אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
קריאה בקלפים - כלי להגברת הריכוז

קריאה בקלפים - כלי להגברת הריכוז

מאת: עליזה גבאי קרשבסקי

קריאה בקלפים יכולה לשמש אותנו, לא רק למתן יעוץ וחיזוי העתיד, אלא כדרך שונה ומיוחדת להביא אותנו למצב מדיטטיבי ולהגביר את כושר הריכוז שלנו. מצב מדיטטיבי וכושר ריכוז גבוה טובים כידוע, לכל אחד שרוצה לקבל תשובה נאותה מקריאה בקלפים, אך בזה אדון בהמשך.

ובכן, איך נשתמש בקלפים כדי להיכנס למצב של מדיטציה ולכושר ריכוז גבוה? ראשית, נבהיר שלצורך השגת שתי מטרות אילו אין זה משנה באיזה קלפים נשתמש. אלה יכולים להיות קלפי טארות, קלפי מסר או קלפים רגילים כמו קלפי המשחק.

בתחילה, עלינו לאחוז בחפיסת הקלפים בידינו למספר שניות. אחר כך, עלינו לטרוף היטב את הקלפים. כעת עלינו לשלוף מתוך החפיסה שלושה קלפים. התבוננו היטב בקלפים שבחרתם. התבוננו בכל קלף לחוד. התבוננו בכל הפרטים המוצגים בכל קלף וקלף.

התייחסו אל הקלפים כאילו ראיתם אותם בפעם הראשונה בחייכם. כעת, הניחו לקלפים. הכינו לכם דפים וצבעים וציירו את הקלפים מבלי להביט בהם כלל. אספו את הציורים שציירתם והניחו אותם הפוכים ורחוקים ממראה עיניכם. וכעת, עצמו את עיניכם, נשמו ודמיינו לכם את הקלפים. תנו זמן לכל קלף וקלף. לאחר שסיימתם לראות את הקלפים בעיני רוחכם, פקחו את עיניכם באיטיות. קחו לכם דפים וצבעים וציירו את הקלפים כמו שראיתם אותם כמה דקות קודם לכן בעיני רוחכם.

מותר לציין, שאין אתם צריכים להיות ציירים גדולים ואל לכם להרתע ממשימת הציור. וכעת, השוו בין הציורים שציירתם. התבוננו היטב. בדקו את ההבדלים ורשמו אותם. איזה מן הציורים מתאר טוב יותר את הקלפים? מה אתם חשים כשאתם רואים ציורים אלה? האם גם קבלתם מסר כלשהו? תובנה כלשהי? מותר ורצוי לחזור על תרגול זה. לא רק יכולת הריכוז שלכם תתפתח, אלא שתוכלו לזכות לתשובות מעניינות במיוחד בפעם הבאה שתשאלו את הקלפים.  

בהצלחה
עליזה      
                  

לשיחה אישית עם עליזה גבאי קרשבסקי, מומחית בקריאה בקלפים, קריאה בקול, אסטרולוגיה מדיומלית, תקשור ופתרון חלומות, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 30  .


למאמרים נוספים:
מבנה חפיסת הטארוט
צבעים בקלפי טארוט

פריסת טארוט עסקית
סוגי פריסות
קלף טארוט יומי עד אליך ב-SMS 


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי