עם עצמו.

 

גואל - ילד זה ישים לב לכל דבר, ביקורתי מאוד, יכולת לצפות מהלכים מראש, דקדקן ויורד לפרטים. בעל עקרונות וקושי להניעו מדרכו. בעל כושר אילתור ותמיד תהיה לו תשובה. ילד זה ישאף לשפע חומרי ורוחני. בפנימיות שלו ינסה לפשר בין אנשים וינסה להוביל אנשים לדרך טובה.

 

גולן - ראייתו תהיה חומרית ויצרית, משיכה לכספים ולסמכויות, מרגיש שיכול לעשות הכל ופה יש מקום לבעיות מכיוון שיצטרך להתמקד למרות הקושי. אנרגטי מאוד. מתאים למשטרה, חוקים, עסקים וכספים. הגורל יפרגן לשפע חומרי ורוחני. יכולת למידה. זקוק לחופש ולמרחבים. יכולת לתכנן ברמה גבוהה.

 

גונן - ילד זה יהיה בעל חשיבה לוגית, ז"א אוסף נתונים ומגבש אותם לחשיבה הגיונית. לא יאהב שיגידו לו מה לעשות לכן ישאף להיות עצמאי. בעל אגו גבוה, פגיעות. מצד אחד יהיה זקוק להרבה חופש ומרחב ומצד שני יהיה קשור מאוד למשפחתו. הגורל יפרגן לשפע חומרי ורוחני.

 

גור - ילד זה יהיה מתווך במצבים סבוכים ורגישים של האדם, בעל רגישות גבוהה מאוד, נפגע מהר ולכן מתפרץ לעיתים קרובות. דימיון מפותח מאוד, ידיים טובות, יצירתי. בפנימיות שלו מאוד משפחתי והרמוני.

 

גורי - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90 , ידיים טובות, יכולת הובלה, יכולת להביא חידושים ושינויים. רגישות פנימית חזקה, יצליח לבטא את כישוריו. יעשה הרבה כדי לרצות את החבר'ה.

 

גיא - ילד זה יהיה זקוק להרבה אוויר וחופש, זקוק לשינויים ומרחבים. בעלי נוכחות, פרסומיים, טובים בשיווק ומכירה. תמיד דואגים שידעו שהם באיזור. טוב להם מדיה, יחצנות וחו"ל. בעלי יכולת הובלה, בעלי רעיונות חדשים והוצאתם לפועל. עקשנות פנימית לדרכם.

 

גידי - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, בא להראות לעולם דרך חיים נכונה יותר, עיקש לדרכו, חריצות ודקדקנות. בעל סדר ומשמעת. עוקצני והעל יכולת להביא חידושים לעולם. מידי פעם יחפש את ה"מריבות הקטנות".

 

גיורא - ילד זה ישים לב לכל דבר, ביקורתי מאוד, יכולת לצפות מהלכים מראש, דקדקן ויורד לפרטים. בעל עקרונות וקושי להניעו מדרכו. בעל כושר אילתור ותמיד תהיה לו תשובה. ילד זה ישאף לשפע חומרי ורוחני. בפנימיות שלו ינסה לפשר בין אנשים וינסה להוביל אנשים לדרך טובה. רגישות פנימית חזקה, קושי להניעו מדרכו. חושב שהוא יודע יותר טוב מאחרים.

 

גיל - ילד זה יהיה בעל אינטואיציות טובות, משיכה לרוח, ידיים טובות, חריצות, בפנימיותו עיקש מאוד. אוהב מאוד לעזור ולשמח מאוד, יצירתי מאוד, יהיה בו שפע רוחני וחומרי.

 

גילעד - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, בא להראות לעולם דרך חיים נכונה יותר, עיקש לדרכו, חריצות ודקדקנות. בעל סדר ומשמעת. עוקצני והעל יכולת להביא חידושים לעולם. מידי פעם יחפש את ה"מריבות הקטנות". יכול למידה גבוהה, יכולת לצפות מהלכים מראש. אינטואיציות חזקות ושלווה פנימית.

 

גל - ילד זה ידע לשים את משפחתו בראש סדר מעייניו, יצירתי מאוד, אוהב לשמח אנשים, נתינה גבוהה מאוד, ידע לפשר בין אנשים. שפע חומרי ורוחני. יכולת למידה גבוהה, ידיים טובות מאוד לעשייה.

 

גמליאל - ילד זה יהיה מאוד משפחתי והרמוני, תהיה בו נתינה גבוהה מאוד, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90 , יאהב לעזור ולאנשים, ילד חרוץ מאוד, עשנות פנימית גבוהה להשגת מטרותיו.

 

גרשון - ילד זה יהיה בעל חשיבה לוגית, ז"א אוסף נתונים ומגבש אותם להתנהלות לוגית. ילד זה לא יאבה לקבל הוראות לכן ישאף להיות עצמאי. מצד אחד ירצה מרחבים וחופש ומצד שני יהיה משפחתי והרמוני. בפנימיות שלו תהיה קדושה, ילד זה בד"כ ישיג את מטרותיו.

 

שמות שמתחילים באות ד....

 

דוב - ילד זה יהיה מאוד יצירתי, חשובה לו סביבה חברתית גדולה, דברים יסתדרו בדקה ה 90, רגישות גבוהה, צריך להיזהר בכספים, אנליטי ועיקש לדרך. יהיה קשור מאוד למשפחתו ויקבל מאוד את דעותיהם. יחפש את הפשרה והיציבות בחייו.

 

דביר - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה מאוד, בא לעולם כדי להראות דרך חיים אוניברסלית. תהיה לו רגישות גבוהה, קשור למשפחתו, בעל רעיונות וחידושים. חרוץ ועיקש לדרכו.

 

דגן - ילד זה יהיה מאוד חברותי, יאהב לשמח אנשים, אוהב לצחוק, תהיה עליו שמירה, יאהב חופש וריגושים. דברים יסתדרו לו בדקה ה 90 , סיכויים גבוהים להצלחה בדרכיו. מידי פעם יחפש את ה"מריבות הקטנות".

 

דובב - ילד זה צריך אוויר, חופש, שינויים ומרחבים. בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, תמיד ירצה שידעו שהוא קיים. תהיה בו רגישות גבוה וקשר חזק למשפחתו. ינסה לחבר ולפשר בין אנשים.

 

דוד - ילד זה ישים את משפחתו בראש סדר העדיפויות שלו. ילד זה יהיה בעל יכולת הובלה, חריצות, עקשנות להצלחה. בעל ידיים טובות לעשייה, צריך להיזהר ממריבות, פגיע מאוד. למרות שיהיו הרבה מריבות בחייו יש לו את הצד שינסה לפשר בין אנשים.

 

דולב - ילד זה יהיה משפחתי והרמוני, ינסה להימנע מוויכוחים, יפשר בין אנשים. יכולת לימודית גבוהה, רגישות ויכולת יצירתית גבוהה. דעות משפחתו יהיו חשובות לו מאוד.

 

דור - ילד טוב וחייכן, אוהב אנשים, יעשה דברים בשביל החבר'ה, סכנה להיגררות, ידיים טובות, בעל נתינה גבוהה, ימנע ממריבות ככל האפשר. מתפשר בקלות. רגישות גבוהה ויצירתיות.

 

דורון - ילד זה צריך אוויר, חופש, שינויים ומרחבים. בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, תמיד ירצה שידעו שהוא קיים. תהיה בו רגישות גבוה וקשר חזק למשפחתו. ינסה לחבר ולפשר בין אנשים. יחפש את הקיצוני והמוזר אבל תמיד יהיה עם הרגליים על הקרקע.

 

דותן - ילד זה יהיה בעל אגו גבוה ולכן לא יאהב שיגידו לו מה לעשות, יחפש את הניהול והעצמאות בחייו. מצד אחד יחפש ריגושים בחייו אך מצד שני ידע להישאר עם הרגליים על הקרקע. ישלב בין טיפוס ביתי לטיפוס הרפתקן

 

 

דין - ילד זה יהיה בעל יכולת הובלה, יחפש להביא רעיונות חדשים, תהיה בו היציבות אבל גם יצר ההרפתקנות. בעל אגו גבוה, נפגע בקלות (למרות שינסה להסתיר זאת), חרוץ מאוד, יחפש את העצמאות בחייו.

 

דן - ילד זה בא לעולם להעביר מסרים, הדרכה של אנשים, אינטואיציה חזקה. ילד עם רגליים על הקרקע מצד אחד אך ינסה ל"חיות על הקצה" מידי פעם. יחפש לעבוד בתחום של הוראה, אימון, הדרכה, פוליטיקה.

 

דני - ילד זה יהיה עיקש לדרכו, חריצות, יכולת המצאת רעיונות חדשים, צריך סדר בחייו. מבחינה חיצונית יחפש את היציבות והקרקע אך בפנים יחפש ריגושים ושינויים.

 

דניאל- ילד זה צריך אוויר, חופש, שינויים ומרחבים. בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, תמיד ירצה שידעו שהוא קיים. ימשך לדברים מוזרים וקיצוניים. יכולת הובלה והצאת חידושים.

 

דקל - ילד זה ירגיש שהוא יכול לעשות הכל ולכן יש ללמדו להתמקד. ראייתו חומרים ויצרית, סמכותי ודומיננטי, אנרגטי ופעיל מאוד. מתאים לו צבא, משטרה, חוק, כספים ועסקים. ילד זה יהיה פרקטי, רכושני ומיני.

 

דרור - ילד זה יהיה אנרגטי, זקוק למרחבים ולחופש. יחפש את הטיולים והנסיעות. יחפש את הפרסום סביבו. תהיה לו רגישות גבוהה, כושר יצירתי גבוה. למרות שיחפש את הריגושים ו"החיים על קצה" יהיה בו משהו שישאיר אותו עם הרגליים על הקרקע.

 


שמות שמתחילים באות ה....

 

הדר - ילד זה יהיה בעל רגישות גבוהה, ימצא במקומות שיהיה בהם צורך לטפל במצבים סבוכים ורגישים של האדם. בילד זה יהיה ההארה והבנה. ילד זה כלפי חוץ יחפש את החופש והריגושים אבל מבפנים יחפש את היציבות.

 

הילל - ילד זה יהיה בעל נתינה גבוהה, יחפש להיות בחברת אנשים, יכולת להמציא רעיונות. יכולת למידה גבוהה. אדם זה יצטרך להיזהר מקלות דעת וזלזול. ילד זה יחפש הרבה חופש בחייו.

 

הלל - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, חשיבה מרובה, התכנסות, רגיש ופגיע. יחפש להיות מפורסם. צריך להיזהר מקלות דעת וזלזול. תהיה בו הנדבות, יכולת למידה גבוהה

 

הראל - ילד זה יהיה בעל רגישות גבוהה, צריך להיזהר מהידבקויות. פגיע מאוד, חשיבה מרובה, יחפש להיות במצבים סבוכים ורגישים של האדם - רופא, פסיכולוג, משפל וכדו'. בעל רעיונות וחידושים. יכולת למידה גבוהה מאוד

 

 

הרצל - ילד זה יהיה חרוץ מאוד, קושי בקבלת מרות ולכן ישאף להיות עצמאי. אגו גבוה, יחפש את הריגוש והפרסום. יתנהג כאיש צבא לכל דבר. יחפש את הצדק והאידיאל. תהיה בו רגישות גבוהה.

 

 

 

 

שמות שמתחילים באות ו.....

 

ויקטור - ילד זה יהיה זקוק למנוחה מרובה על מנת להטעין מצברים, בעל אינטואיציה חזקה מאוד, חשיבתו תהיה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, יכולת טיפולית מאוד גבוהה, כושר איבחון וחשיבה שונה מהאחר. אוהבי להיות במסגרת חברתית אך נוטים להיות הרבה לבד. ילד זה יה בעל משמעת עצמית גבוהה, יחפש את היציבות, את ההרמוניה והיופי. ילד זה יהיה בעל רגישות גבוהה, לילד זה תהיה תנופה להצלחה. ילד זה יהיה אדיב ובעל רוחב לב, בעל שליטה עצמית גבוהה. ילד זה יהיה פרקטי מאוד.

 

ולדימיר - ילד זה יהיה יצירתי מאוד, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, בעל ידיים טובת לעשייה. חשיבה מאוד אנליטית, עקשנות פנימית חזקה מאוד לדרכו. החלטות מבוססות על לוגיקה בלבד. רגליים על הקרקע, קשה מאוד לפתות אותו. אוהב להיות בחברת אנשים, אוהב לצחוק ולשמח אנשים. עוקצני במקצת. ינסה להימנע ממריבה וישתדל לפשר בין אנשים. תהיה לו גם תכונה אימהית, יהיה בעל מרץ, כח להצלה והגנה אינסופית.

 

שמות שמתחילים באות ז....

 

זאב - ילד זה יהיה בעל אגו גבוה, לא יאהב שיגידו לו מה לעשות ולכן ישאף להיות עצמאי. חשיבתו תהיה אנליטית, אוסף נתונים ומגבש אותם לכדי חשיבה לוגית. ילד זה תהיה הברכה עליו, אנרגטי וחרוץ מאוד. יחפש שינויים. לכיוון השלילי ילד זה יחפש המריבה. ילד זה יהיה נחוש במעשיו.

 

זבולון - ילד זה יהיה בעל רגישות גבוהה מאוד, יצירתי, בעל נתינה גבוהה מאוד, ילד זה ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. קושי להתמודד במצבי לחץ. יכולת למידה מאוד גבוהה. ישלבו בין המשפחה לבין הרצון להיות חופשי ובתנועה. ילד זה ינסה לפשר בין אנשים ולהגיע לפשרות.

 

זוהר - ילד זה יהיה רוחני ובעל אינטואיציה טובה, ילד זה יהיה מבורך, יחפש את השינויים ויהיה בו חוסר שקט. ילד זה יהיה רגיש מאוד, ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. נידבק מהר במחלות לכן צריך להיזהר במיוחד בחורף ובשינוי עונתי. בפנימיות שלו הוא משפחתי אך גם זקוק לחופש ולתנועה.

 

זיו - ילד זה צריך אוויר ומרחב, זקוק לשינויים, בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, תמיד דואג שידעו שהוא בסביבה. ילד זה יתחבר לעינייני הרוח, תהיה לו יכולת להוביל. יחפש חידושים בחייו. ילד זה ינסה לחבר ולפשר בין אנשים.

 

זכריה - ילד זה ירגיש שהוא יכול לעשות הכל לכן יש לדאוג למקד אותו כדי שלא יתפזר, בעל אנרגיות גבוהות, ראייתו חומרית וסמכותית. בפנימיות שלו יהיה מאוד רגיש. תהיה בו את ההארה וההבנה לאנשים.

 

זמיר - ילד זה צריך אוויר ומרחב, זקוק לשינויים, בעל נוכחות, יחפש את הפרסום, תמיד דואג שידעו שהוא בסביבה. ילד חרוץ מאוד, בעל ידיים טובות לעשייה. עיקש לדרכו, קושי להניעו ממעשיו. יהיה בו את המרץ והכח להצלה.בעל אינטואיציות ויכולות רוחניות גבוהות במיוחד.

 

זמר - ילד זה יהיה מאוד פרטני וישים לב לכל דבר, בתנאי לחץ מאוד ביקורתי, פרפקציוניסט ובעל עקרונות, בעל כושר אילתור ויש לו תשובה לכל דבר. יחפש את היציבות בחייו, אנרגטי מאוד.

 

שמות שמתחילים באות ח.....

 

חגי - ילד זה יהיה יצירתי ובעל ידיים טובות לעשייה, בעל יכולת הובלה, ישאף לכספים וסמכויות. דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, יחפש את החומר, ישים דגש על העולם הזה, מציאותי ומפוכח. צריך להיזהר לא "ליפול" בדברים לא כשרים. בפנימיות שלו יש בו הרבה שפע חומרי ורוחני.

 

חובב - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה מאוד, הגיע לעולם כדי להדריך ולהראות את הדרך האוניברסלית. יחפש את החומר, ישים דגש על העולם הזה, מציאותי ומפוכח. צריך להיזהר לא "ליפול" בדברים לא קשרים. בעל רגישות גבוהה, יעריך מאוד את דעות הוריו, ינסה להימנע ממריבות ויחפש את הפשרה.

 

חורש - ילד זה לא אוהב שאומרים לו מה לעשות ולכן ישאף לעצמאות, חרוץ מאוד, ישים דגש על העולם הזה, צריך להיזהר לא "למעוד", יחפש את השליטה והסמכויות. תהיה לו ההצלה וההגנה. בפנימיות שלו יהיה רגיש מאוד ויצירתי.

 

חזקיה - ילד זה יהיה עם הרגליים על הקרקע, יחפש את היציבות, משיכה חזקה לכספים וסמכויות, ישים לב לכל דבר, יכולת לצפות מהלכים מראש. ביקורתי מאוד, עיקש לדרכו, רכושני ומיני. מאוד פרקטי. בילד זה יהיה את האור והידע. יהיה לו מזג חם ואימפולסיבי. בעל יכולת להוביל רעיונות חדשים.

 

חי - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה מאוד, הגיע לעולם כדי להדריך ולהראות את הדרך האוניברסלית. יחפש את החומר, ישים דגש על העולם הזה. בעל יכולת הובלה, ילד שיביא חידושים, רעיונות, דייקן וחרוץ.

 

חיים - ילד זה יחפש את החופש והתנועה, זקוק לריגושים, מצד אחד יחפש את הכסף הקל אך מצד שני מחפש את היציבות. ילד זה יהיה עם יכולת להוביל ולהביא חידושים לעולם. מידי פעם יהיה עוקצני. יהיה בו את המרץ, והכח להצלה. יש עליו הגנה. לילד זה תהיה גם תכונה אימהית.

 

חן - ילד זה יהיה עם הרגליים על הקרקע, יחפש את היציבות, משיכה חזקה לכספים וסמכויות, ישים לב לכל דבר, יכולת לצפות מהלכים מראש. ביקורתי מאוד, עיקש לדרכו. ילד זה יחפש את החופש והתנועה, זקוק לריגושים, מצד אחד יחפש את הכסף הקל אך מצד שני מחפש את היציבות.

 

חנוך - ילד זה יאהב להיות בחברת אנשים, יצירתי מאוד, יעשה הרבה דברים כדי לרצות ולעזור לאחרים. נתינה גבוהה מאוד. ישים דגש על העולם הזה, מציאותי ומפוכח. צריך להיזהר לא "ליפול" בדברים לא כשרים. בעל רגישות גבוהה, מצד אחד יהיה משפחתי ומצד שני יחפש את החופש והריגושים.

 

חנן - ילד זה יהיה בעל יכולת העברת מסרים גבוהה, אינטואיציה טובה, יועץ טוב. יחפש את הסמכויות והכסף. ישים דגש על העולם הזה. יחפש את התנועה והחופש, זקוק לריגושים תמידיים.

 

חרמון - ילד זה יהיה בעל יכולת ייעוצית טובה, בא לעולם להראות את הדרך לכן ישאף להדריך אנשים. תהיה בו היציבות מצד אחד אך מצד שני יחפש את החופש והריגושים. עקשנות פנימית חזקה לדרכו.

 

 

שמות שמתחילים באות ט...

 

 

טבע - ילד זה בא לעולם להעביר מסרים, בעל אינטואיציה חזקה, יכולת טיפולית גבוהה, יהיה בסביבה טיפולית (פיזית ונפשית). ילד זה יתחבר לעולם הרוח, יחפש להיות במרכז, דחך להישגיות, שליטה, גאווה והתעוזה. בפנימיות שלו יהיה רגיש ופגיע. בעל ביקורת עצמית גבוהה, לפעמים ינסו להצליח על גב האחר.

 

טוביה - ילד זה צריך אוויר ומרחבים, חופש והרבה שינויים, בעל נוכחות, תמיד ידאג שידעו שהוא בסביבה. ילד זה יתחבר לעולם הרוח, יחפש להיות במרכז, דחך להישגיות, שליטה, גאווה והתעוזה. בפנימיות שלו יהיה רגיש ופגיע. יהיה בעל רעיונות וחידושים.

 

טום - ילד זה יהיה בעל חשיבה לוגית, יאסף נתונים ודרכם יגיע לחשיבה הגיונית. הוא לא יאהב שיגידו לו מה לעשות ולכן ישאף להיות עצמאי. עיקש מאוד לדרכו, תהיה בו תכונה אימהית, רגליים על הקרקע, חריצות. יחפש להיות במרכז, דחך להישגיות, שליטה, גאווה והתעוזה. ינסה לפשר בין אנשים.

 

טירן - ילד זה יהיה אנרגטי מאוד, ירגיש שהוא מסוגל לעשות הכל ולכן יש צורך לכוונו מגיל צעיר, ראייתו תהיה חומרית וסמכותית. זקוק להרבה חופש ומרחבים, מיני מאוד. יחפש להיות במרכז, דחך להישגיות, שליטה, גאווה והתעוזה. בעל רעיונות חדשים. יהיה לו את הרצון להוביל ולהנהיג.

 

טל - ילד זה יהיה מאוד יצירתי, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, בעל יכולת למידה גבוהה, מאוד ידידותי לסביבה. מצד אחד יהיה מחובר לעולם הרוח ומצד שני יחפש את ההישגים בעולם הזה.

 

טמיר - ילד זה יהיה בעל אינטואיציה חזקה, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה. יחפש להיות במרכז, דחך להישגיות, שליטה, גאווה והתעוזה. בפנימיות שלו יהיה עיקש לדרכו, ביקורת עצמית גבוהה, רגליים על הקרקע. חריצות.

 

-->

הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי