אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
השם כתדר אלחוטי רב עוצמה

השם כתדר אלחוטי רב עוצמה


הראיה הנומרולוגית גורסת כי שמו של האדם ושם משפחתו מעידים על תכונותיו הבולטות המתאימות להתנהלותו בחיים בעיקר במישור הזיווג והעיסוק

מאת: אמנון סער


מה אומרים על אדם רע במיוחד שנפטר והלך לעולם שכולו טוב? נניח סדאם חוסין? נניח המן הרשע? נניח היטלר? אנחנו מיד מדביקים לשמותיהם  גם את הביטוי "ימח שמו וזכרו". לעומת זאת, כשאנחנו רוצים להנציח מקום לעד אנחנו קוראים לו "יד ושם".

על אדם שאנחנו מעריכים אומרים: "יש לו שם טוב" וכן "שמו הולך לפניו" ולסיכום אנחנו מסכימים ש "טוב שם משמן טוב". היהדות בכלל והקבלה בפרט נתנו  משקל רב למשמעות השמות.

כבר בתנ"ך מצאנו מגוון רב של שמות וכן פירושיהם ומשמעותם. הראיה הנומרולוגית גורסת כי שמו של האדם ושם משפחתו מעידים על תכונותיו הבולטות המתאימות להתנהלותו בחיים בעיקר במישור הזיווג והעיסוק. 

אנחנו מכירים מגוון רחב של בני אדם סביבנו. כל אדם הוא עולם ומלואו. לכל אדם מספר תכונות המייחדות אותו ומאפיינות את אישיותו והתנהגותו. כך אנו פוגשים את הטיפוס האנרגטי אשר שואף כל חייו להגיע למעמד, להיות עשיר, להיות מפורסם, אלו האנשים שסך הכל שמם הפרטי = 8.

המספר הזה הינו התדר בו הם פועלים, לדוגמא השם ניסים =4+1+6+1+5=17=8. סביר מאד שניסים יהיה עצמאי שמגלגל המון כסף או בסביבה היכולה להשתלב עם קידום, כמו בנק. אנו מכירים גם את האנשים החומריים, הביקורתיים, אלו שיורדים לפרטים, העקשנים, הפדנטים אלו שייכים למספר 4 לדוגמא: רחל =3+8+2=13=4.

סביר מאד שרחל תעסוק בתחומים הקשורים למבנים כגון מנהלת משרד נדל"ן וכו'...ניסים ורחל בדוגמא שלנו, יתנהגו בצורה שהם מתנהגים בגלל שאלו השמות שלהם, אם יקראו לרחל רחלי אזי היא תהיה מספר 5 ותתנהג בצורה שונה לגמרי מרחל. רחלי תהיה אשה משוחררת האוהבת חופש ומרחב וסביר להניח שתעבוד בשיווק ומכירה.

בצורה זו ניתן להכיר תכונות אנשים ולדבר בשפתם או לכוון אותם לתחומי עיסוק מתאימים או לתחומים אחרים לדוגמא אפשר למשל לייעץ לאשה ששם בעלה דוד (=5) לקרוא לו דודי (= 6) כיוון שדודי ידבר וינהג בדרך משפחתית. אם תרצו דוגמא מפורסמת, אפשר לדבר על הזמרת ריטה (8) - אנרגטית, עשירה, שאפתנית.

לעתים קרובות אני נשאל אם יש מספרים רעים או טובים המשפיעים על האדם. אז אין דבר כזה. על פי המשפט שציטטנו במאמר הראשון: "הכל צפוי והרשות נתונה", יש לאדם את הבחירה איך להתנהג ומה לעשות.

אדם בשם יצחק (=1 ) הינו אדם עצמאי, מוביל, מנהיג שלא אוהב לקבל מרות ויהיה מנהל, מנכ"ל או עצמאי. הוא יכול להיות מנכ"ל אנושי, מבין, צנוע והוא עלול להיות מנכ"ל עריץ, שתלטן, אגואיסט. כמובן שיש קשר גם למספר הפעמים שהמספר 1 מופיע סביבו.

כדי להעמיד דברים בפורפורציה, נציין כי ישנם עוד מספרים המקיפים את האדם ומצויים בשם המשפחה ובתאריך הלידה. גם להם יש מקום בתכונות והם גם גורמים לכך שהאדם אינו חד ממדי.
מה קורה כשיש 2 שמות כמו חיים משה כהן? מהי משמעות שמות ההורים? למה מוסיפים או משנים שמות? על כך במאמר הבא...

רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars בפייסבוק.

לשיחה אישית עם אמנון סער, נומרולוג וגרפולוג ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל  בטלפון: 072-3401003 שלוחה 52 .


מאמרים נוספים:

חישוב נומרולוגי שלי
היכולת העסקית ע"פ הנומרולוגיה

מקצועות ונומרולוגיה
מד שותפות נומרולוגי
תחזית נומרולוגית יומית עד אליך ב-SMS


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי