אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
טיפים לקריאה בקלפי טארוט

טיפים לקריאה בקלפי טארוט

מאת: שגיא מנדלבוים | צילום: Wikipedia


כשמתחילים לקרוא בקלפי טארוט, חשוב לדעת כמה כללים חשובים, על מנת שהקריאה תיעשה כמו שצריך. טיפים לקריאה בקלפי טארוט - חלק א'


טיפ ראשון
אם לא ניתן להגיד "כן", אז זה בוודאי "לא". אם נתבונן בפירושים של קלפי הטארוט נגלה שפחות מרבע מהקלפים הם קלפים מוחלטים, של "כן" או "לא". שאר הקלפים, למעלה מ-75% הם קלפי מסר, קלפים האומרים לשואל שזה אפשרי, שהוא יכול להצליח, אולם עליו תחילה לעשות ולפעול.

קלפי מסר הם קבוצה של קלפים המהווים את רוב חפיסת הקלפים שבהם אין תשובה של "כן" או "לא". אין תשובה כזו כיוון שהדברים עדיין יכולים להשתנות והשואל יכול, אם הוא רוצה, להפוך את התוצאה. כל קלפי המסר מראים שהשואל יכול לעשות את זה, אולם זה לא אומר שהוא יעשה את זה, כיוון שהוא צריך להתאמץ, ליזום, לשנות, להתפתח ומעטים האנשים שאכן פועלים כדי ליצור שינוי בחייהם.

ברוב המקרים, אנשים אשר פונים לפתיחה בטארוט שואלים "האם תהיה לי זוגיות בחצי השנה הקרובה" למשל, ומצפים לתשובות של "כן" או "לא".
אולם ברוב המקרים אין "כן" ו"לא", ואם יצא קלף כמו ארבעה מטבעות, כשנתחיל לענות ולהסביר שהדברים תלויים בשואל ושעליו לעשות עבודה כדי שזה יצליח, השואל הממוצע יאמר שהוא רוצה "כן" או "לא" ולא לשמוע על "אולי" ו"תראה", ו"זה תלוי בך".

קורא בקלפים טוב יכול להטות את הכף ויכול לעזור להפוך מצב של "מסר" ל"כן" אם הוא רק יוכל להבין טוב יותר את המסר של הקלף, למצוא את הדרך להעביר את המסר נכון, ולתמוך בשואל כך שהוא יוכל למצוא את הפתרון.

טיפ שני
קריאה לאדם שאינו נוכח. כאשר עושים קריאה לצד ב', אשר אינו נוכח, קריאה אותה אני מכנה "קריאה ריכולית", אנו עומדים מול הקלפים ולא מבינים למי הכוונה. האם הם מסר המופנה לשואל (זה שיושב מולנו), לאדם שעליו נשאלה השאלה, או אולי לנו, הקוראים.

האם מותר לשאול שאלה על מישהו אחר ללא ידיעתו, האם זה אתי? התשובה מורכבת ודעתי היא שאין ספק שלקרוא לאדם אחר ללא ידיעתו הוא דבר פסול. מבחינה אתית, מותר לנו, כקוראים ניטרליים שאינם קשורים לשאלה, לערוך את הקריאה, אולם אסור לנו לעשות שימוש במידע ולהעביר אותו לצד שינצל אותו בצורה כלשהי.

הכלל הגורף אומר שכאשר אנו שואלים שאלה על אדם ללא נוכחותו ומקבלים קלף של מסר, המסר ניתן עבור השואל, ז"א עבור האדם ששאל את השאלה. נכון, הקלף גם מייצג את אותו צד ב', אולם תחילה המסר הוא לשואל.

כקוראים אנו צריכים לעשות שיקול דעת ולהבין מה עלינו לספר לשואל ומה לא. לשמור את הידע לעצמנו ולעשות את המיטב כדי לעזור לשואל להגיע למקום אליו הוא שואף להגיע.

לסיכום, אפשר בזהירות לעשות קריאות "ריכוליות", כיוון שברוב המקרים הקלפים שייצאו יהיו קלפי מסר ומקריאה זו נוכל לעזור לשואל להבין מה עליו לעשות ולעזור לו לקדם את נושא השאלה ולהגיע למקום אליו הוא שואף.
________________________________________________________________________________


שגיא מנדלבוים - מטפל בהומיאופתיה קלאסית. בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. לאתר של שגיא - טארוט, חלומות וקצת יותר - www.Sagie.org

קראו עוד:

טארוט - פריסת זוגיות

משמעות הסמלים בטארוט

קלף טארוט יומי ב-SMS

סוגי פריסות

תחזית אסטרולוגית יומית עד אליך

פורום טארוט




רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי