אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
הדרך אל ההצלחה

הדרך אל ההצלחה


ההצלחה נמצאת בהישג יד של כל אחד מאיתנו, אבל רובנו לא מצליחים ליהנות באופן מלא מפירות העבודה הקשה. אם ברצונכם להצליח ולהגשים את חלומותיכם, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם


מאת: אורית, צוות Stars | צילום: iStock

 

במאמר זה תוכלו לגלות את חמשת העקרונות להצלחה, אשר יביאו אתכם למודעות גבוהה יותר לגבי מימוש חלומות. אם תלמדו אותם, תוכלו לשנות דברים ולקלוט את הסוד שכל אדם מצליח בעולם גילה. 


 1. זה לא משנה מה אתם, עליכם לקחת אחריות מלאה על חייכם! כאשר משהו משתבש, האחריות היא שלכם בלבד. אם לא תצליחו להשיג את התוצאות הרצויות, האחריות גם כן יושבת על הכתפיים שלכם.


כאשר אנו לוקחים את האחריות עלינו ומבינים שכל ההצלחות והכשלונות הם בידינו, יהיו לנו שליטה מלאה על החיים ואפשרות לחולל שינויים. נוכל להביט על הטעויות שלנו כאבני דרך וכמפת דרכים בדרך למטרה שלנו. 


 2. אופטימיות: בלי הדלק הזה אי אפשר להתקדם לשום מקום. אם אתם שליליים, סביר להניח שתזמינו את הצרות לשבת אצלכם לארוחת בוקר, צהריים וערב.

מחשבות שליליות יגרמו לכם לצאת מפרופורציה ואף עלולות לפגוע בבטחון העצמי שלכם - לא מומלץ לתרים אחר ההצלחה.


אנשים מצליחים בחיים מתרכזים אך ורק בדבר אחד - בחלומות שלהם. הם ישקיעו 100% אנרגיה ומחשבה על הפסגה שהם רוצים להגיע אליה, למרות המכשולים. הם יחשבו על כך בוקר, צהריים וערב. הם יכתבו את זה ביומן שלהם, יתלו תמונות שמשקפות את המטרה, ידברו על זה וישבו לפנטז על זה - כן, הם ישתמשו בכח המחשבה+כח הדמיון.


כוח המשיכה הוא כוח עצום! מה שאנו חושבים בעוצמתיות יגיע אלינו בסופו של דבר, אז אתם תחליטו: אתם רוצים לחשוב על פקיד הבנק שלא אישר לכם את ההלוואה שביקשתם, או למצוא אלטרנטיבות חלופיות שיקדמו את העניינים?


 3. לא מרימים ידיים, רק רגליים! תתחילו לזוז ואל תרחמו על עצמכם. כל עוד אתם מוותרים, אתם לעולם לא תצליחו להגשים את המטרות שלכם.

אז לפני שאתם מתייאשים, תתחילו לזוז! תתחילו לצעוד לעבר הדרכים אשר יובילו אתכם למימוש עצמי.  


 4. עשו את מה שאתם אוהבים, זה קרש הקפיצה שלכם להצלחה. אין סיכוי שתצליחו במשהו שהלב שלכם לא באמת רוצה. אם אין לכם את מלוא האנרגיה והנשמה בנושא מסוים, לא תפיקו את התוצאה המירבית.
כאשר אנו אוהבים לעשות משהו, כל היצירה שלנו פועלת מתוך תשוקה עזה, מוטיבציה ואהבה - ואין משהו חזק יותר. זה המפתח האמיתי שגורם לאנשים להצליח בחיים שלהם ולממש את הפוטנציאל שלהם. 


 5. לסיכום, אם לא תזיזו את עצמכם, שום דבר לא יגיע סתם כך. מעשיות היא מילת המפתח. לעשות, לבדוק, לפעול! פעולה מניבה תוצאות - אם אתם לא נוקטים בפעולה כלשהי, לעולם לא תקבלו את התוצאות שציפיתם להן. השגת ידע על הפעילות בתחום שלכם תגרום לכם לצעוד בשבילים מוכרים ובטוחים יותר. 


נ.ב
את הסוד הזה, אפשר לספר...


רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars בפייסבוק.


למאמרים נוספים:

מודעות יצירתית, מהי?

תאריך לידה ואינטלגנציה רגשית

אמונה ודו שיח עם הבריאה
עקרונות הסוד

מיסטיקה ורוחניות


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי