אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
תאומות או לא להיות

תאומות או לא להיות


בנות מזל תאומים, הלא הן התאומות, בולטות מאוד ביחידותן לעומת אחיותיהן בגלגל המזלות.
ייחודיות זו באה לידי ביטוי בראש ובראשונה במראה החיצוני של בנות המזל. כל בנות המזל ללא יוצא מן הכלל, הגיעו לעולם עם מתנה יקרה מאוד והיא מתנת הנעורים. בנות המזל תראנה תמיד צעירות מגילן ויופיין יאופיין תמיד בחן נערי נצחי.

מלבד מתנה זו, מצויידת כל בת תאומים באביזר יופי יחודי ובולט. עיניים יפות במיוחד, עור קורן, שיער שופע חן או רגלי איילה. בנות המזל מודעות בדרך כלל ליופיין הטבעי ואינן מתאפרות.

עד כאן דנו בעניין החיצוני של בנות מזל תאומים. אך מה קורה מעבר למסך היופי? האם באמת התאומים הוא מזל כפול וחצוי כמו שטוענים מרבית האסטרולוגים? או במילים אחרות, האם באמת התאומים הם שני אנשים שונים זה מזה וחיים בתוך גוף אחד?

ובכן, התשובה היא לא ולא. לא מניה ולא מקצתיה, אלא מה? התאומים הוא החידה הגדולה של גלגל המזלות, ולקח לנו זמן רב מאוד לתהות על קנקנו. אפשר לחיות עם מזל תאומים לאורך שנים, ויום אחד להתעורר ולהיות מופתעים עד תום. בנות התאומים מבחינתן עושות הכל כדי שלא נכיר אותן באמת, וזהו כמובן חלק מקסמן הטבעי.

התאומים משול לבצל. יש לו קליפה ושכבות לרוב. אתם יכולים לנסות להוריד את הקליפה ולגלות את צבעו הלבן של הבצל, אך אם תנסו לקצוץ אותו יכול מאוד להיות שעיניכן תדמענה. ראו הוזהרתם.

ומה קורה לבנות התאומים באינטראקציה זוגית?
ובכן, התאומות אינן משעממות את בן זוגן ולו לרגע. עד שבן זוגן לומד להכיר תכונה אחת שלהן מופיעה לה כבמטה קסם תכונה חדשה אותה לא הכיר כלל וכלל. שגרה היא מילה מאוסה ביותר אצל בנות המזל, והן תעשנה הכל כדי לשבור אותה. המצב שונה לחלוטין ביחסים שבין בנות מזל תאומים לבין צאצאיהן.

זהו המקום היחידי בו התאומים נפתח ומוריד מעליו את כל המסכות והמחצלות. התאומים חי את חיי ילדיו וחווה את חוויותיהם ואפילו מתייחס להצלחות או לכשלונות צאצאיו כאילו היו הצלחותיו או כשלונותיו שלו.

רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars  בפייסבוק.

לשיחה אישית עם עליזה גבאי קרשבסקי, מומחית בקריאה בקלפים, קריאה בקול, אסטרולוגיה מדיומלית, תקשור ופתרון חלומות, ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל בטלפון:
072-3401003 שלוחה 30 

למאמרים נוספים:
מזל תאומים על פי הקבלה
מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות
מזל תאומים - תחזית שנתית 2009
אסטרולוגיה יומית עד אליך באימייל
אסטרולוגיה יומית עד אליך ב-SMS


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי