אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
תחזית אסטרולוגית שבועית לשבוע שבין 31.12.17 -6.01.2018

תחזית אסטרולוגית שבועית לשבוע שבין 31.12.17 -6.01.2018


טיפ לילידי השבוע

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא בבית תת ההכרה שלכם. משמעות עובדה זו היא כי מומלץ לכם להתחבר אל תחושות הבטן הפנימיות שלכם בכל הנוגע לקבלת החלטות. 


 

 

טלה  

נושאי עבודה משמעותיים במיוחד בגלל ריבוי הכוכבים בבית הקריירה שלכם . ייתכן ויחסי האנוש שלאחרונה עלו על שרטון היא בגלל העובדה והתכונה שקיימת אצלכם להגיד כל מה שאתם חושבים בפנים מבלי לקחת לעיתים אחריות על תוצאות מעשיכם. הצורך שלכם בעצמאות בשלב זה בחייכם הוא המנחה אתכם כיום והוא זה אשר דוחף אתכם כרגע .  

 

שור

בתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מופעלים בכל מה שקשור ללימודים וצורך בנסיעות. עובדה זו מלמדת על כך שמומלץ לכם לוודא שאתם מתקשרים על אותו המישור עם הקרובים לכם ביותר ובמיוחד בכל מה שקשור למימוש עצמכם ולקידום שלכם בה. במידה ולא תפעלו כמתבקש ייתכן שתהיו יותר נוחים בחודש הקרוב לכעוס ולהתרגז. 


תאומים

בתקופה הקרובה מומלץ לכם לשמור על כל מוצא פיכם כיוון שכוכב התקשורת שמזוהה עם המזל שלכם נמצא בבית הזוגיות והשותפויות של חייכם בזווית מאתגרת ונראה שדעותיכם חלוקות. נושאי עבודה עומדים להיות מאוד משמעותיים בחייכם ונראה שאתם מנסים לממש את עצמכם בכל דרך. נסו להתייעץ עם מישהו שאתם סומכים עליו לקבלת עוד דעה.  

 

סרטן

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית בחייכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בזוית מאתגרת אליכם ומעמידה אתכם בפני מצבים שמאוד חשוב לכם להביע את דעתכם אך גם להיות קשובים למה שאחרים מנסים להגיד לכם. השמש בשמיים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אתם נמצאים בתקופה של חשבונות נפש משמעותיים.

 

אריה

עליכם להיזהר השבוע בכל מוצא פיכם כיוון שנראה שחלק ממערכות היחסים שבהם אתם נמצאים עומדים לעלות על שרטון. אין לכם יותר סבלנות להכיל בעיות של אחרים ואתם רוצים להתרכז לחלוטין במה שאתם חשים ובצורך שלכם להתחלות חדשות. לאחרונה עברתם טלטלות רבות שהתישו אתכם. זה הזמן להיות ברורים עם עצמכם ביחס להמשך. 

 

בתולה

אתם עומדים להיות נסערים מאוד מבחינה רגשית בגלל העובדה שבמהלך כל החודש הקרוב עומדים להיות כוכבים רבים בבית היצירתיות והילדים שלכם. זה בדיוק הזמן שלכם לעשות בדק בית מאוד יסודי בכל מה שקשור לנושא הרגשי  בחייכם ובהחלט לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם כיוון שנראה שיש מקום לשינויים עם אלה הזקוקים לכם ולהדרכתכם. 

 

מאזניים

כל מה שקשור לנושאי מערכות היחסים בחייכם מטריד אתכם מאוד ולמעשה אינכם יודעים כיצד לפעול. הכוכב שלכם וונוס נמצא בבית המשפחה כך שגם אם יהיו לכם בשורות טובות הרי שהן יהיו מעורבות בהרבה קשיים ובדעות מנוגדות למתרחש. מבחינה כלכלית אתם בתקופה טובה כיוון שכוכב השפע חונה אצלכם למשך השנה הקרובה בבית הכספים.

 

עקרב 

בתקופה הקרובה אתם עומדים להיות  מופעלים רגשית בגלל אירועים שונים בסביבתכם. בדרך כלל אתם אנשים שאתם מאוד מחפשים תשובות לשאלות, אך נראה שהפעם התשובות שאתם מקבלים לא באמת מספקות אתכם. הצורך הזה להבין לעומק ובעיקר נושאי משפחה לא פתורים , יביא אתכם לחיפוש משמעות והיכולת להגיע לפתרון תחזק אתכם.    

 

קשת

יש בכם צורך פנימי להתחיל מחזוריות חדשה בחיים ולעיתים אתם מרגישים תסכול כיוון שלא תמיד ברורה לכם הדרך. נראה שבמעומעם אתם מודעים לצורך בשינוי אך עדיין לא מרגישים שהנה הגעתם למקום הנכון. אתם נמצאים עכשיו בשלב של גישושים לקראת התחלה חדשה ולכן אסור לכם להתאכזב אם הדברים לא תמיד מצליחים כפי שאתם רוצים.

 

גדי

אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה ומאתגרת כמעט בכל תחומי החיים. מצד אחד נפתחו בפניכם השנה הרבה חלונות הזדמנות,  אך מצד שני עובדה זו דורשת מכם מחיר לא מועט ולא תמיד אתם רוצים או יכולים לשלם את מחיר השינויים. עובדה זו נובעת מכך שאתם מזל שפחות אוהב שינויים ומאוד קשה לכם להסתגל לתחומים חדשים שדורשים מכם מהפכים.

 

דלי

אתם המזל בעל החשיבה המקורית ביותר מבין כל גלגל המזלות, נחשבים לחכמים ומיוחדים ואין אף אחד שיכול להתגבר עליכם כאשר אתם באים לפתור בעיות סבוכות. תמיד יהיה לכם פתרון כיצד ואיך לפעול. ואולם, כרגע כוכבים רבים נמצאים בבית תת המודע שלכם ולכן נראה שאתם מרגישים צורך להתכנסות פנימית יותר מהרגיל.

 

דגים

הצורך שלכם ב"יחד" כל כך משמעותי שאתם מוכנים לעבוד קשה מאוד כדי לגרום לאחרים קורת רוח אך עובדה זו באה על חשבון האני הפנימי ועל חשבון הצרכים האישיים שלכם. אתם חייבים ללמוד להטיל על אחרים אחריות ולהוריד ולו במעט מעל עצמכם את הנטל . מבחינה חברתית יש לכם התחלות חדשות ולכן חשוב מאוד שתשקיעו ביחסים בין אישיים.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

   אסטרולוגית.

 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם צילה שיר אל, אסטרולוגית ויועצת זוגית מוסמכת,ועם מומחים רבים נוספים בתחומי הורוסקופ  שבועי,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי המיסטיקה

בטלפון : 072-3401003 שלוחה28

 



הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי