אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
תחזית אסטרולוגית שנתית לפי מזלות- 2012

תחזית אסטרולוגית שנתית לפי מזלות- 2012

 



טלה

שפע - כוכב השפע נמצא הפעם בבית הכספים שלכם כך שזו התקופה הטובה עבורכם לעסוק בענייני כספים. תהייה לכם הזדמנות להגדיל את ההכנסות שלכם כתוצאה מהתנהלות  נכונה בענייני כספים. במחצית השנה האחרונה היו לכם הוצאות רבות בגלל מצבים שלא תכננתם. רק בשנת 2012, יחזור השפע כמצופה ותמשיכו ליהנות ממנו עד לחודש יוני בו יעבור המזל לבית הסביבה הקרובה שלכם.

קושי -  הכוכב סטורן נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם להתבוננות מחודשת על החיים. יש לכם צורך לעשות חשבון נפש ולשתף את האחרים כאשר אתם חושבים שאתם יותר משקיעים ממה שאתם מקבלים. בין החודשים מרץ ועד יוני, ייתכן ותגלו כי גם הקרובים לכם חושבים שהם לא מקבלים מכם מספיק תשומת הלב, ואתם עלולים להגיע לויכוחים בנושאים אלה. תצטרכו ללמוד להקשיב להם ואז לבדוק היכן אתם עומדים ביחס אליהם.

 

שור

שפע – יופיטר כוכב השפע נמצא השנה במזל שלכם, כך שהשנה היא שנת המזל שלכם. מאחר והכוכב מגיע להתארח במזל שלכם אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שעכשיו זו תקופת הפריחה שלכם. הזדמנויות חדשות עומדות לפניכם ואתם תוכלו לפתוח דף חדש בחייכם בנושאים שתרצו. עד לסוף השנה הקרובה, מומלץ לכם לא להגיע להחלטות. מיוני 12, ישתפר מצבכם הכלכלי.

קושי בשנה הקרובה תצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה כדי לשמר את ההישגים שלכם בשנים האחרונות. תיתכן מחויבות חדשה שתכריח אתכם לעשות שינויים בסדרי ההעדפות שלכם ולכן, בין פברואר ועד יוני 12, תהייה זו שנת מבחן לסגנון החיים שניהלתם עד היום. כתוצאה מעבודה קשה אתם עלולים לחוש בירידה אנרגטית ולכן, חשוב מאוד עבורכם לשמור על תזונה נכונה ואיכות חיים.


תאומים

שפע – בתקופה הקרובה תוכלו לקבל מתנה מהיקום שאולי לא תנעם לכם מלכתחילה, אלא שבהמשך הזמן תוכלו ליהנות ממנה ואף להשתמש בה להמשך חיים יצירתיים ומוצלחים. הכוונה לעובדה שכוכב השפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע ולכן, זה הזמן עבורכם לבחון את חייכם בזכוכית מגדלת ולקבל תשובות מעמיקות. לקראת יום ההולדת שלכם יעבור כוכב זה למזל שלכם וזו תהיה שנת המפנה עבורכם.

קושי   יש לכם אפשרות בתקופה הזו למסד מערכות יחסים ולהפכן לרציניות יותר. גם אלה מכם שלא נמצאים בקשר, תמצאו עצמכם משקיעים במערכות הקיימות. ולכן, הגיע הזמן שלכם לבדוק את הגבולות של עצמכם, מה אתם מוכנים לעשות ולהשקיע למען האחרים. את התשובות תלמדו על עצמכם עד ליום ההולדת הבא שלכם, כיוון שזה המבחן שלכם ביחס לעצמכם בכל הנוגע להתנהלות שלכם מול אחרים.

 

סרטן

שפע – את החיזוקים בשנה הקרובה תקבלו מחברים קרובים שיהיו לידכם בשעה שתזדקקו להם. זה הזמן שלכם לחזק את המעמד החברתי שלכם על ידי הכנסת אנשים חדשים לחייכם שיעזרו לכם להתברג למקומות הגבוהים, אליהם אתם שואפים להגיע. ביוני 12, יעבור הכוכב לבית תת המודע שלכם ואז תוכלו לקבל את התשובות לבעיות פנימיות שהעסיקו אתכם ביחס להתנהגותכם ולא היה לכם פתרון.

קושי בשנה הקרובה תמשיכו להרגיש שאתם מחויבים לבית ולמשפחה, אך עובדה זו תמשיך להיות קשה ומעיקה. חלקכם ירצו לברוח ממחויבות זו כיוון שתרגישו שאין תמורה להשקעה שלכם. ייתכנו נסיבות חיים משתנות במעגל הראשון של חייכם שיכריחו אתכם לבחון את הנסיבות מחדש. תקופה מאוד משמעותית תהייה בין פברואר ליוני 2012. החיים יכריחו אתכם לקחת החלטות משמעותיות.

 

אריה

שפע כוכב השפע נמצא אצלכם בבית הקריירה בשנה הקרובה כך שתהיה זו תקופה מצוינת לקדם את עצמכם מקצועית. ואולם, ההצלחה לא תגיע בקלות אלא מתוך השקעה רבה ומתוכננת בקפידה. התנהלות חדשה מתוך הכרת כל הגורמים הנסיבתיים תעזור לכם ליהנות מהפירות, בהמשך השנה. לקראת יום ההולדת שלכם יעבור כוכב השפע לבית החברה כך שמעמדכם החברתי עומד להשתנות תוך הכרויות חדשות ומהנות.

קושי – בשנה הקרובה תמצאו את עצמכם פעמים רבות בודקים את תפיסת העולם שלכם כיוון שייתכן והנסיבות יקשו עליכם להמשיך את סגנון חייכם הקודם.. ייתכן שאנשים בסביבה הקרובה שלכם כבר לא יתאימו לתפיסת עולמכם החדשה, וזאת כיוון שהתקופה האחרונה הייתה מטלטלת וגרמה לכם להבין שכדאי לכם לבחון את תפיסת עולמכם מחדש. אלה מכם שמעוניינים לשנות מקום מגורים או לשפץ הקיים – תוכלו ליהנות ממימוש הרצון. 


בתולה

שפעבשנה הקרובה יימצא כוכב השפע במקום המקושר עם תפיסת עולם משתנה. נראה שסגנון חייכם הנוכחי דורש שינויים שבאים בעקבות שינוי תפיסת עולם שהגיעו לאחרונה, כתוצאה מנסיבות משתנות, כל זאת עד יוני 2012. לאחר מכן, יעבור כוכב השפע לבית הקריירה שלכם וייתן לכם אפשרויות חדשות והזדמנויות מקצועיות שחשוב מאוד שתיישמו אותן כדי שתרגישו טוב עם עצמכם ותשדרגו עצמכם למקום שאתם יודעים שראוי לכם.

קושי סטורן הכוכב שמביא למידה דרך לקיחת אחריות והתחייבות נמצא אצלכם בבית הכספים. נראה שאתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם חייבים לבחון את ההוצאות וההכנסות שלכם מחדש ולבדוק מהי ההתנהלות העתידית הטובה לכם. ייתכן שתפיסת העולם החדשה והמתגבשת שלכם תנתב אתכם לשינויים שתרגישו שאתם מחויבים לעשות.

בין פברואר ליוני 2012, יהיה נכון לכם לעשות שינויים בתחום זה.

 

מאזניים

שפע – עד למחצית שנת 12 תוכלו ליהנות מאנרגיה חדשה שזורמת עבורכם והיא היכולת  ליצור אינטימיות אמיתית וחברות עם השותפים לכם. תהיה לכם יכולת לקבל כספים שכבר מזמן חיכיתם להם וגם הגרלות יכולות להיות טובות עבורכם במידה וגם תקנו כרטיסי הגרלה. כמו כן, התקופה תהיה מועילה להבנת מעמיקה של חוקי היקום עם היכולת להשתלב בהם. בהמשך השנה תוכלו לנסוע גם לחו"ל וליישם את התובנות שתגיעו אליהם.

קושי -  כבר תקופה ארוכה של למעלה משנה אתם חווים את האנרגיה של הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם. מצב כזה מתרחש אחת ל-27 שנים ואתם חווים עכשיו את כאבי הלמידה שמביא איתו הכוכב סטורן. יש לכם יכולת טובה מתמיד לפתוח בסגנון חיים חדש שלא היה לכם ברור עד היום ולגרום לכך שאנשים נוספים יצטרפו אליכם במסע החיים החדש שלכם, ובמיוחד בין החודשים פב' ועד יוני. תקופה זו תהיה מעולה לעשיית דיאטה.

 

עקרב

שפע בשנה הקרובה תוכלו להצליח במערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלכם. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם לקבל פרגון מתאים עבור עבודתכם וגם מחמאות מבני/בנות זוגכם. לפנויים שבכם, זוהי שנה מעולה ליצירה קשר בריא ונכון לכם, מאמצע שנת 12 תוכלו להגביר את היכולת שלכם לאינטימיות ביחסים ותקבלו את מלוא העזרה מהקרובים לכם. גם מבחינה כלכלית תתחילו להרגיש רווחה בעקבות ההתנהלות החדשה שלכם.   

קושי – בשנה הקרובה ימשיך לבקר בבית תת ההכרה שלכם הכוכב סטורן, עובדה זו גורמת לכך שאתם מתעמתים עם עובדות חדשות בחייכם שעד עכשיו לא הייתם מוכנים להסתכל להם בעיניים. למרות התקופה הקשה שאתם חשים, המלווים בפחדים מהלא נודע, הרי שבהמשך תוכלו להגיד שהייתה זו התקופה הטובה ביותר עבורכם, כיוון שהיא זו אשר בונה את הבשלות והבגרות שלכם להמשך. תקופה משמעותית תהיה בין פב' 12 ליוני 12.


קשת

שפע – כוכב השפע כבר נמצא אצלכם בבית הבריאות והעבודה. עובדה זו עשויה להביא לכם התייחסות חדשה לכל נושאי הבריאות והבנה שיש צורך לשמור על תזונה נכונה כחלק מדרך חיים. בשנה הקרובה יש לכם הזדמנות לעשות ניתוחים קוסמטיים לתיקון פגמים. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שבה יצוצו עבורכם הזדמנויות חדשות ולכן חשוב שתהיו ערים לכל הזדמנות. מאמצע השנה תוכלו לשדרג את מערכות היחסים שלכם.

קושי – נראה שהשנה תהיה לכם הזדמנות מחודשת לבחון את החברויות שלכם ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. כמו כן, תהייה זו הזדמנות מעולה לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שהעיסוק שלכם יגרום לכם להיות יותר מוערכים גם בקרב אנשים שאינם מקורבים אליכם מבחינה אישית. תאריכים חשובים שבהם מומלץ לא להגיע להחלטות, אלא לתת לחיים לזרום מעצמם ואז לראות מה נכון לכם, יהיו בין פבר' ליוני 12.


גדי

שפע – כוכב יופיטר נמצא בשנה הקרובה בבית המקושר עם הצורך ליהנות מהחיים ולהתחיל התחלות חדשות. יש לכם אפשרות לעשות שינוי בצורת ההנאה אותה אתם מפיקים מחייכם. זה הזמן הנכון גם להתחיל להשקיע זמן איכות עם הקרובים לכם ולשנות את דפוסי ההתנהגות שלכם משנים קודמות ביחס לצעירים מכם במשפחה ולהחליפם בחדשות. מחודש יוני הקרוב תוכלו ליהנות מפריחה מחודשת בנושאי עבודה.  

קושי – כבר תקופה ארוכה שאתם עוברים קשיים בכל הקשור לדרך עבודתכם. גם השנה צפויים לכם שינויים בדרך הצגת עצמכם בעולם הקריירה שלכם. אתם חייבים לפעול עם חשיבה חדשה מחוץ לקופסא, כדי שתהיו מוערכים יותר. אל תחששו, כיוון שההצלחה תעיר לכם פנים. בהמשך השנה בין פברואר ליוני 12, תאלצו לחכות עם השינויים שאתם מבקשים ליצור ולבדוק האם קיימת דרך נוספת להצליח בחיים.


דלי

שפע בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית המשפחה הקרובה שלכם. המעגל הקרוב לכם יעניק את התמיכה הנכונה לכם למילוי תוכניותיכם. השנה זו ההזדמנות לפתור בעיות ישנות שהציקו לכם מזמן וגם מהילדות המוקדמת. זוהי תקופה מצוינת שבה אנשים קרובים יקשיבו לכם ויבואו לקראתכם . מחודש יוני ואילך תוכלו ליהנות ממערכות יחסים אישיות עם המקורבים לכם וליהנות מהיכולת שלכם ליצור "יחד" מחודש.

קושי - האירועים אותם אתם חווים בכל התקופה האחרונה הינם כאלה שתפיסת עולמכם השתנתה ואתם מבינים עכשיו שההתייחסות שלכם לחיים התאימה לתקופה שהייתה, אך מעכשיו אתם זקוקים להתנהלות אחרת בחיים. זה הזמן להתבונן על עצמכם ממרחק ולראות מהם הדברים הדורשים שינוי בחייכם. בין פברואר ליוני 12, תהייה תקופה שבה אתם תאלצו להסתגל לנסיבות הקיימות ולזרום עם החיים.


דגים

שפע – בשנה הקרובה תרגישו צורך להעניק כמה שיותר זמן איכות ואנרגיה לסביבת המגורים הקרובה לכם. ואכן, נראה שתמצאו את הזמן הדרוש לכך. תקבלו המון הערכה מהקרובים לכם, כיוון שהם יבינו עד כמה אתם דואגים וחרדים להם. עד לסוף שנת 12, מומלץ לכם להישאר בגבולות הקיימים ולא לאבד פרופורציה. מחודש יוני הקרוב תרגישו שהדברים המאוד חשובים לכם בנושאי המשפחה נפתרים כפי שאתם רוצים.

קושי – במקום כלשהו בתוך תת המודע שלכם, אתם יודעים שאתם זקוקים לשינוי אויר ואווירה ואכן אתם עומדים בפני התחלות חדשות. אלא שלפני ההתחלות ישנם סיומים ואתם בדיוק נמצאים בתקופה הזו כדי לסיים פרק חיים לפני שאתם מתחילים עם השני. בין החודשים פב ועד יוני 12, תהייה זו תקופה שבה מבחינה כלכלית לא תוכלו ליישם את כל התוכניות שלכם, אך יהיה זה הזמן הנכון להמשיך ולתכנן תוכניות עתידיות.

 


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. 
  לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


רוצים לקבל תחזית אסטרולוגית אישית ומקצועית מצילה שיר-אל בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו ל 072-3401003שלוחה 28 ותהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מידי.



אולי יעניין אותך גם:

2012 - תחילתה של תקופה חדשה בתודעה האנושית

מזרח תיכון חדש- איפה יהיו המנהיגים ב- 2012?
מה צופה לנו האסטרולוגיה הסינית לשנה החדשה?

   

 


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי